1. מה חדש? רשת המולטי ברנד המובילה בתחום האירוח, הבישול והאפייה COOK AND BAKE, משיקה קולקציית בקבוקים וכוסות שיהפכו את הקיץ לקריר ונעים.
מה החידוש? המוצרים החדשים עשויים באיכות בלתי מתפשרת, ומשלבים בין יופי לפונקציונליות. כל המוצרים בקולקציה שומרים על קור וחום בצורה מושלמת, כך שניתן ליהנות מהמשקאות בדיוק בטמפרטורה המתאימה, בכל זמן ובכל מקום. עם עיצובים עכשוויים ונוחות מקסימלית, קולקציית הבקבוקים של roso תשדרג את חווית הקיץ הישראלי.
שורה תחתונה: מהדפסי אבטיחים שמעלים חיוך ועד לעיצובים חלקים בצבעים בולטים וטרנדיים. כל הפריטים בסדרה מתוכננים לשמירת טמפרטורה אופטימלית, המאפשרת להתענג על המשקאות המועדפים עליכם בחום או בקור הרצוי, ללא תלות במיקום או בשעה.
2. מה חדש? ד"ר להבית אקרמן משיקה סרום חדשני: דרמה מגה קפה COFFEE ESSENCE ELIXIR המסייע בהגברת זרימת הדם, במלחמה בנזקי רדיקלים ובתכונות אנטי דלקתיות של העור.
מה החידוש? הסרום החדש בעל נוסחה מועשרת בתמצית שומנית של פולי קפה בעלת תכונות ייחודיות לטיפוח העור. פולי הקפה בעלי תכולה גבוהה של חומצת שומן לינולאית המזינה ומרגיעה את העור ומכילה נוגדי חמצון המשמרים את פעילותה.
שורה תחתונה: השילוב של שמן קפה ושמן זרעי קנאביס פעיל ויעניק מראה בריא, זוהר וחלק. הוא מסייע בהגברת זרימת הדם, במלחמה בנזקי רדיקלים, בתכונות אנטי דלקתיות ובעזרה להפחתת נפיחות וכהות תחת העיניים ומסייע בהגנה על העור מפני קרני השמש.

3.מה חדש? REALS, מותג הוינטג' ואופנת יד שנייה, פותח סניף ראשון בישראל ומביא חווית קנייה ראשונה מסוגה בארץ עם עשרות אלפי פריטים ייחודיים בחנות דגל של 1,000 מ"ר.
מה החידוש? אחרי עשור של פעילות בתור רשת "המציאון" עם ערכים של קיימות, מחזור, סביבתיות ותרומה לקהילה כחלק מהמודל העסקי – הרשת מחדשת את פעילותה, משפרת את חווית הקניה ואת הפעילות הסביבתית והקהילתית דרך המותג REALS – המביא איתו תרבות צריכה חדשה, מלאה בסטייל וטובה יותר ללקוחות ולכדור הארץ.
שורה תחתונה: בסניפים תוכלו למצוא מגוון עצום של פריטים ומציאות יקרות ערך – פריטי לבוש , כובעים ואקססוריז במגוון ענק מכל התקופות והזמנים, הנעלה, שמלות, חולצות, ג'ינסים ועוד. בין הפריטים תמצאו בגדי מעצבים, מותגי יוקרה, ספרים, טקסטיל לבית או בגדים בכל הצבעים הגזרות והאופנות, כל פריט הוא אחד ומיוחד, כל יום אפשר למצוא מציאות ופריטי אופנה חדשים, שונים וייחודיים (אין שני פריטים זהים).
4. מה חדש? אתר האופנה TERMINAL X מכריז על כניסה לקטגוריה חדשה ומשיק לראשונה קטגוריית ספורט מקצועי עם מבחר של מוצרי ספורט למתחילים ועד למקצוענים – למעלה מ-3,000 פריטים ו-24 מותגי ספורט מובילים.
מה החידוש? האתר יציע פריטים חדשניים וטכנולוגיים שיושקו באתר, כמו נעלי הספורט המתקדמות של המותגים אדידס ואסיקס. למעשה, TERMINAL X הוא זירת אונליין משמעותית שתציע את מגוון גדול של מותגי ופרטי ספורט במקום אחד. את כל הפריטים ניתן להזמין 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית, וגם למדוד ולבצע החלפות/החזרות במידת הצורך עם שליח עד הבית מהיום למחר (*בכפוף לתקנון החברה).
שורה תחתונה: כל אחת מהקטגוריות מציעה מבחר רחב ומגוון של מוצרים המותאמים לצרכים של הספורטאיות והספורטאים בכל הרמות. מותגי הספורט המקצועי שבאתר נבחרו בקפידה, וזאת כדי להבטיח שהצרכנים הישראליים יתאמנו עם המוצרים האיכותיים והטכנולוגיים ביותר בשוק.

