1. מה חדש? חטיפי אסם משנים את הדרך שבה אכלתם ביסלי עד היום, עם ביסלי DIP-IT – ביסלי בצורה שטוחה וייחודית, ובטעמים עוצמתיים שכיף במיוחד לטבול.
מה החידוש? לראשונה מושקת סדרת ביסלי DIP-IT – ביסלי דק, שטוח, סופר קראנצ'י ובצורה נוחה שעוצבה במיוחד לחוויית DIP (טבילה) כיפית ומושלמת. שני הטעמים שיושקו בסדרה, קראנצ'י שום וקראנצ'י ים תיכוני, פותחו במיוחד כך שיתאימו למגוון מטבלים.
שורה תחתונה: הצורה השטוחה המיוחדת של ביסלי Dip It, שיחד עם הטעמים שנבחרו משתלבים נהדר במטבלים.

2. מה חדש? רשת 'טסה – הבית של הממתקים' משיקה בישראל סדרת תערובות וציפויים להכנת עוגות מהירות של המותגים הבינלאומי: בטי קרוקר ופילסברי בגרסה האמריקאית המקורית.
מה החידוש? הסדרה החדשה כוללת מוצרי אפייה מקוריים בישראל וייחודיים, כמו: עוגת תבלינים, עוגת קונפטי, עוגות ללא סוכר, עוגות ללא גלוטן, עוגה צרפתית, סינמון רולס ועוד.
שורה תחתונה: טעמים מיוחדים ולא מעט ציפויים טעימים במיוחד. לשומרים על תזונה נכונה ואלו הנמנעים מסוכרים ומגלוטן, ניתן למצוא תערובות ללא סוכר וללא גלוטן.

3. מה חדש? AXE, מותג הדאודורנטים לגבר, משיק את סדרת פרימיום קולקשן –הכוללת ניחוחות פרימיום בשילוב שמנים אתריים.
מה החידוש? מכיל פי שניים רכיבי הגנה מסדרת ספריי הגוף המוכרת של AXE, עם טכנולוגיית zinc zap להגנה מפני ריח רע. הסדרה החדשה כוללת ארבעה ניחוחות פרימיום בשילוב שמנים אתריים, ומספקת רעננות עד 72 שעות.
שורה תחתונה: סטייל של בושם, בקטע של אקס: מריח טוב כמו בושם, עם ניחוח ממריץ ורענן שנרקח על ידי רוקחי בשמים בעלי שם עולמי.

4. מה חדש? חברת הרבלייף משיקה חטיף חלבון חדש: H24 Achieve, המכיל 21 גרם חלבון, דל בסוכר, בטעם שוקולד מריר ומתאים גם לצמחונים.
מה החידוש? החטיף מתאים לכל מי שזקוק לתזונת ספורט תומכת, בין אם הוא רק בתחילת מסע הכושר, חובב חדר כושר או ספורטאי סיבולת, הזקוקים לחלבון. חלבון הוא אחד המרכיבים התזונתיים העיקריים המסייעים בהשגת יעדי הכושר. הוא תורם מרכזי להתאוששות השרירים לאחר פעילות גופנית, ומסייע לתחזוקה וצמיחה של השרירים.
שורה תחתונה: אידיאלי לאחר אימון לכל מי שמעוניין להשיג את יעדי הכושר שלו עם מוצר איכותי, עשיר בחלבון ונוח לשימוש. הוא מאפשר לחדש את מלאי האנרגיה והחלבון בקלות, גם כשנמצאים בתנועה.

5. מה חדש? ד"ר פישר משיקה את אולטרסול אולטרה לייט – תחליב פנים קליל לעור רגיש.
מה החידוש? מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר פיתחו את סדרת הפנים ULTRA LIGHT, המעניקה הגנה גבוהה SPF50 ורחבה מקרני השמש (קרינת UVA UVB, IR) וזאת לצד מרקם קליל במיוחד הנספג במהירות, וכוללת תחליבי הגנה לעור מעורב עד שמן ולכל סוגי העור.
לאור הצלחת הסדרה, ד"ר פישר משיקה מוצר חדש – אולטרסול ULTRA LIGHT פלואיד בפורמולה ללא בושם, מועשר באנטי אוקסידנטים ורכיבי הרגעה אקטיביים לסיוע בהרגעת העור, מעניק לחות ל-24 שעות, לשימוש יומיומי.
שורה תחתונה: תחליב הגנה קליל במיוחד לעור רגיש, להגנה גבוהה מהשמש SPF50.

