בחודשים האחרונים כמה מותגים שווים מעולם הקוסמטיקה והלייפסטייל עשו עלייה לארץ. עכשיו יהיו לנו יותר תכשירי טיפוח יוקרתיים להתמרק בהם, בגדי ספורט מתוקתקים לרוץ איתם ונעלי סניקרס מעודכנות להשוויץ בהן.
מעניין שדווקא עכשיו – בתקופה שבה האינפלציה דוהרת, הריבית בלתי נסבלת וחשבון הבנק שלנו כבר מזמן לא ראה ימים גרועים כל כך – הפריטים האלו נחטפים מהמדפים שנייה אחרי שהונחו עליהם. הכירו את 5 העולים החדשים הנחשקים, שהעזו ובאו להשתקע בארץ הקודש, בלי סל קליטה:
Converse, הרשת האמריקאית, פתחה לראשונה בישראל חנות בעזריאלי שרונה בתל אביב
המתחם, המשתרע על פני 170 מ"ר, מציע מגוון של יותר ממאה דגמי סניקרס, אייקוניים פחות או יותר, בשלל דוגמאות וגוונים, לצד פריטי ביגוד ואקססוריז, כולל בונוס נחמד: פלטפורמת קסטומיזציה אישית, YOU CONVERSE BY, המאפשרת לכל לקוח להביא לידי ביטוי את היצירתיות הפרטית שלו, על ידי שילוב של שרוכים צבעוניים ופאצ'ים מעניינים על נעלי הסניקרס. כך, רוב הסיכויים שתצאו מהחנות עם רכישה אישית ומיוחדת.
"החנות מהווה מקום מפגש לכל חובבי קונברס בארץ" אומר אייל שדות, מנכ"ל קונברס ישראל. "זהו צעד חשוב בחיזוק וביסוס הקשר עם הצרכן הישראלי, תוך השלמת האסטרטגיה של ניהול המותג ברמה הגלובלית".
מחיר: 599-99 שקל

Dr. LEVI, תכשירי טיפוח שוויצריים, המשווקים בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי
שתי הסדרות כוללות 9 מוצרי טיפוח, ביניהם, קרמי לחות, עיניים, סרום, ניקוי, פילינג, מסכות וכו'. הן פותחו מתוך חזונו האישי של ד"ר פיליפ לוי, רופא עור בהכשרתו, המכונה גם ד"ר הבוטוקס מספר 1 של שוויץ, שמאמין בעצירה ובהיפוך הזדקנות העור ללא ניתוח ובמינימום הזרקות אפשריות. התזה העומדת מאחורי החזון ומוגנת בפטנט עולמי, מושתתת על הפעלת תאי הגזע, תוך דרבון של ייצור קולגן, אלסטין וחומצה היאלורונית, שעוזרים לעור לחזור למצב מוצק, מלוחלח, גמיש וצעיר יותר, והכל – בחסות שילוב של רכיבים טבעיים בלבד, כמו ניאצינמיד, ויטמין A,C,E ואומגות 6,3 ו-9.
מחיר: 285-54$

HOFF, מותג הסניקרס הספרדי, פתח חנות אונליין ושתי חנויות פיזיות בתל אביב ובחיפה
המותג שהתחיל כעסק קטן וזניח הפך ב-2017 לאחת החברות המבטיחות ביותר בתעשיית האופנה בספרד, וכיום הוא בין מותגי הסניקרס הצומחים באירופה, כשבדרך התרחב סל המוצרים של החברה ושילב, לטובת המכורים, גם מגפיים, סנדלים, תיקים וקולקציות ביגוד. בחנויות ניתן להיחשף לדגם היוניסקס החדש, TRACK&FIELD, בהשראת נעלי ספורט אתלטיות אייקוניות, לדגםTRACK AND FIELD , דגם רטרו, השואב השראה מנעלי ריצה ומשלב זמש וניילון בצבעוניות מגוונת, או לדגםTRACK AND FIELD , עם לוק יומיומי, המתאים לכל עונה או יציאה. המכנה המשותף של כל הדגמים המוצעים הוא שימת דגש על נוחות ואיכות, כי בלעדיהם לא נצליח וגם לא נרצה לצעוד אפילו מטר.
מחיר: 639-145 שקל

