זמזום הדבורה
המודעות הגוברת לטיפוח ולאנטי אייג'ינג מעלה בין השאר את החשיבות שבשמירה על עור פנים קורן ובריא שמשקף את ההילה הטבעית שלנו. כן, לכל אחת מאיתנו יש אחת כזאת, גם אם היא חבויה מאחורי שנים של הזנחה או אדישות.
שמן הנעורים המתקדם של גרלן, ABEILLE ROYAL advanced youth watery oil, יודע איכשהו להחזיר עטרה ליושנה. מדובר בגרסה חדשה וטבעית של המוצר האייקוני של מותג העל, שמאיר ומעיר את העור בחסות שמן המועשר במיקרו-כדוריות פעילות המשלבות 3 סוגי דבש דבורים אורגני המופקים באופן בלעדי. כל זאת, תוך הענקת בוסט של לחות ורוגע שגורמים לתיקון עצמי של האפידרמיס ומשווים לו מראה בריא ואחיד יותר. השמן, למי שתהתה, אינו דביק ושמנוני, כך שהוא מתאים לשימוש בכל שעות היום. פני לו מקום.
מחיר: 436 שקלים ל-30 מ"ל

לא נס ריחו
בקבוקון הבושם החדש לנשים, קריסטל של נרסיסו רודריגז, מופיע בצורתו האייקונית והנקייה משופוני, בתוך מבנה קובייה בעל זכוכית בגוון ורוד מהורהר ופקק מסיבי ונוכח בגוונים זהים. הבושם נראה אש ונותן עבודה יפה על נקודות הדופק שלך – גם מפזר את ריחו בעדינות לכל המרחב וגם לא מתעייף או מתנדף אחרי שעה קלה. הגרסה הנשית שלו מפנקת בניחוחות של ברגמוט, ורדים, פרחים לבנים, מושק ועץ ארז שידיפו לסביבה הקרובה שלך ניחוח פרחוני-עצי נעים וחושני. כן, אנחנו מודעות לזה שריח הוא עניין של טעם והעדפה אישית, אבל על נקודות הדופק הרלוונטיות, כאלו שיודעות להבדיל בין בושם אציל לאמבציל, הוא נותן עבודה.
מחיר: 379 שקלים ל-50 מ"ל

ובכן, תראו
השמש שלנו, שתחיה, לעולם לא משחררת אותנו מקיומה, בטח לא בקיץ, ולכן אין לנו ברירה אלא ללמוד ולחיות איתה ולצידה בשלום. זה מתחיל בזה שסידרנו לעצמנו מזגנים בכל חור (אפילו באמבטיה), ממשיך בחבישת כובע באופן תדיר כשנמצאים שנייה ורבע באוויר הפתוח והלא תמיד מוצל וכלה בצורך להגן על העיניים שלנו בגלל קרניה המאיימות. אבל אנחנו, עיקשים עם עמוד שדרה ישר ויציב, סיפקנו פתרון בריא ואופנתי גם לזה: משקפי שמש של המותג הצרפתי השיקי IZIPIZI.
כדי שנהיה גם מוגנות וגם מעודכנות, כדאי ללכת על קו האוברסייז החדש והמפונפן של המותג שמשיק שתי צורות אייקוניות, וכמו בסדרת ג'יימס בונד, נעזרות רק באות אחת לזיהוין, כי מי צריך יותר, כשמדובר ב-IZIPIZI. הכירו את M# ו-N# שאוחזות במסגרת העשויה מחומר ביולוגי של שמן קיק שמעניק להן את העוצמה והחוזק, עדשות עם 100% סינון קרני UV ומחיר שווה לכל נפש. יאללה, תאתגרו את השמש. נראה אותה עומדת מולכן.
מחיר: 245 שקלים

ללכת שבי אחריהם
כבר קיטרנו כמה חם, מהביל ונורא כאן לאורך (כמעט) כל השנה, ולכן, ממש כמו שאנחנו דואגות לעיניים ולקרקפת שלנו ומספקות להן תמיכה מעשית ומוראלית ככל שניתן, אין שום סיבה שנקשה על כפות הרגליים שלנו. וכשהולכים הרבה כדאי מאוד שהנעל תדע לא רק לעמוד בנטל, אלא גם להקל עלינו במשימה.
כפכפי וסנדלי REEF של רשת אוריג'ינלס הם הפתרון האולטימטיבי להעביר אותנו מנקודה א' ל-ב' במינימום מאמץ תוך סימון וי גדול על המטלה היומית שלנו שנקראת "ללכת". דגמי המותג שואבים את השראתם מתחום הגלישה, ושמים דגש על איכות הסביבה והדאגה להתחממות הגלובלית של כדור הארץ. רוצו למדוד. לא לדחוף, יש מספיק לכולם.
מחיר: 350-100 שקלים.
להשיג ברשת אוריג'ינלס

