1מה חדש? מותג מברשות השיער החשמליות DAFNI של היזמית שרון רבי, משיק מהדורה מוגבלת למברשת ה-Dafni Power: פינק ליידי, ממש כמו התפוח הגדול שכולן רוצות ממנו ביס, כמו ה-ladies in pink של הסרט אלמותי 'grease' ואיך לא כמו ה-סרט המדובר של השנה, ברבי, ואולי בגלל שכולנו צריכים קצת ורוד בימים האלה. דפני פוואר פינק ליידי, היא גרסה ורודה וחתיכה של דפני פוואר שכבר מכרה אלפי מברשות מאז השקתה לפני שנה והיא גם מגיעה עם תיק בד טרמי ורוד לנסיעות.
מה החידוש? מברשת "דפני" המקורית להחלקת השיער, כן – זו ששברה את האינטרנט, עברה שדרוג מטורף וכעת ישנה גרסה שמבטיחה שליטה מושלמת שמביאה לתוצאות מעולות. כמה מעולות? השיער של המשתמשת בה יהיה חלק יותר, מבריק יותר וחיוני – כפי שלא היה מעולם.
שורה תחתונה: מבטיחה ומקיימת.
מחיר: 599 שקלים.
איפה ניתן להשיג? באתר החדש של דפני.

2 מה חדש? רשת ההנעלה הישראלית B.unique, המתמחה בנעלי נשים נוחות ואיכותיות ליומיום, לערב ולאירועים, תוך סנכרון עם הטרנדים החמים ומגמות האופנה הנוכחיות, מציגה קולקציית קיץ צבעונית במיוחד, הכוללת גם ליין הנעלה טבעוני חדש המיוצר ללא שימוש בחומרים מהחי וידידותי לסביבה, המאושר על ידי תו התקן הרשמי של עמותת ויגן פרינדלי.
מה החידוש? מעתה ועד סוף חודש אוגוסט יוצאת הרשת במבצע קייצי ענק ומציעה מאות מדגמי הקולקציה החדשה בעד 50% הנחה! בין הדגמים המשתתפים ניתן למצוא כאלו טרנדיים וגם קלאסיים שישמשו אותנו גם בעונה הבאה. עוד באתר, קטגוריית הזדמנות האחרונה, הכוללת דגמים נבחרים ומידות אחרונות בהנחות של עד כ-70% ממחירם המקורי.
שורה תחתונה: נוחות ומחירים אטרקטיביים.
טווח מידות: 35-42.
מחירים לאחר הנחה: 150-285 שקלים לזוג.

3 מה חדש? סופר-פארם משיקה שמן גוף מועשר בקולגן של המותג ADVANCED CLINICALS למראה עור קטיפתי.
מה החידוש? שמן הגוף של Advanced Clinicals, מכיל קולגן טהור המסייע בהענקת עור רך וחלק ומועשר בנוגדי חמצון, וויטמינים כדוגמת ויטמין C וויטמין E. יתרון נוסף של השמן הוא היכולת בשמירה על רמת הלחות בעור, המעניק מראה עור חלק וגמיש כחודש מתחילת השימוש, לצד מיצוק העור והשארת העור נעים למגע.
שורה תחתונה: שמן גוף עשיר בקולגן לעור חלק וזוהר.
מחיר: 59.90 שקלים ל-Advanced Clinicals Collagen lifting body oil.

4 מה חדש? Crêma משיקה סדרה חדשה לטיפוח הפנים הסדרה כוללת 3 מוצרים: תרחיץ לניקוי הפנים מועשר בהידרוסול קמיליה, ג'ל לניקוי הפנים מועשר בהידרוסול סיקה (סנטלה אסיאטיקה), ג'ל פילינג לפנים מועשר בהידרוסול מורינגה לניקוי יעיל ושמירה על בריאות העור.
מה החידוש? סדרת מוצרי הניקוי לפנים החדשה של Crêma, מבוססת על פורמולות חדשות, מכילה רכיבים ממקור טבעי ומגוון הידרוסולים ממקור צמחי, בנוסחה עתירת לחות המונעת תחושת גירוי ויובש בעת הניקוי, בתוספת קמומיל המסייע להרגעת העור. כל מוצרי הסדרה מכילים רכיבים ממקור טבעי, נבדקו דרמטולוגית ואינם מכילים פרבנים, סיליקונים, שמן מינרלי, או פתלאטים.
שורה תחתונה: לעור פנים רך ורענן.

