1. מה חדש? מילקי וגולדה במהדורה מוגבלת שתקרר את הקיץ לראשונה: מעדן מילקי-גולדה וגלידת גולדה-מילקי מילקי טופ בטעם בייגלה מלוח, גלידת גולדה בטעם מילקי וערכת מוצרים ומרצ'נדייז מפנקת.
מה החידוש? ברשת גולדה יושק טעם מילקי יוצא דופן בהשראת המילקי הקלאסי – מילקי שוקו, אשר יוגש עם קצפת ושברי בייגלה קראנץ' מצופים – לצד ערכת קיץ מפנקת של הטעמים החדשים ומרצ'נדייז ממותגים, אותה ניתן יהיה להשיג בסניפי גולדה ברחבי הארץ ובאפליקציית המשלוחים של גולדה.
שורה תחתונה: שיתוף פעולה מרגש ואופטימי. חוויה סנסורית ייחודית שמשלבת טעמים מנוגדים ומשלימים, פודינג בטעם בייגלה מלוח עם הקצפת המוכרת והאהובה של מילקי וטופ קראנצ'י בטעם בייגלה מלוח שיוצר חגיגה של טעמים.

2. מה חדש? סדרת ג'לים טיפוליים להרגעת העור של Life Professional – שני ג'לים טיפוליים: ג'ל להרגעת עור מגורה ואדמומי וג'ל אלוורה פורטה פלוס.
מה החידוש? סדרת מוצרי לייף פרופשונל הינה סדרה ייחודית שפותחה על ידי צוות רוקחי סופר-פארם פרופשנל, כדי ליצור פתרונות ממוקדים לצורכי הלקוחות. במוצרי לייף פרופשנל מוקדשת מחשבה רבה על בחירת החומרים ותמציות מרפא ייחודיות.
שורה תחתונה: הקיץ כבר כאן ורבים אוהבים להעביר את הימים החמים בים או בבריכה. אך לצד ההנאה אורבות שתי סכנות מוכרות שעלולות להפוך יום מהנה לחוויה לא נעימה: צריבות מדוזה וכוויות שמש. שני הג'לים מתאימים במיוחד למקרים אלו.

3. מה חדש? מותג ספרינג משיק מהדורת קיץ מוגבלת עם שני הטעמים הכי אהובים על ילדים: פטל וענבים.
מה החידוש? שני טעמי המשקאות החדשים ללא חומרים משמרים, ללא מדבקות אדומות של סוכר ולראשונה בתוספת של סיבים תזונתיים.
שורה תחתונה: משיקים מהדורת קיץ, המותאמים לקהל הצעיר והמשפחתי ומחברים לחוויה של קיץ וחופש.

4. מה חדש? בשורה לאוהבי הקפה הקר: לראשונה בישראל, NESCAFÉ נכנסת לעולם המשקאות בפחית ומשיקה סדרת קפה קר מוכן לשתייה בטעמים האהובים: קפוצ'ינו, לאטה ומוקה.
מה החידוש? במיוחד עבור חודש ההשקה, בקניית שלוש פחיות קפה קר של נסקפה בחנות המקוונת של נסטלה בישראל (shop.nestle-coffee.co.il) – יקבלו הקונים צידנית ייחודית לשמירה על הקפה קר ומרענן בדרך לבילוי.
שורה תחתונה: טעים, מרענן ומתאים במיוחד לחיך הישראלי.

5. מה חדש? מכבי אסתטיקה משיקה ליין מוצרי טיפוח ייעודי לגברים מבית ד"ר מוניקה אלמן – המנהלת הרפואית של רשת מכבי אסתטיקה. בין התכשירים החדשים שיימכרו בחמשת סניפי הרשת ניתן למצוא קרם איכותיים לטיפוח הזקן וקרם לשמירת לחות העור.
מה החידוש? המוצרים החדשים לגבר מצטרפים לליין מוצרי טיפוח איכותי לנשים במוצע בסניפי הרשת, שפותח גם הוא על ידי ד"ר מוניקה אלמן, עם המעבדות המובילות בתחום.
שורה תחתונה: בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית בטיפוח שיער הזקן. בעקבות כך, עלה הצורך במוצרים איכותיים לטיפוח גברי. הליין החדש מספק פתרונות מתקדמים ומותאמים אישית לצרכים הספציפיים של הגבר המודרני, וכולל סדרות של קרמים המיועדים לשמירה ולהחלקת הזקן, קרם להעשרת לחות עור הפנים ועוד.

6. מה חדש? אלפרו במהדורת קיץ מרעננת. המותג המומחה בתחליפי חלב והמוביל באירופה, מרחיב את סדרת המשקאות במקרר עם משקה אייס קפה על בסיס שיבולת שועל.
מה החידוש? משקה אייס קפה שיבולת שועל הוא ללא לקטוז, בעל רכיבים מהצומח, מקור לסידן, לוויטמינים ולסיבים תזונתיים. בנוסף הוא מרענן מאוד ומתאים לשתייה בכוס כמו שהוא!
שורה תחתונה: טעים בצורה יוצאת דופן, ולא רק לחובבי תחליפי החלב.

