1. מה חדש? BOSS Fragrances מסמנת פרק חדש במורשת המצוינות והחדשנות של המותג, ומשיקה את התוספת החדשה למשפחה: BOSS Bottled Triumph Elixir.
מה החידוש? ניחוח שעוצב עבור הגבר המודרני, שרוצה לכבוש את שאיפותיו בביטחון ובתחכום ומגלם את תמצית הניצחון. ההשקה מלווה בקמפיין מעורר השראה בקונספט של "הרמת הניצחון", אשר חוגג את ההצלחה והכישורים של שלושה שחקני כדורגל בעלי שם עולמי – אדוארדו קמבינגה, פיל פודן, וקאי האברץ – "הידועים בשל המיומנות, המסירות והנחישות הבלתי מעורערת שלהם".
שורה תחתונה: BOSS Bottled Triumph Elixir נרקח על ידי אמנית הבשמים האגדית אניק מנארדו, בשיתוף פעולה צמוד עם סוזי לה הלי. אניק היא היוצרת של BOSS Bottled Elixir המקורי והאגדי, שחגג את יום השנה ה-25 שלו ב-2023. הבושם החדש הוא התגלמות רוח הניצחון, ומשלב רפרנסים ל-BOSS Bottled Elixir, לרבות אותו בסיס עשיר וכריזמטי, עם תווים רעננים ומרוממים.
2. מה חדש? חדש בד"ר גב: כרית וויסקו בעלת פטנט עיצובי רשום וחמישה אזורי נוחות, בניחוחות קמומיל, לוונדר ותה ירוק.
מה החידוש? ריחות מעלים זיכרונות ומשפרים את מצב הרוח – זו לא קלישאה, אלו מחקרים קליניים מבוקרים ומוכחים. מתברר שעצב הריח – שמנהל את חוש הריח שלנו – מקושר ישירות לחלק במוח שמנטר זיכרונות ורגשות, ובכך משפיע על יכולת הריכוז שלנו, על הזיכרון ועל הרגשות.
המחקרים הם אלו שעמדו אל מול עיניהם של המוצר החדשני של המותג "ד"ר גב": כריות וויסקו ריחניות בשלושה ניחוחות: קמומיל, תה ירוק ולוונדר, בעלות עיצוב הרשום כפטנט עם חמישה אזורי נוחות, שכל אחד מהם מתאים לתנוחת שינה שונה, תעלות אוורור וציפית ג'רסי נמתחת.
שורה תחתונה: הכרית אינה עשויה כמקשה אחת, אלא בעלת תעלות אוורור המעניקות לה את היכולת לנשום, מאפשרות מעבר של אוויר ושומרות עליה רעננות לאורך זמן. הכרית עשויה מוויסקו אלסטי – חומר בעל תכונות זיכרון שמתאים את עצמו למתאר הגוף ולשינויי התנוחות. הוא עוטף טוב יותר את הראש ואת הצוואר, ומספק תחושת רוגע מרחפת ותמיכה טובה יותר.

3. מה חדש? בדיוק לאימון של אחרי החגים: מותג הטיפוח SO.KO, המציע מגוון מוצרי טיפוח ואביזרי ביוטי המיוצרים בקוריאה, משיק את THE WORKOUT SERUM: סרום מועשר לפנים באלסטין ובחומצה היאלורונית, להזנה ושיפור מהיר של מראה הקמטים.
מה החידוש? סרום ה-WORKOUT מספק לחות לפנים, מסייע בשיפור וצמצום מראה הקמטים והקמטוטים ומועשר באלסטין המסייע בגמישות העור והענקת מראה מוצק וגמיש. בנוסף, הסרום עשיר בחומצה היאלרונית המסייעת בשמירה על רמת הלחות הטבעית של העור.
שורה תחתונה: הסרום מצטרף לסדרת הסרומים הנוספים של המותג: GLOW SERUM – המועשר בחלקיקי זהב 24 קראט וחומצה היאלרונית, מסייע לקבלת עור לח, זוהר וקורן; ו-TREMELLA MUSHROOM PLUMPING JELLY SERUM – סרום לחות במרקם ג'ל מועשר בפטריית טרמלה (הידועה כ"פטריית השלג"), בעלת סגולות ייחודיות לשיפור מראה העור תוך הזנתו בלחות וצמצום קמטים וקמטוטים.

4. מה חדש? Natural Formula Professional משיקה שמפו ומרכך סילבר מבוססים על טכנולוגיית Pigment Booster, להעצמת הברק וחיזוק הגוון הטבעי.
מה החידוש? השמפו והמרכך מכילים פיגמנט המעצים את הברק, מנטרל גוון צהבהב האופייני לשיער לבן, כסוף או בלונד, ומסייע בהעמקת הגוון והברק הטבעי של השיער.
שורה תחתונה: השמפו והמרכך מועשרים בקרטין ומתאימים גם לשיער שעבר החלקה ולגווני שיער: לבן, כסוף או בלונד. מחפיפה לחפיפה השיער שומר על גוון נקי וברק זוהר ללא הצהבה, עתיר לחות, גמיש ובמראה בריא.

