מה חדש? אורביט ריפרשרס תות לימון.
מה החידוש? Orbit Refreshers Strawberry Lemon סדרת 'אורביט ריפרשרס', ממשיכה להתרחב ומשיקה טעם ייחודי מתוק-חמצמץ: 'אורביט ריפרשרס תות לימון', עם קריסטלים השומרים על רעננות ממושכת.
שורה תחתונה: המסטיק החדש מעניק חוויה מרעננת המשלבת בין המוצר המוכר והאהוב בעל המרקם החדשני, לטעם ייחודי שנותן תחושה רעננה של פירותיות חמצמצה.

מה חדש? רשת 'מכבי אסתטיקה', בניהולה הרפואי של ד"ר אלמן, משיקה סרום חומצה לקטית לנשים ולגברים: הסרום תורם למראה "מאט" ולעור חלק ויפה יותר. הוא מומלץ בעיקר בחודשי הקיץ הלחים.
מה החידוש? סרום חומצה לקטית 10% (חומצה אלפא הידרוקסית). עוזר להסיר שכבות תאים חיצוניים ולהפחית את המראה של קווים דקים, קמטים וסימנים אחרים של הזדקנות. מחליק את העור, מצמצם נקבוביות, מאיר את העור ומסייע לקבלת גוון עור אחיד. מתאים לשימוש לכל סוגי העור ומקנה לחות לעור. הסרום מתאים למריחה על עור הפנים, הצוואר, עורף, דקולטה והידיים. מכיל תערובת צמחים ואלנטואין להרגעת העור. מכיל היאלרוניק להעשרת הלחות הטבעית.
שורה תחתונה: תוצאות מוכחות , הפנים שלי יעידו על כך.

מה חדש? עוצמה נשית וביטוי עצמי: שיתוף פעולה ייחודי בין האמנית שרה קורי למותג הביוטי הקוריאני SO.KO של סופר פארם.
מה החידוש? במסגרת שיתוף הפעולה תושק קולקציית קפסולה ייחודית שתימכר בסניפי סופר-פארם נבחרים. הקולקציה כוללת מוצרים עם האיורים של שרה קורי המבוססים על החיבור הערכי בין המותג לאמנית, שבבסיסם עוצמה נשית, וביטוי עצמי.
קפסולת המוצרים כוללת זוג תיקי איפור מאוירים, כיסוי עיניים לשינה (המשמש גם כסרט לשיער בעת ניקוי פנים), ונר בניחוח אגס ואדמונית – בחירתה האישית של שרה, המעניק ניחוח מתוק ופירותי בחלל הבית.
שורה תחתונה: שיתוף פעולה מהמם שהוליד יופי כישרון ואיכות.

מה חדש? ד"ר פישר מציג: סרום ג'נסיס ליקופן – פתרון מיידי ואפקטיבי למראה עור מתוח ומוצק יותר.
מה החידוש? נניח את עומדת לפני אירוע חשוב ומחפשת פתרון מיידי לשיפור מראה עור הפנים? נראה שיש פיתרון: סרום ליקופן מסדרת ג'נסיס ליקופן פועל למתיחה מיידית של הקמטים, מסייע להפחתת העיגולים הכהים מתחת לעיניים ולטשטוש אופטי של קמטים וסימני הבעה.
שורה תחתונה: לא רק לפני אירוע – סרום ליקופן הינו פתרון מושלם למענה מיידי לנשים בכל גיל המעוניינות במראה עור מתוח ומוצק יותר. ניתן למרוח את הסרום מתחת לקרם הפנים ואף לחדש מעל האיפור. הסרום הינו OIL FREE ואינו מכיל פארבנים.

מה חדש? רשת ביגה משיקה לרגל ראש השנה וחגי תשרי עוגת 'תפוח בדבש מבית סבתא' – ללא גלוטן עוגה בחושה ועשירה המשלבת את שני סמלי החג הבולטים ביותר, עוגת: 'תפוח בדבש מבית סבתא' – ללא גלוטן.
מה החידוש? היא מיועדת לשוחרי בריאות, חובבי מזון ללא גלוטן ולסובלים ממחלת הצליאק.
שורה תחתונה: מתאימה כקינוח לארוחת החג וכפינוק מתוק למי שאוהב עוגת דבש ותפוחים, עם טעם של פעם. ניתן להשיג ברשת קפה ביגה ברחבי הארץ.

