על הסוס
פולו ראלף לורן חוגג 50 שנה לחולצת הפולו האייקונית שלו, אי של יציבות, תודו, ואנחנו כאן כדי להרים לו ולספר הדקורטיבי בן 544 עמודים שיצא בעקבות האירוע. ספר המציג "מבט מרתק לאחור על ההיסטוריה של קלאסיקת המלתחה המתמשכת". בית האופנה הוא ללא ספק אחד מהדברים האלה, הנצחיים, שנראה כי הכול קטן על המורשת שלהם. וחולצת הפולו שלו, המבטאת קז'ואל אופנתי אמריקאי ייחודי, היא סמל תרבותי, שלובשים כולם, החל מכוכבי קולנוע ונשיאים ועד לספורטאים ואמנים. לא משנה מה מצבו של הקוסמוס שלנו, יש דברים שעדיין אפשר לבנות עליהם. חולצת הפולו של ראלף לורן לא מתכוונת ללכת לשום מקום גם בחמישים השנים הבאות.
מחיר: 399-699 שקלים לרשת פקטורי 54

מי יודע מדוע ולמה
בחודשים האחרונים אנחנו הולכות לעבודה מסודרות, מגוהצות ואפילו חנוטות בחליפות (תודה לאל), כשעד לאחרונה הפיג'מה, הטריינינג, הבית והילדים היו מרכז חיינו. רשת "טריומף", שמקדשת את השגרה, מחזירה לחיינו את הפיג'מות המכופתרות, שמבטיחות, בניגוד לפעם הקודמת, רק ללכת לישון יחד. תלבושת הבית האופנתית של המותג מתוגברת בבדים רכים ונעימים במיוחד שמתמזגים עם הגוף בלי להעיק, עשויים מבדים נושמים במיוחד בטכנולוגיות מתקדמות למקסימום נוחות וסטייל. גם בגזרת הגוונים החברה השקיעה המון מחשבה על הלובשת והנפיקה מגוון של פריטים בצבעים מרגיעים ואופטימיים כמו כחול, סגול, ורוד ותכלת שיודעים כמה חשוב שתשיגי את מקסימום שעות השינה שלך, כדי לקום למחרת מלאת עוצמה.
מחיר: 179-369 שקלים.

מי גמר לי את הקרם?
הנה דרישה חדשה שמופנית לכל אבות המטרוסקסואלים הישראליים: שלא תעזו לגעת לנו בקרם הלחות או בקרם ההגנה. מעכשיו, קחו לכם תכשירי טיפוח משלכם, כמו אלו של "ביופור", המיועדים לגברים ולצרכים הספציפיים שלהם. על הפיתוח עם החברה אמון הג'ודוקא והמדליסט האולימפי פיטר פלצ'יק, ששם דגש גם לאלו העוסקים בספורט. הם נוסו על עורם של עשרות גברים בכל הגילים, ובניסוי מיוחד נוסף על עורם של ספורטאים, עד לקבלת גרסה סופית המתאימה באופן מושלם לעור הגברי. אז מה יש בסדרת Men Tripple? קרם לחות לגבר עם מרכיבי הרגעה, נוגדי חמצון, לחות מתמשכת ואנטי אייג'ינג. בקרם יש גם ג'ל לניקוי יסודי של שיער הזקן, המכיל חומצות אמינו המרככות את השערה ושומרות על בריאותה ושמן לריכוך וטיפוח שיער הזקן, המכיל אנטי אוקסידנטים וויטמינים. תהנו, גם לכם מגיע.
מחיר: 95-180 שקלים.

תראו מי חזר!
למי ששכחה, למי שרק התגעגעה ולמי שלא הפסיקה לכסוס ציפורניים ולחכות בקוצר רוח, אנחנו כאן כדי לבשר ש- Dress code, יריד האופנה הישראלי, חוזר. 35 מעצבי אופנה ישראלים יציעו לכן את מרכולתם במחירים נגישים ובהנחות של עד 50% על פריטים מהעונה הנוכחית או 70% על עונות קודמות. בין המציגים תוכלו למצוא את NOON, Northern Star,, מירית רודריג, נפתול, מריה ברמן, גלפר, ציפורקין, אופיר איבגי, ורד גרבלסי, אימלדה, שני קלעי, בר עמנואל, נאווי ועוד. זה הזמן לפרגן למעצבים מקומיים ועל הדרך לחדש את המלתחה שלכן בפריטים ייחודיים שיככבו גם לעונות הבאות.
7-9.7.22, דובנוב 8, תל אביב. מחיר כניסה: 15 שקלים.

