1. מה חדש? המותג האיטלקי הנחשק TEZENIS נחת בישראל.
TEZNIS הוא מותג צעיר, דינמי ומעצב טרנדים, הפונה לנשים, גברים וילדים, ומציע קולקציית הלבשה תחתונה, לבוש פנאי ובגדי ים. קולקציות הבסיס של המותג כוללות הלבשה תחתונה, פיג'מות, גרביים ואקססוריז נלווים, לצד קולקציות אופנה המשתנות בהתאם לעונות השנה ובהתאם לטרנדים.
מה החידוש? הקולקציה של TEZNIS משקפת את הטרנדיים הנכונים והעכשוויים ביותר, תוך שמירה על נוחות ופונקציונאליות, מאפשרת ללקוחות ליצור מראה מושלם בקלות ובמחיר משתלם. הקולקציות של המותג מתחדשות מדי ארבעה חודשים כדי להסתגל במהירות לשינויים בסגנונות ולהתחבר למגמות החדשניות ביותר בתעשיית האופנה.
שורה תחתונה: בשורה סופר-משמחת לחובבות המותג מאירופה, עם קולקציות טרנדיות. המותג מבטיח ללקוחותיו גישה מתמדת לעיצובים עדכניים ואופנתיים. ניתן להשיג במתחם שבעת הכוכבים, אילת.

2. מה חדש? מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT משיק את מייק-אפ ALL HOURS FOUNDATION לכיסוי מלא, בגימור מאט קורן וטבעי, עמידות לאורך שעות רבות, עם פורמולה חדשה ומהפכנית המועשרת בחומצה היאלרונית.
מה החידוש? המייק-אפ החדש, רב-עוצמה יותר מבעבר, מעניק כיסוי מלא לאורך שעות רבות בגימור מאט זוהר וטבעי, ומספק יתרונות מועילים של טיפוח העור אשר מציבים את הנוחות בראש סולם העדיפויות.
שורה תחתונה: העור חלק יותר, רך יותר ומלא לחות גם בכיסוי מלא. המוצר מותיר את העור בתחושה של עור ללא מייק אפ.

3. מה חדש? כוהנת הטיפוח והיופי פולה בליק משיקה לקראת הקיץ את ARNICA CREAM החדש.
מה החידוש? צמח הארניקה זכה בחלוף השנים לכינויים רבים. אחד מהם הוא "פרח המלאכים", כינוי הנובע מהעובדה כי צמח זה הוא בעל סגולות רפואיות רבות. הוא מכיל רכיבים טבעיים רבים אשר מסייעים לטיפול במגוון בעיות.
שורה תחתונה: הקרם מבית פולה נרקח במיוחד על מנת לתת מענה למגוון הבעיות בעור, ממיצוי צמחים מהשורה הראשונה ובמינון טיפולי שייתן מענה מרבי לטיפול הטוב ביותר עבורכם.

4. מה חדש? מותג האופנה הבריטי HACKETT LONDON מגיע לראשונה לישראל, ופותח סניף ראשון בקניון TLV.
מה החידוש? HACKETT הוא מותג גברים יוקרתי הידוע באפשרויות הלבוש הנצחיות שלו בהשראת הסגנון הבריטי, וביכולת לשלבם יחד טרנדיות אופנתית עכשווית. המותג מחובר היטב לעולם הספורט ומכוניות היוקרה. בעבר שיתף פעולה עם “אסטון מרטין” הבריטי, וזכה להיות המלביש הרשמי של פורמולה E בשנת 2024, עם קולקציית ספורט מיוחדת שנוצרה עבור התחרות.
שורה תחתונה: פריטים איכותיים ברמת גימור גבוהה, ובעיקר אפשרויות לבוש נצחיות בהשראת הסגנון הבריטי.