ORIGINS, מותג תכשירי טיפוח מארה"ב, המוצע ברשתות הפארם השונות
הוא נוסד ב-1990 על ידי הנכד של אסתי לאודר, עם התמחות במוצרי טיפוח טבעיים לעור ולגוף, המורכבים מצמחים רבי עוצמה, הנשענים על מחקרים מדעיים פורצי דרך. קחו למשל את Energizing Gel Cream מוצר הדגל בסדרת GinZing, שנחשב לקרם הלחות הנמכר ביותר בעולם, שיודע להעיר עור עייף ומרוט ולספק לו 72 שעות של לחות. בנוסף למרכיבים הטבעיים של ג'ינסנג פאנאקס לבן וקפאין מפולי קפה, יש בו ניאצינמיד, ויטמין C ועוד 10 מרכיבים משפרי לחות שמקורם בצומח, שעוזרים להילחם בעור מיובש וחסר ברק.
"המותג מחויב להגנה על הסביבה", אומרת זהר אביאני, מנהלת השיווק של אוריג'נס בישראל, "ולכן אריזות המוצרים מינימליסטיות כדי למנוע בזבוז מיותר, והן מכילות 50% תוכן ממוחזר, על מנת להפחית את הזיהום על כדור הארץ".
מחיר: החל מ-85 שקל

Lululemon, מותג בגדי הספורט וה– wellbeing מקנדה, המוצעים בחנות הדגל בקניון רמת אביב
המותג מציע קולקציית ביגוד רחבה, המרכיבה מלתחה שלמה שיכולה ללוות אותנו ביומיום ובמגוון סוגי ספורט. בקולקציית הנשים, למשל, ניתן למצוא ביגוד אידיאלי לאימונים, החל ממגוון טייצים וטופים, דרך ביגוד ליומיום כמו חולצות מכופתרות, ג'ינסים, שמלות, חצאיות, ז'קטים, מעילים, וכלה בכובעים, סרטים, תיקים, מזרוני יוגה, בקבוקים וכו'. יש כמה קולקציות החולשות על נישות שונות ומתאימות לצרכים הספציפיים של כל אחת, כמו יוגה, אימונים, ריצה, אתליז'ר ולייפסטייל, לצד קולקציות קפסולה שנכנסות לחנויות בכל שבוע ומוקדשות לעולמות הטניס, הגולף, השחייה והטיולים בחיק הטבע. הכניסה לישראל בשלב זה, אומרים בחברה, נובעת מהרכישות הרבות של ישראלים בחנויות הרשת ברחבי העולם. מסתבר, שהמותג מזהה שוק אסטרטגי ההולך ומתחזק בישראל ככלל ובתל אביב בפרט, הנתפסת כעיר קוסמופוליטית מובילה.
מחיר: 1,190-50 שקל

Courrèges, מותג האופנה הצרפתי משיק קולקציית בישום בלעדית בסניפי המשביר
קצת היסטוריה: בית האופנה היוקרתי נוסד בפריז בשנת 1961 על ידי אנדרה וקוקלין קוראז', שחוללו מהפכה בעולם האופנה עם תפיסה עיצובית המתבססת "על חוסר גבולות, אופטימיות וחיוניות". אלא שהמותג אינו מסתפק רק באופנת קוטור. בימים אלו הושקו 7 בשמים יוקרתיים ברשת המשביר, האוחזים בניחוח עצי, פרחוני-עצי, פרחוני-פירותי, מושקי-וניל ועוד, כשהמכנה המשותף שלהם הוא שילוב מרכיב האמברוקסן בכל אחד ואחד מהם (ניחוח כימי מעורר ועמיד). הבקבוק האייקוני, אטום, מבריק וחלק, עשוי מ-90% זכוכית ממוחזרת, עם משאבה המתחברת לבקבוק בהברגה עם פקק מעץ בוּק, שמתכתב היטב עם הארומה העצית של התכולה.
מחיר: 390 שקל ל-50 מ"ל