5. מה חדש? חדש לעור צעיר: קרם אנטי-אייג'ינג הראשון.
מותג הטיפוח הניו יורקי קילס KIEHL’S משיק קרם לחות אנטי-אייג'ינג במרקם קליל המתאים לעור מעורב עד שמן, לתיקון 7 סימני הזדקנות העור, במרקם ג'ל קליל, נטול שומן: SUPER MULTI-CORRECTIVE SOFT CREAM.
מה החידוש? קרם הלחות במרקם ג'ל עוצמתי וקליל, נטול שומן, המתמקד ב-7 סימני הזדקנות ניכרים לעין, לעור שמן ומעורב. הקרם מתאים לעור צעיר יותר כקרם אנטי-אייג'ינג הראשון בשגרת אנטי-אייג'ינג.
שורה תחתונה: הקרם מגיע במרקם מרגיע וקליל שנספג באופן מיידי בעור, ומסייע לתקן ולחדש את הקולגן, וכן לבנות מחדש את שכבות העור תוך מתן תחושה מרעננת להדהים, ללא כל תחושה שמנונית.

6. מה חדש? המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: חטיף אצות קלויות ויגן פרנדלי, באריזה המכילה 9 חטיפים באריזה אישית.
מה החידוש? המותג הקולינרי "מאסטר שף", הנותן מענה למגוון רחב של מנות וסגנונות בישול ומהווה שחקן מוביל בעולם האסיאתי, מרחיב בימים אלה את מגוון המוצרים.
שורה תחתונה: החטיף סוגר את הפינה כשמתחשק לנשנש משהו טעים. מתאים גם לילדים! ניתן לשימוש גם כתוספת קראנצ'ית לסלטים, מרקים, סושי, נודלס ואפילו לקוקטיילים.

7. מה חדש? חדש ממחלבות שטראוס: מילקי TRIO קרמל מלוח ובלונדי! שלוש שכבות מפנקות של פודינג קרמל מלוח, מוס בטעם שוקולד בלונדי וקצפת.
מה החידוש? המעדן החדש כולל שכבת פודינג מפנקת בטעם קרמל מלוח, שכבת מוס אוורירית בטעם שוקולד בלונדי, ומעליה הקצפת האהובה של מילקי.
שורה תחתונה: שלוש השכבות במרקמים השונים יוצרות יחד ביס מושלם של קינוח בגביע.

8. מה חדש? אחרי הביקוש של לקוחות פיצה האט למוצר מפוסט 1 באפריל, ברשת האהובה החליטו להפוך את הבדיחה לאמיתית, ומציגים: פיצה סלט של פיצה האט תימכר בתן ביס.
מה החידוש? מה שהתחיל במתיחת אחד באפריל הפך למציאות לאור הביקוש – פיצה האט בשיתוף פעולה עם פלטפורמת המשלוחים תן ביס, משיקה "פיצה סלט" במבצע השקה שיימשך באופן בלעדי באפליקציית ובאתר תן ביס עד סוף חודש מאי.
שורה תחתונה: המוצר החדש הוא בצק פיצה פאן העבה והאהוב, עם סלט יווני המגיע בצד על מנת לשמור על הבצק פריך, כך שתוכלו להרכיב את הפיצה סלט המושלמת. המוצר יהיה זמין עד סוף חודש מאי במחיר השקה מיוחד של 34.9 ₪, רק באתר ובאפליקציית תן ביס.

9. מה חדש? יוצרים אומנות, חוקרים מדע ומתנסים בחומרים חדשים, ערכות חדשות של קבוצת משחקי יצירה מעניקות חוויה לילדים וזמן משפחתי נהדר.
מה החידוש? טרנד המקרמה מציע שלוש ערכות חדשות של משחקי יצירה, המאפשרות יצירתיות לילדים באמצעות חוטי מקרמה. ערכות המקרמה מומלצות מגיל 8 ומעלה, ומוצעות במחיר של כ-49.90 ש"ח לערכה.
שורה תחתונה: משחקים סופר מהנים, ועכשיו אף הגדילו באתר www.amigo.co.il את אזורי החלוקה למשלוחי אקספרס מהירים, מהיום להיום, ליישובים נבחרים בין הקריות לב״ש.

10. מה חדש? המותג הפסטה האיטלקי ברילה משיק לרגל חג השבועות: סדרת מוצרים חדשה – במהדורה מיוחדת.
מה החידוש? הסדרה החדשה כוללת ארבעה סוגי פסטות איכותיות: פסטה טריגאטלי, פסטה אורקייטה, פסטה פליה א פיינו ופסטה קסטלאנה.
שורה תחתונה: כל מוצרי הסדרה החדשה מצטיינים בטעם משובח, ובמרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול, בדומה ליתר המוצרים של ברילה המצטיינים באיכות פרימיום וטעם של פסטה איטלקית אמיתית.

11.מה חדש? גלידות נסטלה פותחת את עונת הקיץ ומציגה את החדשנויות המפנקות לעונה, וביניהן אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן, לה פרוטה סקוויז תפוח-אגס, שלגון מסטיק ענבים שהוכן בשיתוף עם תנועת כנפיים של קרמבו, ומאגדות לבית של קראנץ' פקאן ומייפל, אקסטרים בייגלה וקראנץ' קורנפלקס.
מה החידוש? העונה מחזקת גלידות נסטלה את המותג אקסטרים (Extreme) עם מהדורת מיוחדת בהשראת הקינוח האהוב שהפך לטרנד בשנים האחרונות, פאי לימון, ומשיקה את אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן אשר פותח ביחד עם יוצרת התוכן מאיה ורטהיימר. הטילון החדש הוא גלידה בטעם פאי לימון, עם מטבע שוקולד לבן מפנק עם שבבי עוגיות חמאה וליבת סירופ לימון.
שורה תחתונה: טעים ברמות על.