1. מה חדש? מחלבת יטבתה משיקה את בקבוק השוקו המוכר בתחפושת חגיגית לפורים.
מה החידוש? מכירות במהדורה מוגבלת של השוקו המוכר עם עיצוב חגיגי וצבעוני לכבוד חג הפורים שקרב ובא.
שורה תחתונה: המהדורה המיוחדת כוללת תווית צבעונית וחגיגית בעיצובו של שגיא יהוד מסטודיו BRAND LAND כשבבסיס הרעיון הפיכת הלוגו האייקוני של המותג לפרצופים הומוריסטיים באווירת החג.

2. מה חדש? כוהנת היופי והטיפוח פולה בליק משיקה: Treatment mask מסכה טיפולית לעור שמנוני ובעייתי.
מה החידוש? המסכה היא מסיכה אנטי דלקתית טיפולית להסרת שמנוניות עודפת, הסרת תאי עור מתים וניקוי הנקבוביות, בעלת אפקט חיטוי, קירור, ספיחה והרגעה של העור.
שורה תחתונה: המסכה מיועדת לעור שמנוני עם נטייה לסתימת נקבוביות ואקנה , מסייעת בטיפול באקנה ובמניעת התפרצויות נוספות באזורים נוספים בפנים. האם סוף סוף נמצא הפתרון לפצעונים המעיקים?

3. מה חדש? רשת "מאפה נאמן" משיקה קולקציית אוזני המן בעבודת יד, במילויים מפתיעים ובמגוון טעמים ייחודיים. מבצק פריך ובמגוון מילויים קלאסיים כגון פרג, תמרים, שוקולד ושוקולד לבן, לצד מילויים חדשים ומפתיעים כמו פסק זמן, אוריאו, רד וולווט, לוטוס ועוד שלל טעמים מסקרנים וטעימים במיוחד.
שורה תחתונה: הקולקציה עשויה מחומרי גלם משובחים, על מנת להעניק חוויה קולינרית מהנה. את הטעמים הייחודיים ניתן כבר לטעום ב-60 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ.
מבצע לרגל החג: 3 מארזים מיני אוזני המן ב- 59 ש״ח.

4. מה חדש? אלטמן משיקה רוטס מיניס. מדובר על אחד התוספים הוותיקים והאהובים באלטמן, הוא מכיל 18 רכיבים החשובים לבריאות שורש השיער. הקפלייה של רוטס HR לאישה מכילה מגוון עשיר של רכיבי תזונה ביניהם ויטמינים ומינרלים חשובים לבריאות שורש השיערה מה שגרם לה להיות קפליה גדולה.
מה החידוש? כבר תקופה שבאלטמן שומעים על הקושי בבליעת הקפלייה הגדולה והגיע הזמן לחשוף את הסוד: רוטס HR לאישה Minis!
הפורמולה המצוינת נשארה אותה הפורמולה באותו מינון יומי– פשוט חולקה ל2 קפליות קטנות שניתן ליטול בקלות זו אחר זו ועידנו את הריח (ניחוח תות עדין).
שורה תחתונה: הקפליה החדשה מאפשרת חווית שימוש נעימה יותר.

5. מה חדש? לרגל יום האישה הבינלאומי חברת מי עדן וסופר-פארם חברו לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית והשיקו בקבוק מים עם הכיתוב 'המלחמה שאחרי המלחמה' שהכנסותיו תרומה לאיגוד מרכזי הסיוע.
מה החידוש? הבקבוקים יימכרו כתרומה בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין במחיר של 5 שקלים.
שורה תחתונה: מטרה חשובה שכל ההכנסות ממנה יועברו לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית הבקבוקים יימכרו עד גמר המלאי.
6. מה חדש? ROUGE PUR COUTURE THE BOLD סדרת שפתונים חדשה מבית מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT ברק טהור, חסר מעצורים, תלת ממדי.
מה החידוש? בהמשך למסורת החדשנית שקבע רוז' פור קוטור עם הצבע הטהור שלו, הגימור העמיד לאורך זמן והנוחות הקרמית, התוספת החדשה למשפחה דוחפת את הצבע, הברק והנוחות למקסימום. נועז יותר. צבע אינטנסיבי עמיד לאורך כל הלילה, שעוטף את השפתיים בשכבה דקיקה, נעימה ונוחה. מבריק יותר. בגימור – לא גלוס, לא סאטני, לא מאט – אלא ברק טהור, חסר מעצורים, תלת ממדי.
שורה תחתונה: פיגמנטים נועזים מעניקים ברק וצבע, עוטפים את השפתיים כמו עור שני במרקם שמרגיש גמיש עם תחושה של נוחות ומראה אינטנסיבי במשך 10 שעות, הודות לטכנולוגיית שפתון חדשה, מוגנת ע”י פטנט.

7. מה חדש? לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי פרקטי ולשדרוג חווית האירוח.
מה החידוש? בין כוכבי הקולקציה תוכלו למצוא את סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone עם מבחר סירים ומחבתות במראה מרשים במיוחד. לכלים המתאימים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ציפוי Non-stick איכותי למניעת הידבקות המזון ולבישול בריא יותר ומופחת שומן ומבחר כלי הגשה ואירוח שיגנבו את ההצגה בשולחן החג.
שורה תחתונה: הקולקציה מביאה משב רוח אביבי ומרענן ומקפיצה כל שולחן בזכות הצבעוניות הנועזת והעיצוב המרשים לצד הפרקטיות והנוחות של הכלים.