7. מה חדש? "פיצה האט", רשת הפיצריות הגדולה והמובילה בישראל, משיקה תוספת ייחודית לפיצה האהובה. הפיצה הקיצית תצטרף לשאר הפיצות המיוחדות והמקוריות של רשת הפיצריות הגדולה בישראל.
מה החידוש? הפיצה החדשה מגיעה עם הבצק הפריך והרוטב המסורתי של פיצה האט, גבינת מוצרלה עשירה ועליה קוביות גבינת חלומי צרובות, עם תוספת של קוביות עגבניות ופרוסות בצל סגול טריים ומטבל דבש בצד. כיאה לחלומי, גם את הפיצה מומלץ לטבול בדבש.
שורה תחתונה: כיאה לפיצה האט עוד חידוש מרענן.

8. מה חדש? סדרת הטיפוח לשיער דק של מותג JOHN FRIEDA נוחתת בסופר-פארם
מה החידוש? מותג טיפוח השיער JOHN FRIEDA משיק בישראל את פרופילר+ (PROfiller+) סדרת טיפוח ייחודית המעניקה נפח לשיער, ומחזקת את סיב השערה כבר מהשימוש הראשון. מדובר בסדרה טבעונית, שאינה מכילה סיליקון ופראבנים.
שורה תחתונה: הסדרה מתאימה לשיער דק, היא משיבה את הנפח, מחזקת ומעבה את השיער ועשירה ברכיבים מזינים – דוגמת ביוטין הידוע כמחזק את סיב השערה, וחומצה היאלורונית המעניקה לו לחות. הסדרה מציעה שמפו, מרכך ותרסיס לשיער, בטווח מחירים של 39.90-44.90 שקל.

9. מה חדש? ליראק פריז משיקה לראשונה: הגנה מהשמש 30SPF, במרקם שמן גוף בעל מערכת סינון גבוהה של כל הספקטרום, ובנוסף מאיר ומעמיק את השיזוף.
מה החידוש? פטנט של מעבדות ליראק פריז, הגנה מהשמש במרקם שמנים טבעיים לגוף: מועשר בתמצית אצות אדומות לשיפור השיזוף ולעור בגוון מחמיא, מכיל שילוב של מסננים אורגניים ופלבונואידים צמחיים המעניקים לעור מראה זוהר וקורן.
שורה תחתונה: נעים למגע ומעניק לעור גימור משיי ולא דביק.

10. מה חדש? מותג עיצוב השיער הבינלאומי got2b מגיע לראשונה לישראל. המותג ישווק ברשתות המזון, הפארם וחנויות קוסמטיקה מובחרות.
מה החידוש? הנקל סוד משיקה לראשונה בישראל את מותג עיצוב השיער הבינלאומי got2b. מותג עיצוב שיער בינלאומי שהוקם בשנת 2001 בארצות הברית, התרחב לאירופה בשנת 2004, ב-2007 התרחב לאסיה ולמזרח הרחוק, וב2024 מושק לראשונה בישראל.
שורה תחתונה: המותג בעל עיצוב מודרני ומינימליסטי, צבעוני וטרנדי, עם פורמולות טבעונית ורמה גבוהה של חומרים מתכלים, נוסחאות טבעיות וקיימות גבוהה הפונה לקהל יעד עם מודעות גבוהה לאיכות הסביבה.

11. מה חדש? אסם מרחיבה את סדרת במבה במילוי ומשיקה את הטעם המיוחד והמפתיע לקיץ 2024: במבה במילוי קרם בטעם ופל בלגי.
מה החידוש? מהדורת במבה במילוי קרם בטעם ופל בלגי, היא שילוב מעניין בין הבמבה הקלאסית לבין הטעם הייחודי של ופל בלגי שמזגו עליו מייפל.
שורה תחתונה: השילוב של המליחות של הבמבה ביחד עם המתיקות מהקרם, מייצר איזון טעמים מיוחד לצד משחק מרקמים מעניין בפה, שמתאים לאוהבי הבמבה במילוי בכל הגילאים.

12. מה חדש? חדש מסדרת BABY NATURAL מבית אולטרסול של ד"ר פישר: תחליב הגנה לגוף ולפנים לתינוק – ללא בושם.
מה החידוש? בייבי נטורל תחליב לגוף ולפנים ללא בושם מועשר בתמציות קמומיל, קלנדולה ובשמן פשתן להענקת לחות וריכוך העור, בתמצית אלוורה להרגעת העור ופרו ויטמין B5 לריכוך וסיוע בשמירה על גמישות ולחות העור.
שורה תחתונה: עמיד מאוד במים, מעניק לחות ל-24 שעות ומכיל 100% מסנני קרינה מינרליים כמו כלל התכשירים בסדרה, מעניק הגנה גבוהה מאוד SPF50+ ורחבה מקרינת UVB ו- UVA ומסייע בהגנה מפני קרינת IR.

13. מה חדש? חדש מפסטות שטראוס: קרפלך בשתי דקות.
מה החידוש? מוצר חדש בסדרת הפסטות: קרפלך – כיסוני פסטה במילוי תפוח אדמה ובצל מטוגן, שכמו שאר מוצרי הסדרה גם היא ניתנת להכנה במהירות.
שורה תחתונה: מנה מסורתית ונפלאה שמוכנה תוך 2 דקות בלבד.
