סטייל מסנוור
אנחנו יודעות לזהות שיק פריזאי אותנטי כשאנחנו נתקלות בו ברחוב, בטח כשהוא מונח לתפארת על מישהי אחרת. ואם זה מתארח על האף, אלו בוודאי משקפי השמש הרותחים של המעצבת הצרפתייה איזבל מאראנט, שלאחרונה מככבים על יותר ויותר אפים. הסיבה נעוצה בזה שקבוצת אירוקה רכשה זיכיון יבוא ושיווק לקולקציית משקפי השמש הראשונה של הפיגורה הנערצת, בעלת המותג הקרוי על שמה – ומי מרוויח מזה? נכון, אירוקה, אבל גם את.
הקו של מאראנט, מאופיין בעיצוב לא מתאמץ המחבר בין מינימליזם לרומנטיות בוהמיינית ופונה לנשים בגילאי 25-55, מובילות דעה, אוהבות אופנה ובעלות סטייל אישי מוגדר. בקיצור, גם לך, אם המחיר יתאים לכיס שלך.
כמה: החל מ-1,099 שקלים.

אמריקן ביוטי
הניסיון ליצור תכשיר שמטרותיו מאזנות בין ביוטי לבריאות העור משותף כמעט לכל מותגי הקוסמטיקה בעולם, אבל לא כולם מצליחים. מותג הדרמו קוסמטיקה האמריקאי ADVANCED CLINICAL שעשה עלייה לאחרונה הישר לסניפי הסופר פארם, מציג מגוון מרשים של מוצרי טיפוח ושיער. המוצרים מפותחים במעבדות בשיקגו, מכילים חומרים פעילים בטכנולוגיית רוקחות מתקדמת, כמו חומצה היאלורונית, רטינול, ויטמין סי, ביוטין, שמן ארגן ועוד ומציגים רף חדש בכל הנוגע לדאגה לנראות ולבריאות שלנו. תעשו הכרה, זו לא מטלה יותר מדי קשה בעיקר לאור האיכות והמחירים הנגישים.
כמה: 55-43 שקלים.

רשת פצץ
קולקציית קיץ 2022 של JD ספורט ישראל חוגגת את הקיץ המהביל שלנו עם מגוון רחב של פריטי לבוש והנעלה עדכניים וצבעוניים עבור נשים, גברים וילדים. JD Sports היא קמעונאית המתמחה באופנת ספורט לכל המשפחה שאמורה לפתוח בארץ, באמצעות גדעון מוליוב, מבעלי אדידס ישראל, כ-10 חנויות ואתר אונליין. כל זאת בשנת הפעילות הראשונה של הרשת בארץ.
בין הפריטים בקטגוריית הנשים ניתן למצוא סטים תואמים, טייצים, טי שירט קלילות ועוד מגוון פריטים בצבעים המובילים של העונה ועם מיטב המותגים המובילים בעולם (נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ניו באלנס, דה נורת' פייס, וואנס ועוד). לצד קולקציית הביגוד משיקה JD קולקציה רחבה של דגמי נעליים נחשקים: אייר-פורס1, דאנק, אולסטאר קונברס, אוזוויגו, פורום ועוד. לפני היציאה לקניות כדאי לשריין בייביסיטר לשעתיים ולהתעדכן ביתרת החשבון שלכם בבנק, כי בשביל JD תצטרכו הרבה זמן, כסף ואיפוק, בעצם, על האחרון מומלץ לוותר הפעם.
כמה: 40-1,000 שקלים

לרוץ על זה
את קולקציית הקיץ של המותג אנדר ארמור עיצב עוד מותג, ״דה רוק״ שמו (השחקן דווין ג'ונסון), והיא למעשה מהדורה מוגבלת של בגדי אימון שנראים בדיוק כמו 2022, אחד לאחד. הם עשויים מבדים נושמים, שמבינים אותך לגמרי בזמן שאת מבצעת פעילות גופנית אף על פי שהם בדים ואף על פי שהם מרגישים שלא תמיד בא לך לשים אותם עלייך, כי זה יום שבוז. חלק מהקולקציה משלבת טכנולוגיה שמסייעת לפזר את חום הגוף, סופגת זיעה ועוזרת באידוי ובייבוש מהיר. בתזמון מדויק מושקות גם נעלי הספורט של המותג, FLOW VELOCITI WIND 2 עם עיצובים וצבעים טרנדיים, בלי להזניח את מה שהם יודעות לעשות הכי טוב - להביא אותך בריחוף מקסימלי עד הקצה ולסמן וי ענק על הפעילות הספורטיבית היומית שלך.
כמה: בגדי אימון החל מ-129 שקלים, נעלי ספורט 600-650 שקלים.

בונז'ור שרי
חברת ל'אוקסיטן המשובחת מזמינה אותנו לחגוג את חתונת הכסף שלה, 25 שנות פעילות בישראל, מספר שלא הולך ברגל. למי שלא מכירה (יש כאן אחת כזו?) מדובר במותג עם מגוון סדרות איכותיות לגוף ולפנים, המשלבים "מסורת ואיכות עם רכיבים טבעיים ואורגניים מאזור פרובאנס שבדרום צרפת, תוך מתן כבוד לטבע, לסביבה ולאנשים החיים בתוכה". אז איך חוגגים יום הולדת 25? עם מארז של ל'אוקסיטן, כמובן. ב- Anniversary Box מונחים שישה מוצרים אייקונים מוקטנים, המזוהים עם המותג לאורך שנים ושכל אחת חייבת אותם על שידת הטואלט שלה: קרם ידיים שיאה, שמן רחצה שקדים, קרם גוף וורבנה, סרום לילה RESET, בושם פריחת הדובדבן וחמאת גוף מסדרת שיאה. יהיה נחמד אם תקבלי אותו במתנה, אבל אם לא, קני אותו לעצמך.
כמה: 250 שקלים.

אפשר לנשום
קולקציית אביב-קיץ של FLO BY ELLA BRAITMAN, נולדה "בהשראת צבע על כל הביטויים שלו. צבע חי ועסיסי, ודפוסים נדירים בהשראת עולם הצומח". וזה אומר, המון דגמים משמחים שמקדמים בפנים מאירות את הקיץ בגוונים ובהדפסים עשירים לצד מאופקים וצנועים. ברייטמן, שהגיעה בכלל מעיצוב תלבושות לתיאטרון, עשתה את הסוויץ' הקטן הזה והקימה את המותג ב-2006, תוך הקפדה על גזרות נקיות המשלבות קלאסיות וספורטיביות קלילה עם מגוון של בדים טבעיים, איכותיים ונושמים. מדובר בפשתנים איטלקיים באיכות קצה, כותנות יפניות, ויסקוזות משובחות ועוד, שנשטפו בקולקציה החדשה של המותג בשלל של צבעי סגול, בורדו, כתום וירוק. כנסי לאתר או בקרי בחנות ביפו. יש מצב שזה יעשה לך יום מואר ושמח.
כמה: 279-3,500 שקלים.