8. מה חדש? מארז מפנק לבני זוג מבית ברא צמחים.
מה החידוש? המארז כולל סבון לבנדר + סבון למון גראס: סבונים צמחיים לניקוי עור הגוף והידיים – מבוססים על רכיבים צמחיים לניקוי יעיל המותירים את העור רך ורענן, אינם משאירים תחושת יובש לאחר השימוש.
שורה תחתונה: כמו כל המוצרים מבית ברא צמחים גם אלו מתאימים לשימוש יומיומי לכל סוגי העור, גם לבעלי עור רגיש. ידידותיים לעור ולסביבה, אינם מכיל שמנים מינרליים, סולפטים וחומרי בישום מלאכותי. מחיר המארז : 200 ₪.

9. מה חדש? חברת ד"ר פישר מרחיבה את המגוון תחת המותג אפקטיב קר ומשיקה לראשונה את סדרת MEN.
מה החידוש? הסדרה כוללת שלושה מוצרי רחצה וטיפוח לגבר: שמפו ותחליב רחצה 3 ב-1 המתאים לגוף, לפנים ולשיער, שמפו וג'ל רחצה 3 ב-1 המתאים לגוף, לפנים ולשיער, וקרם גוף 3 ב-1 המתאים לעור הגוף, הפנים והידיים.
שורה תחתונה: הגיע הזמן לשים תשומת לב בגזרת הטיפוח הגברי וטוב שדוקטור פישר מרימים את הכפפה.

10. מה חדש? BURBERRY מותג היוקרה הבריטי האייקוני, משיק את יצירת המופת האחרונה שלו, הבושם החדש לגבר מסדרת HERO.
מה החידוש? "Burberry Hero" הוא חגיגה של הכוח, הרוח והכריזמה המגדירים את הגבר המודרני בניחוח חדש שמציג את מהות הגבריות המודרנית וממזג מסורת עם רוח עכשווית המזמינה גברים לצאת למסע של גילוי עצמי.
הבושם העז והעוצמתי בניחוח שמני עץ ארז המתוגברים על ידי תווים עליונים של שמן אמיריס וקפריול, ויוצרים גימור חמים שמחייה את הארומה.
שורה תחתונה: "התגלמות הגבריות המודרנית, והוא יוצר איזון בין עוצמה לרגישות".

11. מה חדש? מותג המזון לתינוקות בייביביס משיק סדרה חדשה- בייביביס כוכבים.
מה החידוש? לאחר הצלחת חטיפי האורז המותג מתרחב ומשיק את בייביביס כוכבים – חטיפי דגנים, סדרת חטיפי דגנים אפויים, הסדרה משלבת שלושה טעמים: בוטנים, גזר וסלק, גזר ועגבנייה.
המוצר מכיל 4 שקיות אישיות שכל שקית 10 גרם של שקית אישית ובתוכה הטעמים המיוחדים של בייביביס דגנים אפויים. החטיף נמס בפי התינוק, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל ומתאים לאכילה החל מגיל 9 חודשים.
שורה תחתונה: בייביביס כוכבים בא לענות על הצורך של ארוחות ביניים כחלק בלתי נפרד משגרת התזונה היומית והצורך בנשנוש נוח וזמין יחד עם הקניית הרגלים תזונתיים נכונים בדרך חווייתית ומהנה. פתרון בריא ביחס לתחרות בעולם ארוחות הביניים.
***
12. מה חדש? מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי VICHY מציע שמפו DERCOS נגד קשקשים Anti-Dandruff dermatological shampoo.
מה החידוש? השמפו מתאים לקרקפת רגילה עד שומנית ומסייע בהפחתת הופעתם הנראית לעין של קשקשים, כבר מהשימוש הראשון.
שורה תחתונה: העוצמה של הפורמולה בשמפו הכוללת: סלניום דיסולפיד וחומצה סליצילית שמפחיתים את הקשקשים. בנוסף, השמפו מכיל סרמידים המחזקים את הקרקפת ומונעים את חזרתם של הקשקשים.

13. מה חדש? הצ'אי נכנס למקפיאי הגלידות חגיגה של טעמים ותבלינים בשיתוף פעולה ראשון בין גלידות נסטלה לויסוצקי, החוצה את עונות השנה, קיץ וחורף בביס המושלם עם השקת שלגון צ'אי שקדים. סדרת חווית הצ'אי של ויסוצקי – פינוק אמיתי בכל לגימה, מבוססת על תה שחור ותבלינים בעלת ניחוח ארומטי ומשכר המומלצת לשתייה עם חלב/ תחליפיו. כעת, כל התערובת הזו מגיעה למקפיאי הגלידות בתצורה של גלידה מפנקת וטעימה – הפינוק המושלם.
מה החידוש? שיתוף הפעולה בין גלידות נסטלה לויסוצקי, יצר שלגון המעניק חוויה מפנקת של תבלינים וארומה המתגלגלת על הלשון.
שורה תחתונה: השלגון הינו גלידה בטעם צ'אי שקדים עם ריפל צ'אי מסאלה ובציפוי שוקולד לבן ושברי שקדים, באריזה שעוצבה בהשראה מסדרת "חווית הצ'אי" של ויסוצקי.
