
על מה מדובר? אמיקה משיקה ספריי שמבטיח שיער מלא ברק.
ובקיצור: ספריי קליל, המכיל מסנני קרינת UV אשר מבטיח להעניק לשיער גימור מבריק וזוהר.
שורה תחתונה: מספר התזות בודדות בסיום עיצוב השיער זה כל מה שצריך לקבלת התוצאה הרצויה: קצוות שיער בעלות מראה בריא ומבריק לתפארת! תרסיס יבש במיוחד, שאינו מותיר תחושה שומנית, אשר נועד להעצים את ברק השיער ולהפחית פריזיות. הפורמולה הקלילה מכילה מסנני קרינה על מנת לשמר את צבע השיער.

על מה מדובר? הקאמבק של מעדן המוקה הנוסטלגי!
ובקיצור: שטראוס משיקים "מעדן הגולן בטעם מוקה" 3.9% שומן – טעם נוסף ומפתיע למעדן הנוסטלגי האהוב. בסדרה הקיימת יש שלושה מוצרים: מעדן הגולן בטעם שוקולד חלב, שוקולד מריר ווניל, 125 גרם.
שורה תחתונה: מעדן הגולן בטעם מוקה הוא חידוש שלא היה קיים במהדורה הנוסטלגית בשנות ה-80', אך עדיין יש בו קריצה לפעם. הוא טעים, עשיר ומפנק ומצטרף לסדרה האהובה שחזרה למדפים בשנה שעברה. התגעגנו, טוב שחזרת!

על מה מדובר? חברת כצט משיקה את סדרת המוצרים של טפטפים מצוננים המכילה שמן אקליפטוס ושמנים טבעיים נוספים המקלה על הקטנטנים ומיועדת מגיל שלושה חודשים ומעלה.
ובקיצור: ארבעה מוצרים בסדרה שיקלו את תסמיני החורף על הקטנים. טפטפים מגבוני אף רכים במיוחד לקינוח האף, לרענון הנשימה והרגעת העור המגורה. טפטפים קולדי ,טפטפים אפג'ל, ג'ל למריחה מסביב לאף, להקלה מיידית על יובש ואדמומיות סביב האף. וטפטפים תערובת שמנים ארומטיים.
שורה תחתונה: מסתמן פתרון לאף הדולף!

על מה מדובר? יטבתה יוצאת במהדורה מוגבלת וחורפית של משקה חלב עשיר ומפנק בטעם שוקולד מריר.
ובקיצור: לאור ביקוש הצרכנים יטבתה משיקה את הדור הבא של השוקו ופונה לקהל הבוגר יותר בייחודית של משקה מפנק ועשיר, בטעם שוקולד מריר איכותי שמתאים לעונה החורפית.
שורה תחתונה: לאוהבי הטעם המריר והעשיר.

על מה מדובר? הוואי, מותג טיפוח השיער והגוף הוותיק (ידעתם שהוא קיים משנות ה-60?), משיק מיתוג חדש של כל מגוון מוצרי המותג בקטגוריות השונות. עם פורמולה חדשה, 92% רכיבים ממקור טבעי, אריזה ידידותית לסביבה.
ובקיצור: שלושה ריחות חדשים ומטריפים: שמפו תמציות אלוורה ותה ירוק לשיער רגיל, שמפו תמצית פריחת הדובדבן לשיער רגיל ושמפו שמן ורד הבר ושמן מקדמיה לשיער יבש.
שורה תחתונה: ריח שנשאר לאורך זמן, לחובבות המותג, אך לא רק.

על מה מדובר? סדרת חטיפי החלבון של מותג חטיפי הדגנים Nature Valley מציגים את החטיף פרוטאין המכיל 10 גרם חלבון.
ובקיצור: חטיפי הפרוטאין של נייצ'ר וואלי מספקים את המענה המדויק לאורח חיים מאוזן – הם מכילים 10 גרם חלבון בחטיף, ללא גלוטן ובטעמים מעולים שהישראלים אוהבים במיוחד- שוקולד, בוטנים וקרמל מלוח. ניתן וכדאי לאכול אותם לפני או אחרי פעילות ספורטיבית או כארוחת ביניים בעלת יתרון תזונתי.
שורה תחתונה: מקור לחלבון ולסיבים תזונתיים שחובבי הבוטנים ישמחו ממנו במיוחד.

על מה מדובר? בשורה משמחת לצרכני מוצרים ללא גלוטן: "וילי פוד" מרחיבה את סדרת ממתק ה"תן בו" מדנמרק ומשיקה גרסה ללא גלוטן זאת כחלק ממגמת החברה לתת מענה טעים ואיכותי ובמחיר משתלם, לקהילת הצליאקים ולנמנעים מגלוטן.
ובקיצור: תן בו נטול גלוטן עשוי מביסקוויט מבצק תירס ותפו"א עם ציפוי בטעם שוקולד חלב ויוצע לצרכן במארז שמשקלו 300 גר', הכולל 12 יחידות.
שורה תחתונה: מוצר חובה לכל צליאקי.

על מה מדובר? מותג המשזפים THE LUX LUB מבית סופר-פארם, מתרחב לראשונה לתחום האיפור ומשיק סדרת מברשות איפור.
ובקיצור: המותג מתרחב לראשונה לתחום האיפור ומשיק מגוון מברשות איפור טבעוניות. הסדרה כוללת מברשת מניפה, מברשת קונטור, מברשת לפודרה, מברשת למריחת מייקאפ, מברשת דו צדדית לסירוק גבות, מברשת איילנר, מברשת שפתיים ומברשת למריחת קונסילר. את כל הפריטים ניתן למצוא בסניפים ובאתר סופר-פארם אונליין. מחירי המוצרים נעים בין 49.90-29.90 שקלים.
שורה תחתונה: סדרה נהדרת מברשות שמתאימות למגוון רחב של שימושים, טבעונית ובמחיר ששווה לכל כיס.

על מה מדובר? TRU מותג חדש וראשון מסוגו מביא בשורה חדשה לתחום המזון בישראל. מוצרי מזון איכותיים, עם פחות קלוריות וגם פחות סוכר ללא פשרות על הטעם.
ובקיצור: המותג הינו פרי פיתוח של גורי על בסיס הממתיק TRUVIA בשלב הראשון הושקו קטגוריות מוצרים: רטבים אסיאתיים כמו צ'ילי מתוק וסויה, סירופ מייפל וסירופ שוקולד, טבלאות שוקולד וריבות. בהמשך השנה יושקו קטגוריות נוספות.
שורה תחתונה: מוצרים שעמדו בפני אתגר לא פשוט והצליחו – מרכיבים איכותיים והפחתה דרמטית בכמות הסוכר.