למרוח ולשמוח
בימים אלה, כשהחיים מתנהלים בין עבודה, קייטנה, קניות, סרט ואטרקציות לילדים, חשוב ללמוד לסדר לבד ובמהירות שיא את כל העניינים כדי לפנות זמן לכל השאר, קרי, בית וילדים. הנקודה החיובית היא שיש מי שמנסה ללכת לקראתנו ולאפשר לנו להמשיך לשמור על כבוד עצמי מינימלי גם בלי קצת עזרה מידידים או בלי עצבים והתפרקות כמה פעמים ביום מול המראה באמבטיה. למשל, מותג האיפור הוותיק מייבלין שהצליח לדחוס בשפופרת אחת אנורקטית פריימר, פודרה, קונסילר וקרם BB כדי לאפשר לך להשיג את התוצאה המושלמת במריחה של שכבה אחת של חומר. הגאון התורן, PERFECTOR שמו, מצליח ללחלח את העור, לכסות את פגמיו ולהעניק לו גוון אחיד. תהליך שגזל ממך כעשר דקות בעבר, ייקח כעת דקה-שתיים. כבר חסכת (וזה בלי להגיד מילה על מחיר הרצפה שלו).
מחיר: 45 שקלים (40 שקלים במהלך חודש יולי)
נעליים קונים מהר

כשמדובר בנעליים, אנחנו לא רואות בעיניים. ולכן כשרשת נעלי TOGO יוצאת במבצע של 1+1, אנחנו מסתערות כי בדיוק חסרים לנו שני זוגות שיתאימו בול לשתי השמלות החדשות שמתארחות בחדר הארונות שלנו. נכון, לא מדובר בקולקציה של ג'ימי צ'ו, אבל כל עוד הן משרתות אותנו במהלך העונה פלוס-פלוס והיד שלנו לא רועדת כשאנחנו מעבירות את כרטיס האשראי, אנחנו בעדן באופן גורף. גם הסגפניות ביותר שבינינו, שמתחדשות רק בפריט אחד במהלך כל הקיץ, לא יוותרו על ההצעה הקורצת. המבחר הקיצי מרשים – מכפכפים פתוחים, דרך סנדלים עם עקב בינוני וכלה בעקבי סטילטו מפונפנים ומעוטרים באבזמים ובפפיונים, שיצליחו להצטוות לכל אאוטפיט. רוצו.
מחיר: 200-150 שקלים (לשני זוגות)

לאכול אותן
קופסת האוכל, אליה אנחנו מגיעות בשעות הצהריים המרעיבות, מסמלת עבורנו בית. מעבר לכך שהיא אחד החפצים היותר קרובים אלינו בכל הנוגע לשהות יום-יומית ביחד, היא גם נושאת בתוכה אוכל טוב מהבית, מהחיים שמחוץ למסלול המהיר, וככזאת היא מהווה מקור לנחמה. וזה עוד לפני שלקחנו בחשבון את שיקולי הכדור עליו אנחנו חיים. לא רק טרנד אופנתי, גם צורך מיידי. כדאי אפוא להשקיע בה שכן היא החפץ הדומם עם הכי הרבה נשמה שיש לנו בתיק וקופסאות האוכל החדשות והאופנתיות של המותג הבריטי המתוקתק והירוק במיוחד (במושגי קיימות) בלאק+בלום הן הזדמנות מצוינת להוציא את ההשקעה הזאת אל הפועל. הקופסאות של המותג הזה (כמו שאר הפריטים שהוא מציע, הכוללים גם כוסות, כלי אוכל ועוד) מצטיינות בעיצובן, באיכותן ובאורך חייהן. הכול רב-פעמי, אופנתי, ידידותי לסביבה, מחליף שימוש בכלים מלכלכים ונותן לארוחת הצהריים שלנו את כל הכבוד המגיע לה. ולנו.
מחיר: 139-199 שקלים
להשיג ב- swagg.co.il
