מה חדש? סופר-פארם ודיסני בהשקה משותפת לרגל חגיגות 100 שנה לחברת וולט דיסני. מותג LIFE מבית סופר-פארם משיק מהדורה מוגבלת של סדרת מוצרי טיפוח, אקססוריז ומוצרים לקטנטנים בהשראת דמויות דיסני הקלאסיות.
מה החידוש? מגוון רחב של מוצרים ממותגים במהדורה מוגבלת, החל מבקבוקים וקופסאות אוכל וכלה במפיצי ריח ואביזרי טיפוח. על מבחר המוצרים תופיע הצללית האייקונית של דיסני לצד דמויות דיסני הקלאסיות והאהובות על כולנו, מיקי ומיני מאוס. כמו כן, תושק סדרת מוצרי S'LIFE BABY הכוללת בקבוקי שתייה לקטנטנים, סינרים, פיג'מות ועוד.
שורה תחתונה: כך המוצרים בעיצובים שובי לב עם דמויות דיסני האהובות שילהיבו את הילדים ויעלו רגשות של נוסטלגיה בהורים.

מה חדש? "ל'אמור", בושם חדש מבית קרליין. בושם שנוצר במיוחד עבור נשים שמאמינות באהבה, ואוהבות להקרין את התחושה המרוממת לכל מי שנמצא סביבן.
מה החידוש? הבושם החדש נרקח במעבדות הבישום בצרפת, כמיטב המסורת הצרפתית של הערצת אהבה ומחווה לנשים המאוהבות בניחוח חזק המשדר שמחת חיים.
שורה תחתונה: הבושם מיועד לנשים שאוהבות את החושניות של אמבר, המשולב בכמה סוגים וביצירתיות מפתיעה המעניקה לבושם ניחוח עשיר, עמוק ומרשים.

מה חדש? קיץ עם נגיעות של ים: קולקציית הקיץ החדשה של המותג TAKE ME HOME מגיעה לסופר-פארם. באווירת הים והקיץ משיקה אלינור קופלר, מייסדת מותג ביגוד התינוקות,TAKE ME HOME קולקציית קיץ קלאסית ומפנקת לתינוקות NEW BORN ועד 24 חודשים.
מה החידוש? הקולקציה מציעה מגוון פריטים לתינוקות בעיצובים ייחודיים ומלאי סטייל, אותם ניתן להשיג ב-80 מסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין.
שורה תחתונה: הקולקציה החדשה מעוצבת בצבעוניות של גווני פסטל, וכוללת בדים מלטפים ונושמים של טטרה, ריב ופויינטל המתאימים במיוחד לימי הקיץ החמים. לצד הבדים הנעימים, עיצובי הפריטים מאופיינים באלגנטיות בגוונים של לבן, תכלת, חום בהיר, ורוד ושמנת, ובהדפסים רומנטיים ורכים של כדורים פורחים, ים, סירות, ברבורים, פרחים ועלים.

מה חדש? Kägi (קאגי) מותג הוופלים משוייץ משיק: וופלים מצופים בשוקולד חלב/מריר מעולה, במגוון טעמים: שוקולד חלב, שוקולד מריר, אגוזי לוז, קוקוס ותפוז
מה החידוש? כל המוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, תוך עידוד קיימות ושמירה על איכות הסביבה עם אריזות ממוחזרות. המוצרים מיוצרים באירופה, תחת תווי תקן ואיכות גבוהים.
שורה תחתונה: הוופלים והשוקולד מיוצרים משנת 1934 עפ"י אותו מתכון מסורתי למרגלות האלפים השוויצרים. לוופל פריכות ייחודית, הציפוי והמילוי בשוקולד מעולה, איכותי, טעים וקטיפתי.

מה חדש? חברת שקדיה משיקה סדרת פסטות חדשה עם 6 מוצרי פסטה איכותיים המגיעים באריזת קרטון נוחה לשימוש ואחסנה.
מה החידוש? הסדרה כוללת פסטה פנה, פסטה פרפלה , פסטה פוזילי פסטה טריקולור, ספגטי ודפי לזניה. סדרת הפסטות החדשה כוללת 3 צורות פסטה, פסטה טריקולור, ספגטי ודפי לזניה.
שורה תחתונה: עשויה % 100 חיטת דורום סמולינה, מהירה וקלה להכנה, סה"כ כ- 10 דקות בישול שווה וטעים.

מה חדש? כוהנת הטיפוח והיופי פולה בליק משיקה לקראת הקיץ קרם לעור הפנים ROSA CREAM.
מה החידוש? ROSA CREAM במרקם קליל המותאם במיוחד לטיפול בעור רגיש ואדמומי הסובל מסבוריאה ורוזיצאה,
שורה תחתונה: הקרם פועל לוויסות בלוטות החלב, לחיזוק מנגנון ההגנה הטבעי של העור, לאיזון רמת הלחות ולשיפור גמישות העור תכולה :50 מ"למחיר: 420 ₪ ניתן להשיג: במרכז לרפואה טבעית פולה בליק ( זריצקי 4 תל אביב) ובאתר האונליין.