מחוללים שערה
השיער שלכן פגום? יבש? חסר ברק? ניסיתן כל טיפול אפשרי שהציע לכן הספר, אך ללא הועיל? יכול להיות שהתשובה הרבה יותר פשוטה ממה שנדמה לכן והיא מחכה לכן על המדף. Jan Moŕe, מותג שנוצר בהשראה צרפתית ומשלב טכנולוגיה ישראלית מהפכנית, משיק סדרות פרמיום לשיקום השיער שמכילות חומצה היאלורונית ופורמולה חדשנית ללא חומרים משמרים. סדרת הדגל של מותג Jan Moŕe היא סדרת מוצרי GOLD, הכוללת שמפו, מסכה ובושם ייחודי לשיער, המשלבים חומרי ריכוך ושיקום על בסיס חלבונים טבעיים וחלקיקי זהב מיקרוסקופים, המוסיפים לרעמה שלך זוהר ונצנוץ ייחודי.
מחיר: 139-449 שקלים.

שימושי ליום שמשי
רשת "רזילי" המונה כיום 11 חנויות בוטיק ואתר מכירה אונליין, שומרת על יחסים קרובים וחמים עם קהל לקוחותיה ועם המעצבים והמותגים שרואים בה בית. קולקציית משקפי השמש שלה לקיץ הקרוב עוצבה על ידי שביט ויזל יחד עם מעצבות הבית של "רזילי" בהשראת ציוריו של האומן דיויד הוקני. הוקני הוא צייר ריאליסטי הידוע בעיקר בשל עבודותיו המתארות את החיים לצד בריכות השחייה בשנות ה-70 בלוס-אנג'לס. השראה זו באה לידי ביטוי בצורניות של קולקציית המשקפיים: שילובים גאומטריים ומשחקי שקיפויות המשמשים כרפרנס של בריכות השחייה והמים. כל זה יצר עולם תוכן שלם בעיצוב הקולקציה הטרנדית, שמלאה בנשיות ובסטייל. במיוחד בשבילך.
מחיר: 600-800 שקלים.

חופשה שתסדר לך את הקופסה
הקיץ כבר כאן. זהו, אפשר לנשום ואפשר לקחת חופשה מהעבודה, אבל מי אמר שאנחנו צריכות לקחת חופש מהמותגים האהובים עלינו? נשים רבות רואות את הערך המוסף בבגדי החופשה שלהן כמשהו שאפשר בקלות לתרגם מחוף הים אל חיי היומיום של העיר, וכך לנצל את השמלות הקלילות ואת תיקי הקש גם בשגרה. ב"פקטורי 54" מבינים את זה ולכן השיקו את קולקציית הריזורט שמורכבת משמלות, בגדי ים, סנדלים, כובעים, משקפי שמש ואביזרי לייפסטייל המעניקים אווירת חופש נעימה, רגועה ומשוחררת. בנוסף, מותג הלייפסטייל האקולוגי BUSINESS & PLEASURE מציע ברשת שמשיות, ערסלים, ציליות, כסאות, תיקים ואביזרים נוספים בסגנון ריזורט חלומי ומלא שיק. הפריטים עשויים עץ המגיע מיערות אקולוגיים, לצד נירוסטה ואלומיניום בליטוש ידני, ,nmtu בדי קנבס חלקים או עם הדפסי פסים ומשבצות בגווני ריזורט שטופי שמש. יאללה, טוסי לארוז. חופשה נעימה.

קישטה, אנטי אייג'ינג
אחרי שנתיים של עבודת מחקר ופיתוח, חברת "איל מקיאג'" השיקה את סדרת הטיפוח הראשונה שלה, IM SKIN, שאמורה לתת מענה לעור שזקוק לשירותיה. מדובר בחמישה מוצרים שפותחו בטכנולוגיה מתקדמת. הוכח במחקר קליני שמוצרים אלו יודעים להפחית את מראה קמטוטי העור, לצמצם נקבוביות, למצק ולהעניק זוהר וברק לאפידרמיס שלכן. המוצרים כוללים קרם לחות אנטי אייג'ינג ממצק, המכיל אצות אדומות, אורכידאה וויטמינים; קרם לחות אולטרה פפטיד אנטי אייג'ינג עם חומצה היאלורונית ותה סגול לאיזון והרגעת העור; סרום אנטי אייג'ינג היאלורוני המכיל ויטמין B3, ויטמין E וחומצה היאלורונית; סרום אנטי אייג'ינג לטיפול לילה עם חומצות אלפא וביתא הידרוקסיות, שמנצלות את שעות השינה שלך כדי לעבוד ומסכת לחות לשפתיים עם חמאת אבוקדו וחמאת שיאה.
מחיר: 169-469 שקלים.