5 מה חדש? מותג שוקולד הפרימיום ריטר ספורט (Ritter Sport) השיק השבוע סדרה טבעונית חדשה, ובכך הרחיב את סל מוצרי הפרימיום בקטגוריית השוקולד אשר מיועדים לטבעוניים וזאת מבלי להתפשר על איכות וטעם משובח.
מה החידוש? הסדרה הטבעונית של ריטר ספורט כוללת חמישה מוצרים בטעמים שונים: ריטר שוקולד קלאסי, ריטר בוטנים קלויים, ריטר קרמל מלוח, וריטר שקדים מריר קראנצ'י וריטר אגוזים מריר קראנצ'י.
שורה תחתונה: בדומה ליתר הסדרות האהובות של המותג (הסדרה הצבעונית, סדרת האגוזים השלמים וסדרת הקקאו שעשויה מפולי קקאו בר קיימא), מוצרי הסדרה הטבעונית מגיעות באריזות צבעוניות ובעיצוב משתנה בהתאם לטעם השוקולד, כאשר כל אריזה מכילה 100 גרם מהשוקולד המעולה.

6 מה חדש? בעקבות הביקוש הרב וההצלחה שנחל בקיץ הקודם, בן & ג'ריס מחזירה בימים אלה למדפים את הסנדוויץ': חטיף גלידה המשלב את טעם גלידת בצק העוגיות של בן & ג'ריס, בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס רכות.
מה החידוש? הסנדוויץ' עשוי מגלידת שמנת משובחת והוא עטוף באריזה אישית וניתן לאכול אותו, ללא כפית, ובכל מקום, והוא מצטרף לקטגוריית חטיפי הגלידה של בן & ג'ריס, לצד שלגוני הפיס פופ שהשיקה החברה לאחרונה, ומנות הגלידה האישיות.
שורה תחתונה: טעים רצח.

7 מה חדש? קינדר מקבוצת פררו מרחיב את מגוון המוצרים בישראל, בקטגוריית העוגיות ומשיק לראשונה את קינדר טרונקי: מעטפת וופל קקאו במילוי של שכבת שוקולד, קרם חלבי ושברי ביסקוויט.
מה החידוש? קינדר טרונקי מרחיב את הטעם הייחודי של קינדר בעולם העוגיות, עם השילוב המוכר של קינדר: חלב וקקאו. המוצר מספק חוויה עשירה של מרקמים – מבחוץ ישנה מעטפת וופל קראנצ'ית במיוחד, ומבפנים קרם חלב עשיר, שברי ביסקוויט, ושכבת שוקולד קינדר מפנקת.
שורה תחתונה: בשורה משמחת ממש לחובבי המותג ובכלל.

8 מה חדש? לקראת החזרה לבית הספר משיק ניקול שקיות סנדביצ'ון מנייר עם איורי משחקים כגון סודוקו, איקס עיגול ועוד ונייר עיטוף לסנדביץ' שהופך למטוס נייר בסיום השימוש, שני המוצרים עוצבו ע"י המותג YOLO תחת הקונספט "סיימתם לאכול? בואו נשחק!", במהדורה מיוחדת לקראת החזרה לבית הספר.
מה החידוש? המוצרים החדשים משלימים את חוויות הפסקת האוכל בבית הספר עם קופסאות ותיקי האוכל הצבעוניים של המותג YOLO, אשר יחד מעניקים לילדים חוויה כוללת צבעונית ושמחה.
שורה תחתונה: שיתוף פעולה שישמח את הילדים במיוחד.
איפה ניתן להשיג? את המוצרים החדשים לקראת החזרה לבית הספר ניתן יהיה להשיג ברשתות הפארם והמזון ובחנויות YOLO בחודשים יולי-ספטמבר או עד גמר המלאי.

9 מה חדש? אסם-נסטלה משיקה שילוב מרגש בין הבמבה הקלאסית למותג המצליח פתיבר.
מה החידוש? במבה במילוי במילוי קרם פתיבר הינה מהדורה מוגבלת לקיץ. המהדורה משלבת בין שניים מהמותגים הכי אהובים על הצרכן הישראלי בשקית אחת, ומייצרת חוויה סנסורית חדשה ושילוב טעמים מעניין.
שורה תחתונה: שילוב מרגש וראשון מסוגו בין הבמבה הקלאסית למותג המצליח פתיבר.