5. מה חדש? מהפכה טבעית בגזרת צביעת השיער – EspressoTime, מותג צבעי שיער טבעוני, מציע לצבוע שיער ב10 דקות המתנה בלבד.
מה החידוש? מותג צבעי השיער הטבעוני EspressoTime מבוסס על חומרים טבעיים, ומאפשר ליהנות ממראה שיער טבעי וכיסוי מלא במינימום זמן ללא חומרים מן החי. VEGAN FRIENDLY מאושר ע"י משרד הבריאות. הנוסחה החדשנית מהמעבדות המתקדמות של חברת H.S.A באיטליה, מעניקה כיסוי מושלם גם לשיער לבן וארוך, עם כמות כפולה של פיגמנטים לצבע עמיד לאורך זמן ושאינו דוהה.
הסדרה מבוססת על מעל ל 50% רכיבים טבעיים וללא רעלים, המעניקים לשיער ברק טבעי ומגע נעים. הרכיבים כוללים קפה ירוק מותסס, קפה שאינו עובר קלייה ושפע חומרים מועילים לעור ולשיער.
שורה תחתונה: לדברי אפי בן מרדכי, שמעביר הדרכות בחברה ובעצמו הוא ספר שמשתמש במוצרי החברה, מדובר על "חידוש יוצא דופן", בשורה צרכנית שמקצרת פלאים את זמן ההמתנה במספרה – ובנוסף, וחשוב לא פחות, כל התהליך מבוסס על מוצרים טבעיים. הסדרה כוללת 20 גוונים ועשרות שילובי צבעים לצביעה מהירה במספרות המובחרות ברחבי הארץ. לאיתור המספרה הקרובה: https://did.li/j7Gaa.

6. מה חדש? לאור ההצלחה המסחררת של קולקציית הקפסולה שעיצבה האמנית שירה ברזילי "Koketit" לבית האופנה GOLBARY, יושק אוסף חדש של טי שרטים במהדורה מיוחדת.
מה החידוש? הקולקציה החדשה נכנסת לחנויות גולברי בימים אלה, והיא כוללת 4 טי שרטים במפתח וי ועגול, שעוצבו באיורים שונים כביטוי אישי של האמנית להעצמה נשית ובאמצעות סמלים ואיורים המזוהים איתה.
שורה תחתונה: האוסף החדש הוא ללא ספק "פיס" אופנתי לאלו המעריכות אמנות, אסתטיקה ונשיות בעוצמתה.

7. מה חדש? שורש משיקה את "נבדה" – סנדל שורש אורבני לנשים וגברים. נוח, איכותי ויפה.
מה החידוש? מאז שנות ה-90 הפכו סנדלי שורש הישראלים לפריט פופולרי (כל ישראלי עשירי נועל סנדלי שורש). לאחרונה, סנדלי שורש מיוצרים בתהליך ידידותי לסביבה, מאנרגיית השמש בלבד, במפעל בטירת כרמל שהפך לא מכבר ל"אי אנרגטי", באמצעות פאנלים סולאריים וסוללת אגירה – כך שבתהליך ייצור הסנדלים נפלטים אפס גזי חממה לאוויר.
שורה תחתונה: קטגוריית היום-יום של שורש CASUAL, עם המראה החדש והמרענן, מציגה לשנת 2024 את ה"נבדה" – לנשים ולגברים. סנדל אורבני שאפשר ללכת איתו לכל מקום, גם נוח, גם איכותי, וגם יפה, אלגנטי ויומיומי.

8. מה חדש? עם עיצוב חדש וטכנולוגיה מתקדמת: adidas חושפת את Ultraboost 5. ענקית הספורט משיקה גרסה חדשה לנעליים המבוקשות ביותר שלה, בקמפיין בהובלת השחקנית קים אור אזולאי.
מה החידוש? נעלי הריצה האייקוניות והמבוקשות מקבלות עיצוב חדש, המשמעותי ביותר מאז השקתן ב-2015, הנותן לרצים ולרצות את החזר האנרגיה הגבוה ביותר עד כה. העיצוב החדש כולל מספר שדרוגים טכנולוגיים נוספים, שעליהם עבדו טובי המומחים במעבדות החברה בגרמניה.
שורה תחתונה: התוצאה הסופית היא קפיצת דרך משמעותית בעולמות הריצה. הנעליים כוללות מדרסי BOOST שתוכננו מחדש, ומספקים החזר אנרגיה הגדול ב-9% מהדגם הקודם – בשורה של ממש עבור קהילת הרצים והרצות, שכן אפקט החזרת האנרגיה סופג את ההשפעה של כל צעד וממיר אותו למומנטום שעוזר לשמירת האנרגיה ולשיפורה במהלך הריצה. כמו כן, בתהליך הייצור של הנעליים החדשות נעשה שימוש בחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, כחלק מפעילותה הקבועה של החברה לקידום אג'נדה ירוקה.
את 5 ULTRABOOST החדשות והמתקדמות ניתן להשיג באדידס אונליין, בחנויות הרשת ובסניפי מגה ספורט.

