1. מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק את סורבה אפטר סאן

מה החידוש? קרם פנים לאזורים החשופים לאחר חשיפה לשמש. נוסחת אנטי אייג'ינג המכילה 97% רכיבים טבעיים: תמצית אצות אדומות מאיצה את סינתזת המלנין ומשפרת את העברתו אל פני העור, גם ללא קרני UV, תמצית לוז מכשפה מרגיע ונלחם באלסטוזה סולארית, מונע הזדקנות העור, תערובת של שמן אבוקדו וחמאת שיאה מספקת תזונה לעור, חלקיקי שימר עדינים משאירים מגע של אור עדין על עור שזוף, מרקם מרענן מידית.
שורה תחתונה: מעניק הזנה עמוקה, קירור והרגעת העור, אפקט של שימור לאחר השיזוף. המרקם המיוחד מותיר את העור רך, קורן ובריא במראה זוהר ורענן. ניחוח איקוני של קוקוס, יסמין לבן ווניל.
מחיר: 179 שקלים
2. בית האופנה CHLOE בגרסה חדשה לבושם האיקוני
Chloé L’Eau de Parfum Intense. צילום: יח"צמה החידוש? הפרח האייקוני של Chloé, חוזר בגרסה מעודנת, שופעת ועוצמתית מתמיד ובעיצוב חדש לבושם המוכר ואהוב ועכשיו גם ניתן למילוי חוזר.
שורה תחתונה: הבושם נפתח בתווי פטל תוססים ועסיסיים המדגישים את ריחו של הוורד, שלאחר מכן פורח במלואו. הוא מבטא כל פן של הפרח כאילו ריחו נתפס בשלושה זמנים שונים במהלך היום: הוא מעורר בבת אחת את ורד הבוקר הרענן, ירוק ופריך קמעה; ורד הצהריים הפתוח, עשיר ועמוק; וורד הערב המתוק כדבש, עם הדגשים הקרמיים והגורמנדיים שלו. כל התכונות הללו מוגברות ליצירת עוצמה מורכבת ושופעת.
3. למי שעוד לא מכיר – המגף האוסטרלי ששווה לעקוב אחריו

מה החידוש? Blundstone (בלנסטון) שקיים ובועט כבר מעל 150 שנים נבחר לאחת ממאה החברות המשפיעות ביותר לשנת 2024 על פי מגזין TIME. חברת חיזוי המגמות The Worth Global Style Network זיהתה את Blundstone בשנת 2021 כמותג שיש לעקוב אחריו, בשנת 2023 פרסם הניו יורק טיימס מאמר בו צוין כי המגפיים האוסטרליות "יכולות להיות אלו שמבקרי האופנה יצביעו עליהן כנעלי תחילת שנות ה-2020".
שורה תחתונה: אפשר לומר שנעלי הבלנסטון בהקשר לישראל הן סיפור אהבה מרתק. מדינת ישראל היא המקום השני בעולם אחרי אוסטרליה בכמות המכירות השנתית פר נפש. נתון מפתיע שאומר המון על הביקוש של הישראלים אחר נעל נוחה, פרקטית, איתנה ובלתי מתחכמת, ונראה שבלנסטון מעניקה את המענה המושלם. להשיג ברשת הנעליים WeShoes
4. Studio Enso – חנות חדשה לעיצוב הבית

מה החידוש? בית לעיצוב ג'פנדי המשלב עולם של ניחוחות, שזירת פרחים ועיצוב נקי ועל זמני בלב ליבה הפועם של תל אביב בפינה שקטה וקסומה, עטוית צמחייה וירוק. הזיקה העיצובית המלווה את Enso מהדהדת את עולמות האסתטיקה של יפן ואירופה הנורדית, עם דגש על קווים נקיים, זרימת אור ואוויר. כל זה לצד שילוב של אלמנטים וחומרי גלם טבעיים כמו צמחייה ירוקה, שימוש בעץ, בטון, מתכת, אבן וכדומה, ליצירת חלל נקי, זורם, נושם, מואר ובריא.
שורה תחתונה: בין שלל הפריטים בחנות תמצאו נרות ריחניים, מפיצי ריח ודיפיוזרים טבעיים, מבערים בעבודת ידי מחרס או משיש, שמנים אתרים מיוחדים, קטורות מיפן ועוד.
רוטשילד 123, תל אביב. https://ensostudio.co.il/
5. אלטמן עם משחה חדשה ברוח התקופה

מה החידוש? משחת פלקסיטול – משחה לשפתיים SPF 50+מזינה המעניקה לחות לשפתיים תוך מתן הגנה מירבית מפני חשיפה לשמש ואובדן לחות.
שורה תחתונה: מוצר מאסט לשפתיים נוחה לשימוש וקלה לנשיאה בתיק. מגינה, מזינה ומרגיעה שפתיים יבשות וסדוקות.
6. מותג הטיפוח 'אלביב' משיק לראשונה סדרת פרמיום

מה החידוש? מותג טיפוח השיער הבינלאומי 'אלביב' מבית 'לוריאל פריז' משיק לראשונה סדרת פרימיום ללא סולפטים לשיער שבור ופגום BOND REPAIR (בונד ריפייר). הסדרה מציעה שגרת טיפוח מלאה וכוללת 4 מוצרים: טיפול מקדים אינטנסיבי לפני חפיפה, שמפו ללא סולפטים (לראשונה במותג), מרכך וסרום ללא שטיפה.
שורה תחתונה: הסדרה החדשה מציעה שגרת טיפוח משקמת לבעלות שיער פגום ושבור עקב טיפולים כמו צביעה, גוונים, פנים, החלקות ועוד.
7. תלמה וההתאחדות הישראלית לספורט נכים משיקות קמפיין