מה חדש? שלי גפני עם שני מוצרים חדשים למותג PELLE אשר פותחו במיוחד לשימוש בעונת הקיץ וסיוע בשמירה על עור הפנים. מחירי השקה מיוחדים.
מה החידוש? PELLE שפרושו מאיטלקית 'עור', הינה פלטפורמה שיתופית המציעה עולם שלם של בריאות הגוף והנפש, דרך תוכן ייחודי ומוצרים שמיטיבים עם העור, מבפנים ומבחוץ.
שורה תחתונה: ממליצה לכן לבדוק את שני המוצרים החדשים קרם לחות הגנה אנטי אייג'ינג SPF30 ALANTOIN+ VITAMIN E ואת קרם העיניים אנטי אייג'ינג רב עוצמה בעל מרקם קליל מועשר בחמאת שיאה ובריכוז גבוה של חומצה היאלרונית.

מה חדש? תפוצ'יפס משיק את הלהיט הבא של הקיץ: תפוצ'יפס בטעם ברביקיו ודבש הטעם האהוב בארה"ב עכשיו בגרסה ישראלית מקומית.
מה החידוש? טרנד המתוק-מלוח ממשיך להכות גלים: תפוצ'יפס, חטיף תפוח האדמה הפופולרי של עלית, משיק טעם חדש מדובר הטעם פופולארי בחטיפי הצ'יפס בעולם בקטגוריית החטיפים המלוחים ובפרט בקרב חטיפי צ'יפס.
שורה תחתונה: הטעם החדש מצטרף לשורת הטעמים של תפוצ'יפס: שמנת-בצל, מלח-פלפל, מקסיקני והטעם הטבעי, וגם הוא ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

מה חדש? CONVERSE פותחת חנות בארץ קונברס, מקבוצת ריטיילורס פותחת חנות דגל בישראל בעזריאלי שרונה תל אביב. מדובר בחנות ייחודית שעוצבה בקונספט חדשני, החנות משתרעת על פני 170 מ"ר, מציעה חווית קניה ייחודית ותמהיל רחב של מוצרים
מה החידוש? החנות החדשה תציע מגוון דגמי נעלי סניקרס, החל מהדגמים הקלאסיים והמוכרים, עיצובים מיוחדים, פריטי ביגוד ואקססוריז וכן סניקרסים ייחודיים שניתן יהיה להשיג רק בחנות זו.
החנות תציע מעל 100 דגמים לגברים, נשים וילדים, כולל דגמים איקוניים רבים ושיתופי פעולה במהדורות מיוחדות כמו למשל : Chuck Taylor All Star, One Star, Run Star Motion.
שורה תחתונה: לצד הקולקציה, קונברס תציע פלטפורמת קסטומיזציה אישית בשם: YOU CONVERSE BY המאפשרת לכל לקוח לבטא את היצירתיות שלו ע"י שילוב של שרוכים צבעוניים, פאצ'ים מעניינים וכדומה על הסניקרסים.

מה חדש? גלידות נסטלה משיקה את החידושים לקיץ 2023 בין החידושים העונה יהיו אקסטרים פיסטוק, מילקה קרמל, מאגדת מיני מילקה, לה פרוטה קוקוס אננס, ושלגון בטעם קולה לימון.
מה החידוש? בעקבות ההצלחה של קראנץ' פיסטוק, מרחיבה גלידות נסטלה את סדרת אקסטרים (Extreme) ומשיקה את אקסטרים פיסטוק – טילון גלידת פיסטוק עם מטבע שוקולד לבן ושברי פיסטוק. אקסטרים פיסטוק פונה לקהל ההולך וגדל של אוהבי הפיסטוק בישראל ושלגונים חדשים מבית מילקה עם מילקה קרמל.
בנוסף משיקה גלידות נסטלה, שלגון בטעם קולה לימון בעל שפה ונראות צעירה ובטעם מפתיע. השלגון יושק בפלטפורמת הסושיאל המובילה ביותר היום בישראל בקרב בני הנוער TIKTOK.
שורה תחתונה: אתגרי Good challenge המופיעים על מקלות השלגונים מתמקדים בעשיית מעשים טובים לחברה ולזולת, ותיעודם ברשת החברתית כשברקע מתנגן סאונד קצבי וייחודי. על מנת להשתתף בפעילות, על הצרכנים לסרוק את הקוד על גבי האריזה, לבצע את האתגר הטוב המופיע על המקל בליווי הסאונד הייחודי שנוצר לטובת הפעילות, לשתף את הסרטון ואולי לזכות במגוון פרסים שווים.
מה חדש? נסקפה טייסטרס צ'ויס ומשיק במהדורה מוגבלת מארז מיוחד הכולל כוס לקפה קר.
מה החידוש? המארז החדש כולל בתוכו את הקפה האהוב (צנצנת נסקפה טייסטרס צ'ויס אוריג'ינל 200 גרם), ובתוספת כוס זכוכית גבוהה וייחודית, מעוצבת וממותגת, ייעודית להכנת קפה קר.
שורה תחתונה: איזה כיף להנות מרגע איכותי עם כוס קפה קר, הכוס הרב פעמית העשויה מזכוכית מחזקת גם את התחייבות נסקפה בשנים האחרונות לקידום אג'נדה מתחשבת בסביבה.