מה חדש? OHGLOW (אוגלו) בית למותגי לייף סטייל עצמאיים משיקה בארץ את מותג הבישום Amarsi. Amarsi הוא מותג בישום חוצה יבשות ששורשיו באיטליה ואיביזה עם ניחוחות המשחזרים זיכרונות ורגעי קסם אבודים.
מה החידוש? כל בשמי המותג הם טבעוניים ומופקים משמנים אתריים ומולקולות סינטטיות. ניחוחות אמרסי משחזרים את הזיכרונות האבודים של השווקים ההודיים, שקיעה מעל הרי האנדים, ריח יערות הגשם ורגעי קסם אחרים בחיים, כפי שנצרבו בעורה ובזיכרונה.
שורה תחתונה: ריח משכר

מה חדש? היישר מהוואי: מנת ה-POKE שכבשה את הקהל הישראלי נוחתת בדיילי'ס.
מה החידוש? רשת דיילי'ס (Daily's), הפורמט הייחודי מבית סופר – משיקה שתי מנות פוקי בתפריט שלה: פוקי סלמון ופוקי טופו. המנות כוללות מגוון עשיר של תוספות, כגון: אצות וואקמה, פולי סויה, ביצה קשה וירקות טריים וארבעה סוגי רטבים (סויה, טריאקי, ג'ינג'ר, ווסאבי). משקל כל מנת פוקי כ-550 גרם.
שורה תחתונה: שווה, טעים ועשיר בטעמים.

מה חדש? שוקולית משיקה מהדורת קיץ מיוחדת – שוקולית פסק זמן. מהדורה מיוחדת של המשקה הקלאסי האהוב בטעם חדש.
מה החידוש? הטעם החדש מבוסס על המתכון המוכר והאהוב של שוקולית קלאסי בשילוב החטיף האהוב פסק זמן, הוא מגיע באריזה בעיצוב חדש ועדכני.
שורה תחתונה: לאוהבי הטעם.

מה חדש? הוואי מותג טיפוח השיער והגוף משיק: הוואיMEN 4 in 1, לשיער, גוף, פנים וזקן, לרעננות קרירה וניחוח לאורך זמן.
מה החידוש? הוואי לגבר 4 ב-1, כולל פורמולה חדשה המכילה 92% רכיבים ממקור טבעי, מועשרת בתמצית מנטה ושמן חוחובה המזינים ומעוררים את הגוף והשיער עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.
שורה תחתונה: הזנה ורכות למראה שיער וגוף מטופח וניחוח שנשאר לאורך זמן.

מה חדש? שקדיה ממשיכה לחדש ולהביא פינוקים מן השוק ומן הטבע, ומשיקה שני מוצרים חדשים בקטגוריית הפיצוחים: תערובת פיצוחים מטורפת ותערובת פיצוחים משוגעת.
מה החידוש? שקדיה מציגה שני סוגי תערובות חדשים ומעניינים, אשר מגיעים במארז ענק! של 450 גרם, בעיצוב צעיר וטרנדי.
שורה תחתונה: כל מארז מתאים להגשה, אירוח, טיולים וכמובן לנשנוש.

מה חדש? קוואקר מבית שטראוס מתרחב למדף החטיפים ומשיק חטיף חדש עם שיבולת שועל בטעם וניל, חטיף אפוי המכיל 24% שיבולת שועל, ללא גלוטן וללא מדבקות אדומות.
מה החידוש? החטיף מבוסס על 24% שיבולת שועל מלאה, שנחשב אחוז משמעותי של שילוב דגן מלא בקטגוריית החטיפים בישראל.
שורה תחתונה: מלבד טעמו הייחודי, החטיף אפוי, ללא גלוטן, טבעוני וללא מדבקות אדומות.

מה חדש? אולטרסול ULTRA LIGHT ג’ל הגנה שקוף לפנים 50SPF לכל סוגי העור. ג’ל הגנה שקוף לפנים להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש UVA&UVB BALANCE המסייע גם בהגנה מפני קרינת .IR נספג במהירות ואינו מותיר סימנים לבנים לאחר המריחה.
מה החידוש? מכיל קומפלקס אנטי-אוקסידנטים, המשלב ויטמין E וקו-אנזים Q10 לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך.
שורה תחתונה: ג’ל הגנה שקוף לפנים מתאים כבסיס לאיפור, עמיד במים, Oil Free, היפואלרגני, סנסיטיב, נבדק דרמטולוגית, ללא פראבנים וללא אוקסיבנזון.