5. מה חדש? מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER מרחיב את סדרת ויטמין C ומשיק לראשונה סדרת תחליבי הגנה לפנים בשילוב 50SPF בשני סוגים: שקוף או גלואו עם גוון.
מה החידוש? תחליב לחות והגנה קליל לשימוש יומיומי עם הגנה מפני קרני UV + ויטמין C המסייעים להבהרת כתמי עור ופיגמנטציה, למראה עור אחיד וזוהר יותר.
שורה תחתונה: העור נראה אחיד, מואר וקורן יותר, אינו מותיר שאריות תחליב על העור ונספג במהירות, לא שומני ולא דביק. העור רווי ומלא בלחות לאורך כל היום.

6. מה חדש? המותג מאסטר שף משיק את TIK-TAK (טיקטק): תבשיל נודלס להכנה מהירה באריזה אישית היחיד בישראל עם מכסה להכנה נוחה.
מה החידוש? המכסה מאפשר סגירה נוחה בזמן ההמתנה (הקצרה) לאחר מזיגת המים הרותחים. 3 דקות וזה מוכן!
שורה תחתונה: פתרון מושלם לארוחה מהירה ומלאת טעם בכל זמן ומקום, לכל בני המשפחה – מקטן עד גדול, ולכל מי שמחפש פתרון מיידי לארוחה טעימה, בבית או מחוצה לו.

7. מה חדש? בן & ג'ריס ישראל משיקים מארז בייתי, של שלישיית סנדוויץ' בצק עוגיות. מדובר במארז חדש של המוצר האהוב קסטת הסנדוויץ' בצק עוגיות שניתן להשיג לבית.
מה החידוש? הסנדוויץ' של בן & ג'ריס משלב בין גלידת בצק העוגיות האגדית, בתוך סנדוויץ' בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס רכות.
שורה תחתונה: דברים טובים באים בשלשות.

8. מה חדש? שיתוף פעולה חדש קיצי ומרענן בין 'ענבי טלי' ו'תמרה' – "ארטיק ענבי סייבל".
מה החידוש? במסגרת שיתוף הפעולה, מושק "ארטיק ענבי סייבל" המכיל 87% ענבים טריים מזן "סייבל"! הארטיקים עשויים בעבודת יד מחומרי גלם טבעיים ואיכותיים ביותר.
שורה תחתונה: חוויה קולינרית חדשה ומרעננת.

9. מה חדש? תלמה מתחדשת עם מהדורה קיצית מיוחדת: שוגי מילקשייק בטעם מרשמלו ותות ושוגי מילקשייק בטעם שוקולד ועוגיות.
מה החידוש? שני טעמים חדשים ל"שוגי", אשר יוסיפו טעם וגוון לחלב ולארוחת הבוקר שלכם: שוגי מילקשייק בטעם מרשמלו ותות עם המתיקות העדינה של מרשמלו יחד עם רעננות התות מוסיף לחלב טעם וגוון ורוד בהיר בעוד ששוגי מילקשייק בטעם שוקולד ועוגיות משלב טעמי שוקולד עם שבבי עוגיות מפנקות שמשאיר אחריו חלב שוקולדי בגוון חום בהיר בתוספת של עוגיות.
שורה תחתונה: טעם מגניב ובשורה מדליקה לא פחות לצרכנים.