10 מה חדש? חדש מסולתם – משטח חיתוך והפשרה מולטי פונקציונאלי 4 ב- 1! רשת סולתם מציגה משטח מולטי פונקציונאלי ארבע באחד, המשמש מצידו האחד לחיתוך ומצידו השני להפשרה, ללא צורך בחשמל, מיקרוגל או מים רותחים!
מה החידוש? המשטח החדש מבית הרשת משמש לארבע פונקציות בישול חשובות במקביל. מצידו האחד מהווה משטח חיתוך, ואילו מצידו השני עשוי האלומינים משמש משטח הפשרה המקצר משמעותית את זמן ההפשרתם של מאכלים ומצרכים, כדוגמת עוף, בשר, דגים וירקות. המשטח פועל ללא צורך בשימוש בחשמל, מיקרוגל או במים רותחים. מלבד אלו, המשטח כולל משחיז סכינים ומגרד שום וג'ינג'ר.
שורה תחתונה: המשטח המולטי פונקציונאלי חוסך במקום אחסון ועבודה ועל כן אידיאלי גם לדירות ומטבחים קטנים, חוסך כסף, מקצר ומייעל את זמן הבישול ובשטיפת הכלים לאחר מכן.
איפה ניתן להשיג? בסניפי רשת סולתם ובאתר.
המחיר: 80 שקלים.

11מה חדש? FILL IT תוסף תזונה המיועד לשיער בריא ושופע. איבוד שיער אינטנסבי, דלילות ונשירה מוגברת, יכולים להוביל לתחושות של מבוכה וחוסר בטחון ולהשפיע על ההערכה והבטחון העצמי של האדם. כאשר שיער נחשב לסמל הנשיות, זה לא מפתיע שנשים רבות חשות תסכול וחוסר אונים כשהן חוות נשירה ואיבוד שיער. החדשות הטובות הן שקיים תוסף תזונה פורץ דרך שעוזר לטפל בנשירה: FILL IT (פיל איט) מבית דה אי ברנד (THE A BREAND) .
מה החידוש? בעזרת צוות המומחים של המותג פיל איט, הכוללים מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים, השיקה ברת דה אי ברנד, תוסף תזונה ברמה בינלאומית, המכיל חומרים טבעיים ועוצמתיים, החיוניים לשיפור בריאות השיער במינונים הגבוהים בשוק, בעל פטנט ייחודי המאפשר ספיגה יעילה יותר של כלל מרכבי התוסף בגוף.
שורה תחתונה: מה שהופך את התוסף FILL IT לעוצמתי הוא 100% רכבים טבעיים במינונים גבוהים, לצד פיתוח חדשני המשלב בתוכו רכיבי פטנט ייחודי, אשר מאיץ ספיגה של כלל הרכבים בגוף ובכך תורם להשפעה ניכרת ותוצאות הנראות לעין, תוך מספר חודשים.
איפה ניתן להשיג? באתר המכר של החברה: FILL IT HAIR (פיל איט הייר).

12 מה חדש? רשת מאפה נאמן משיקה קולקציית עוגיות ועוגות חדשה לעונת קיץ 2023. מדובר קולקציית עוגיות לוהטת וטעימה במיוחד, עם מגוון רחב של טעמים וניחוחות קיציים במיוחד. הרשת מציעה מגוון עוגיות בטעמים חדשים ומסקרנים החל מעוגיות פאדג' שוקולד, עוגיות בריאות עם פירות יבשים, ענני שוקולד קוקוס, עוגיות נטיפי קרמל, אוזני פיל ללא תוספת סוכר ועוד. במחלקת העוגות תמצאו בין היתר גם עוגה קלילה וטעימה לצד הקפה, עוגת פקאן מייפל מושלמת ועוד.
מה החידוש? קולקציית העוגיות של מאפה נאמן עשירה במגוון רחב של טעמים מסקרנים, לצד עוגיות פינוק מהטבע על בסיס פירות יבשים ועוגיות ללא סוכר.
שורה תחתונה: חומרי גלם משובחים ומובחרים, צחוויה קולינרית עשירה במיוחד מבלי לקרוע את הכיס.
