"עֵדוּת ה' נֶאֱמָנָה וְכוּ' … הַתּוֹרָה אַף עַל פִּי שֶׁהִיא אִשָּׁה יְכוֹלָה לְהָעִיד, כִּי הִיא עוֹמֶדֶת בְּמָקוֹם שֶׁאֵין אֲנָשִׁים רְגִילִים" (ליקוטי מוהר"ן קמ"ו)
לימוד תורה נשי בשבילי הוא לימוד שמוציא את הנשי שבתורה, את התורה שבוקעת מתוך כאבי החיים. תורה נשית היא מביטה ישר בעיניים למורכבות הדור, לצרכי הפרטים. תורה שמאנה להינחם על בניה עד שימצא שביל בטוח שכל יחיד בעם ישראל יצעד בו. תורה המבקשת לחבר בין מים עליונים למים תחתונים. תורה המאמינה שמסורת וכלל האומה נבנים מתוך החיים הפרטיים. והיא תעמוד ותעיד על כל אחד מישראל שהוא שייך אליה. תחבק אותו באהבת אם אליה לא משנה כמה חטא.
בעיני התורה ששייכת לנשים היא תורה שמחוברת לכל רבדי החיים- לגוף, לנפש ולנשמה. ואני רואה בענף התורה המושתת על תורת הסוד כמבטא את המבט הנשי בתורה. לכן בעיני שייך שנשים ילמדו את התורה דרך המבט של ספר הזוהר וספרי חסידות. הבקשה לדעת כל רז סודך בעיני בקשה נשית (גם כאשר גברים מבקשים אותה). לגעת בסוד המילים, לבקש לחיות אותם, להתענג על האוצר שיש בתורה, להתפלל את התורה. ובנוסף נשים זקוקות ללמוד לגשת בעצמן למקורות להבין בכוחותיהן ולדרוש חידושים משלהן, לשם כך נחוץ לימוד בית מדרשי מעמיק לנשים בפנימיות התורה ולא להסתפק בשיעורים בהן הן מקבלות מוצר מכן.
רחל ויינשטוק למדה במדרשת לינדנבאום ובמגדל עוז, ומסלון ביתה העמיקה בתורת החסידות. כיום מלמדת במדרשת לינדנבאום מתת בכרמיאל ובמכינה הקדם צבאית לבנות צהלי. מנחת חבורות תפילה ומדריכת כלות.