1. המכירה הגדולה של המעצב רונן חן
רונן חן מציג שלל פריטים למכירה וביניהם קולקציות קודמות, סמפלים ייחודים וסופי סדרות עד 80% הנחה.
מה תמצאו שם? את המותגים רונן חן, לימיטד, Oma ,Plan b ומותגי הנעליים ווגבונד, אנג'ל אלאקרון ואקססוריז.
קניון Tlv קומה תחתונה ליד ארומה, בתאריכים 28.9.23-7.10.23
שורה תחתונה: טווח מחירים: 49-299 ₪, לא היה דבר כזה!

2. מבית האופנה היוקרתי מאיטליה מציג בושם חדש לנשים
מותג הבשמים האיטלקי TRUSSARDI ממשיך את הצלחת בשמי טרוסארדי לנשים ומוציא את TRUSSARDI RUBY RED – בושם עם ניחוח של עוצמה נשית.
מה החידוש? ניחוח הבושם החדש מביא עמו ניחוח של אלגנטיות, עוצמה, כריזמה ואנרגיה שלא ניתן לעמוד בפניה.
שורה תחתונה: ריח מרענן!
3. חברת SkullCandy משיקה שלושה דגמים חדשים של אוזניות אלחוטיות בישראל
מה החידוש? אוזניות Rail ANC הן אוזניות כפתור פרימיום True Wireless, עם ביטול רעשים אקטיבי (ANC) ומתכוונן עם ארבעה מיקרופונים בעיצוב קומפקטי ונוח. בנוסף אליהן, יושקו גם ה-Rail – אוזניות כפתור True Wireless, מצוידות באופן מלא עם עיצוב קומפקטי ונוח. לאוזניות Rail חיי סוללה ארוכים. הזוג השלישי שמוציאה החברה הוא SMOKIN' BUDS, המשלבות סאונד טהור ופשוט עם עיצוב נקי ומודרני.
האוזניות החדשות זמינות באתר, בחנות רונלייט וברשתות המורשות.
שורה תחתונה: דברים טובים באים באריזות קטנות.
4. בית האופנה גולברי משיק קולקציית האקססוריז
לראשונה, גולברי משיקה קולקציית אקססוריז בה יהיה גם הפריט הכי חם לעונה הקרה: הגרביונים.
מה החידוש? הגרביונים מגיעים בווריאציות שונות, החל משקופים דרך אטומים ועד גרביונים בגווני שחור.
שורה תחתונה: יכולים לשדרג כל הופעה.

5. חברת ויליפוד מרחיבה את סדרת הממתקים CRUSH
חברת ויליפוד משיקה מארזי חטיפי מיני טילון במילוי שוקולד בטעמים.
מה החידוש? לאחר שהביאה אל מדפי החטיפים המתוקים חטיפי שוקולד פרימיום תחת סדרת CRUSH, הכוללת קוביות שוקולד מריר וחלב במילוי בטעמי פירות, מארזים יוקרתיים של פרלינים וטראפלס וסדרת חטיפים וממתקים בציפוי שוקולד כגון מרשמלו ובייגלה, משיקה החברה סדרה חדשה – חטיפי מיני טילון במילוי שוקולד לבן, חלב ומריר.
שורה תחתונה: טעים רצח או: אין כמו הסוף של הטילון.

6. השקת מותג אופנה שמחבר בין עולם האופנה לציצית
מותג האופנה 613, המותג הראשון בעולם שמחבר בין יהדות לאופנה, מושק לרגל חגי תשרי. המותג נוצר מתוך השילוב המיוחד בין הערך של ציצית ובין התשוקה ליצירה ולאופנה עכשווית.
מה החידוש? עד היום אופנה ובגד הציצית לא ידעו ממש קשר וחיבור, אך הפעם מדובר על בשורה מהפכנית של ממש, חיבור מדויק בין שני עולמות, בין אופנה ייחודית עכשווית המשלבת בתוכה עקרונות הלכה של בגד הציצית המסורתי והקדום אשר מלא בערכים רוחניים. עם זאת, 613 מתאים גם לשומרי מסורת, לחובבי הדת.
שורה תחתונה: מקליל את הגישה בכל האמור למראה הדתי, שם דגש על פן האופנתי והפרקטי (יש לציציות כיסים נסתרים שניתן להכניסן לתוכם).

7. YOLO בשת"פ עם עמותת "לתת"
מה החידוש? רשת המתנות והציוד לבית הספר בקולקציית מתנות חדשה שכוללת: בקבוק גלקסיה מיוחד מנורות, מוצרי ביוטי, קופות חיסכון ועוד. מגוון מתנות "שוות" לילדים שיתאימו בדיוק לחגים. מחירים: 19.90-134.90 ש"ח
שורה תחתונה: קולקציה מהממת ומיוחדת עם מלא חידושים.
8. רשת מוצרי החשמל "עולם הקולנוע" משדרגת את החג
"עולם הקולנוע" מציעה לרגל חג סוכות מוצרים סופר רלוונטיים לסוכה שישדרגו את חווית החג.
מה החידוש? תוכלו למצוא מזגן נייד- בעל 4 מצבי פעולה: מקרר, מחמם, מאוורר ומייבש לחות בפעולה שקטה.מצנן אוויר נייד, מכונת קרח ללא צורך בחיבור מים ואפילו מקרר קטן לסוכה שתוכלו לחסוך לעצמכם את ההליכות מהבית לסוכה .
9. סדרת הקפואים של יכין

המותג יכין של חברת זנלכל יוצא לראשונה מהשימורים לזירת הקפואים ומשיק את סדרת "בריאבוע" – סדרת מוצרים קפואים ששומרים על ערכים תזונתיים, שפותחה בישראל וכוללת משפחת קוביות תיבול לצד קוביות סופר-פוד לשימוש קל, זמין ונוח.
מה החידוש? קוביות הסופר פוד מהווה בשורה חדשה עם הבאת ערכים חדשים לקטגוריות הקפואים ברשתות השיווק המקומיות.
שורה תחתונה: מעתה לא רק נחלת חנויות הטבע היוקרתיות, קוביות ספירולינה, קייל, סלק-ליקופן ועוד לשימוש יומיומי בשלל מתכונים. מנגד, משפחת קוביות התיבול מגיעה לצרכנים בקוביות XL מוגדלות מהמקובל בענף כיום ומותאמות לשימוש הנהוג במטבח הישראלי.