6. מה חדש? מותג הטיפוח האמריקאי פאלמרס (Palmer’s) מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק ליין מוצרי טיפוח טבעיים לשיער.
מה החידוש? המותג, המוכר בישראל בעיקר בזכות מוצרי הטיפוח לנשים בהריון ואחרי לידה, מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק ליין של שישה מוצרים חדשים בקטגוריית הטיפוח לשיער. ההשקה בישראל נעשית לאחר השקת ליין המוצרים בארה"ב לפני כשנתיים.
שורה תחתונה: מוצרי השיער של פאלמרס מבוססים על רכיבים טבעיים הכוללים חמאת קקאו, שמן זית ושמן קוקוס. כל המוצרים הינם ללא מלחים וללא SLS, ומתאימים לשיער שעבר טיפולים כמו החלקה או צביעה.

7. מה חדש? ערכת ניקוי מושלמת לספות.
מה החידוש? ערכה לניקוי מושלם לספות ולכורסאות. קבוצת קאופמן – שבה ניתן למצוא את הריהוט היפהפה של נטוצי, נאפו, ד"ר גב, קוקה, drom ואיטלסופה – משיקה שתי ערכות בהתאמה מדויקת לספה בביתכם – מעור או מבד. ערכת הניקוי מעור כוללת קצף ניקוי ותחליב לפריטי עור המיוצרים, תוך שימוש בנוסחה עדינה על בסיס מים המסירה את מרבית הכתמים ומונעת את התייבשות העור; הערכה השנייה כוללת מנקה בדים ומסיר כתמים, המיוצרים תוך שימוש בנוסחה עדינה על בסיס מים המסירה את מרבית הכתמים.
שורה תחתונה: כמה חיכיתי למוצר כזה. להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב.

8. מה חדש? משקה האורנג'דה האייקוני שעשה קאמבק, משיק בקבוקי זכוכית אישיים בטעמים: תפוז, פירות הדר ותפוז אדום מוגז.
מה החידוש? משקה האורנג'דה שהיה פופולארי בשנות ה-80 וחזר למדפים לפני כשנה, מרחיב את המשפחה עם סדרת בקבוקים אישיים מזכוכית בטעמים האהובים של תפוז, פירות הדר ותפוז אדום מוגז.
שורה תחתונה: בקבוקים אישיים מזכוכית, עם קריצה נוסטלגית.

9. מה חדש? לקראת שבועות: אסם נסטלה מרחיבה את סדרת בייגלה פיטנס (Fitness), עם השקה של מהדורה חגיגית, בייגלה פיטנס כרובית!
מה החידוש? חטיף אפוי המשלב את ערכי פיטנס בבייגלה טעים שמכיל דגנים מלאים וכרובית – כ-120 קלוריות במנה (30 גרם).
שורה תחתונה: חטיף אפוי שעשוי מרכיבים איכותיים. המוצר החדש מציע איזון בין טעם נהדר, מרקם פריך וארומה משגעת.

10. מה חדש? OH GLOW משיקים מותג חדש: Flora Street מוצרי בישום ואווירה.
מה החידוש? מותג הנישה הבריטי FLORA STREET מציעה מגוון מוצרי בישום ואווירה, בניחוחות משובחים. לראשונה תוכלו לרכוש את מוצרי הסדרה באתר OH GLOW.
שורה תחתונה: ריחות משכרים שלא כדאי לפספס.

11. מה חדש? מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק לראשונה: מים מיסלריים עם פילינג עדין. מסיר איפור, מנקה את העור ומעניק פילינג עדין לעור הפנים. PHA1%+ חומצה גליקולית.
מה החידוש? מים מיסלריים פילינג עדין של גרנייה מכיל: PHA1% + חומצה גליקולית + תמצית פפאיה הידועים ביכולת הקילוף שלהם היעילה והעדינה, ומסייעים לפורמולה בשיפור מראה העור וחידושו כך שנחשפים תאים חדשים. התוצאה: העור נקי, מטוהר, רענן ונינוח.
שורה תחתונה: מוצר ניקוי רב תכליתי לעור הפנים, ללא צורך בשטיפת הפנים אחרי השימוש או שפשוף הפנים. מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש ועדין שהופך את שגרת הסרת האיפור וניקוי עור הפנים ליעילה ומהנה יותר.