10. מה חדש? שטראוס בהשקה חדשה לראשונה על המדף דנונה PRO קראנץ' בתוספת פצפוצי שוקולד מועשרים בחלבון.
מה החידוש? יוגורט מועשר בחלבון במתיקות מעודנת, עם פצפוצים מצופים שוקולד ומועשרים בחלבון בשני טעמים: שוקולד חלב ושוקולד חלב בטעם קפה. סה"כ 20 גרם חלבון בגביע.
שורה תחתונה: חוויה סנסורית ייחודית בפורמט הגביע החצוי, מאפשרת לצרכנים ליהנות ממוצר טעים, מפנק וכייפי בהזדמנויות שונות לאורך היום: כארוחת ביניים, כנשנוש או כקינוח.

11. מה חדש? "עוף הגליל" נכנסת לראשונה לתחום תחליפי הבשר ומשיקה סדרת מוצרים חדשנית תחת מותג INSTEAD.
מה החידוש? נבחרת המוצרים כוללת 11 מוצרים טבעוניים, איכותיים וכשרים, שהותאמו במיוחד לחך הישראלי ב-3 קטגוריות: בשר, עוף ודגים, המיוצרים על ידי חברת פיוצ'ר פוד גרופ ההולנדית, המשווקת את מוצריה בכל רחבי אירופה.
שורה תחתונה: יתרונה של INSTEAD הוא במתן פתרון קולינרי בשלושת הקטגוריות – עוף, בשר ודגים – כשהמגוון כולל הן מוצרים המוכנים לבישול והגשה והן מוצרים שהם חומרי גלם היכולים לשמש בסיס לתבשילים ומנות, לרבות מוצרים שאינם קיימים בשוק (רצועות עוף ובקר, מוצרים בסגנון דג ואחרים), והתאמתם של המוצרים לכל המשפחה, כולל ילדים.

12. מה חדש? חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil משיקה: מארז קיץ ללחות מריבית במהדורה מוגבלת.
מה החידוש? המארז כולל שני מוצרים בגודל מלא: שמן טיפולי/שמן טיפולי לייט (המוצר הנמכר ביותר) וקרם ידיים בניחוח Fragrance original. שני המוצרים מועשרים בשמן ארגן המזין את העור והשיער ובניחוח האייקוני של סדרת מוצרי Moroccanoil, המשלב ריחות ענבריים ופרחוניים.
שורה תחתונה: המארז מגיע בשתי גרסאות: מארז קיץ ללחות מירבית ומארז קיץ ללחות מירבית לייף. כמו כל מוצרי הסדרה גם המארז הזה כולל מוצרים נהדרים. וטובים.

13.מה חדש? המותג קרליין 10 מתרחב ומשיק: שמפו ומרכך קרליין 10 מאצ'ה ומלפפון לשיער רגיל עם קצוות יבשים.
מה החידוש? מוצרי הסדרה עם פורמולה מועשרת לטיפוח השיער והקרקפת המכילה תמציות מאצ'ה ומלפפון, מסייעת בשיקום מראה השיער עד הקצוות ומעניקה לשערך לחות, הזנה ורכות.
שורה תחתונה: לאחר החפיפה השיער רענן ומלא ברק לכל אורכו.

14.מה חדש? המראה החדש על המדף של עגבניית מגי הישראלית – היא נמכרת באריזות פלסטיק וממותגת תחת הסלוגן: "מגי – עגבניית טעם ישראלית".
מה החידוש? לכבוד המראה החדש מציגה עגבניית מגי סדרת מתכונים בשיתוף עם שפים להכנת גלידת עגבניות לבד בבית, סלטים, מרקים קרים ועוד. כל המידע והמתכונים זמינים באתר החברה, בתאבון!
שורה תחתונה: עגבניית טעם ישראלית מגי הינה עגבניית טעם עם שילוב מאוזן של מתיקות וחמיצות ובעלת ריכוז גבוה של חומרים ארומטיים או כמו שאוהבים לתאר אותה – עגבנייה "בטעם של פעם". מגי פותחה במשך 6 שנות שיתוף פעולה בין חברת "הזרע" לבין הפקולטה לחקלאות, בהובלת ד"ר גדי בן אוליאל. הפיתוח התבסס על הכלאה מסורתית של זני עגבניות מובחרים, תוך בחירת התכונות המיטביות של כל זן.