9. מה חדש? מותג האיפור הבינלאומי M.A.C. משיק שני מוצרים חדשים בסדרת GLOW PLAY האייקונית: MAC Glow Play Tendertalk Lip Balm & Glow Play Cushiony Blush. סומק קרמי וגמיש + באלם שפתיים רך ולחותי, בפורמולות טיפוח ייחודיות שאוהבות את העור. לשדרוג כל מראה איפור ללא מאמץ.
מה החידוש? שני מוצרי האיפור החדשים הופכים את שגרת האיפור לצבעונית ומלאת חיים. באלם הלחות לשפתיים והסומק החדשים במרקמים מיוחדים, מבטאים שובבות מודרנית עם המוטו "לא צריך מראה כדי להתאפר", להנחה באמצעות קצות האצבעות, לשדרג וליצור מראה איפור מושלם ללא מאמץ!
שורה תחתונה: שפתון לחות לא חייב להיות משעמם! באלם לחות לשפתיים בפורמולה ייחודית בעלת טכנולוגיית pH המסייעת בהתאמת גוון השפתון לכל אחת וסומק קרמי וגמיש, המעניק הסמקה טבעית, מראה בריא וזוהר טבעי. גרסה משודרגת של הסומק Glow Play Blush.

Photogenic, Serve & Favourite
10. מה חדש? מותג NOLA LOLA משיק קולקציית נרות ארומטיים ודיפיוזרים במגוון ריחות חדשים.
מה החידוש? נרות ומפיצי ריח הם יותר מסתם אביזרי נוי – הם מרכיב חיוני ביצירת אווירה ביתית מזמינה ומרגיעה. ריחות נעימים יכולים להפחית מתח ולשפר את מצב הרוח. הם מוסיפים חמימות לחלל, ומסייעים ליצור סביבה ביתית ונעימה.
שורה תחתונה: מותג מוצרי האווירה לבית NOLA LOLA משדרגים את האווירה והריח בבית, במחיר אטרקטיבי.

11. מה חדש? קיילי ג'נר ממשיכה להרחיב את קטגוריית איפור הפנים של KYLIE COSMETICS, ומשיקה מייקאפ וקונסילר חדשים בגרסת ה-Power Plush Longwear, וכן מברשות מותאמות וספריי מקבע לתוצאה מושלמת.
מה החידוש? המייק אפ החדש מגיע במגוון של 40 גוונים, אשר פותחו במיוחד כדי להתאים לכל גווני העור ולגווני הקונסילר של קיילי קוסמטיקס. שני המוצרים נוצרו עם מרכיבים לטיפוח העור, וניתן להשתמש בהם ביחד או לחוד. במקביל לקונסילר החדש, קיילי קוסמטיקס תשיק גם את מברשת הקונסילר החדשה לשימוש יחד עם המוצר.
שורה תחתונה: מוצרים מעולים שנותנים כיסוי אופטימלי במחיר לכל כיס.

12. מה חדש? מותג הטיפוח הישראלי FRÉ, המוכר בחדשנותו ומצליח בכל רחבי העולם, מגיע לסניפי סופר-פארם ולסופר-פארם אונליין. FRÉ מעניק טיפול אנטי-אייג'ינג והגנה חדשנית מנזקי השמש. המוצרים מועשרים ברכיבים פעילים ייחודיים לטיפול בהזדקנות העור הנגרמת מקרינת השמש, והגנה פורצת דרך מנזקי השמש והסביבה. הפורמולות מצטיינות במרקמים קלילים וקטיפתיים אשר נספגים במהירות בעור, ועמידים בפני מים וזיעה.
מה החידוש? מוצרי הטיפוח המובילים של FRÉ לטיפול והגנה מנזקי השמש הפכו להצלחה בינלאומית מסחררת, ביניהם מוצרי הדגל: C ME סרום 10% ויטמין C ו-GLOW ME+ קרם לחות עם 30 SPF מינרלי בתוספת גוון.
שורה תחתונה: המוצרים מפותחים תוך שימוש ברכיבים טבעיים איכותיים וטכנולוגיות מתקדמות, ומספקים הגנה מקיפה לעור מפני נזקי השמש והסביבה – הגורמים המשמעותיים ביותר להזדקנות מואצת של העור. המותג שם דגש על קיימות ואחריות חברתית, ופועל תוך התחייבות לערכים של בריאות, יופי וטבע.