מה החידוש? מותג דגני הבוקר תלמה וההתאחדות הישראלית לספורט נכים משיקות מיזם משותף שמטרתו לעודד ילדות, ילדים ונוער עם מוגבלויות פיזיות ו/או לקות ראייה או עיוורון, לעסוק בפעילות ספורטיבית. תמונות של שלושה ספורטאים צעירים, יחד עם ספורטאיות פראלימפיות שמשמשות להם כמנטוריות, יופיעו על גבי האריזה במהדורה מיוחדת של מוצר הדגל "קורנפלקס של אלופים ואלופות".
שורה תחתונה: קמפיין מקסים המפיץ את המסר החשוב בצורה מקורית ובקרב קהלים רבים.
8. מותג הפרמיום HASK ('האסק') משיק סדרת מוצרים לטיפוח השיער

מה החידוש? סדרת טיפוח ייעודית לשיער מתולתל: HASK CURL CARE. הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים המועשרים בשמן קוקוס, שמן ארגן וויטמין E,. הסדרה משתייכת לקטגוריית ה"קלין ביוטי" בעלת פורמולות מקצועיות, נקיות ואיכותיות ללא סולפטים, פתלטים, פרבנים, גלוטן, וגם, ללא אלכוהול המייבש את השיער וצבעים מלאכותיים.
שורה תחתונה: הסדרה מתאימה לכל סוגי התלתלים, וכוללת 5 מוצרים המעניקים פתרון מקיף לטיפול וטיפוח התלתלים משלב החפיפה עד לשלב העיצוב: שמפו, מרכך, מסכה, ספריי 5 ב-1 וקרם לעיצוב והגדרת תלתלים.
9. שטראוס משיקה: 'שוקולית לדרך'

מה החידוש? מותג עלית של שטראוס עם מארז שניתן לקחת לעבודה, לטיולים, למילואים או סתם לשימוש ביתי. המארז מציע 18 מנות אישיות להכנת שוקו מפנק ועשיר.
שורה תחתונה: מארז חדשני ומשמח.
10. The Showroomו-Pizza Hut בשת"פ חם

מה החידוש? "פיצה האט" משיקה בכל סניפיה שיתוף פעולה עם המאפייה המוכרת "The ShowRoom". במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי הרשתות, יאפו העוגיות המפנקות בתנורי "פיצה האט", כך שמעכשיו בהזמנת פיצה ניתן יהיה ליהנות גם מזוג עוגיות חמות ונימוחות של השואו רום בטעמי פאדג' שוקולד ושוקולד צ'יפס. העוגיות נמכרות במארז זוגי של שתי עוגיות לבחירה במחיר שווה במיוחד. בנוסף, יש אפשרות להזמין את אחד מטעמי הגלידה האהובה של בן & ג'ריס ובכך ליצור עם זוג העוגיות את הקינוח המושלם.
שורה תחתונה: איזה כיף שמעכשיו ניתן ליהנות גם מפיצה האט וגם מהעוגיות של The Showroom בפריסה ארצית.
11. מחלבות גד משיקה סדרת גבינות

מה החידוש? לרגל החזרה לבית הספר מחלבות גד משווקים את סדרת הגבינות הפרוסות שלהם, הכוללת פרוסות מוצרלה, פרוסות מוצרלה מעושנות, פרוסות גאודה, פרוסות גאודה עיזים, פרוסות צ'דר ופרוסות פקורינו. בזכות הגבינות הפרוסות תוכלו ליהנות מסנדוויצ'ים מושקעים לכל המשפחה, כי גם למבוגרים מגיע סנדוויץ' שווה וטעים.
שורה תחתונה: אין כמו סנדוויץ' מפנק עם גבינות טעימות.
12. סודהסטרים משיקה בקבוקים בעיצוב אופנתי

מה החידוש? סודהסטרים מציעה לרגל החזרה לביה"ס צמד בקבוקים אישיים רב פעמיים בעיצוב אופנתי של נקודות פולקה בצבעוניות של צהוב, תכלת וכחול. הבקבוקים בגודל מושלם של 0.5 ליטר ונכנסים בקלות לכיס בצד תיקי הגב, עשויים מפלסטיק נטול BPA לשימוש רב-פעמי, מתאימים להגזה במכשירי סודהסטרים ובטוחים לשטיפה במדיח כלים.
שורה תחתונה: חברת סודהסטרים ממשיכה במשימתה להפחתת הזיהום הסביבתי תוך צמצום השימוש בבקבוקי פלסטיק חד-פעמיים בעולם ומביאה בשורה חדשה לתלמידים.
13. נביעות משיקה טעם חדש

מה החידוש? נביעות משיקה טעם חדש ומרענן במיוחד לקיץ – תפוח פירות יער. הטעם החדש יצטרף לשאר משקאות המים בטעמים של נביעות, המציעים פתרון לאלו שרוצים ליהנות ממשקה המבוסס על המים המינרליים הטבעיים של נביעות בטעמים עדינים. המשקאות מכילים גם ויטמינים מקבוצת B ויש להם ערך קלורי של כ-15 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל משקה.
שורה תחתונה: לחובבי המים בטעמים, אך לא רק.
14. תנובה מסתערת על שוק הדגים הקפואים

מה החידוש? תנובה משיקה נאגטס אמנון בציפוי טמפורה ושניצל דג-פילה אמנון מנתחי דג שלמים. המוצרים מגיעים קפואים ומיועדים לטיגון או אפייה בתנור או צליה בנינג'ה.
שורה תחתונה: מדובר על בשורה של ממש בשורה שכן המוצר מהווה פתרון אידיאלי לארוחות הצהריים והערב והוא בריא ועשיר בחלבון.