מה חדש? רולדין משיקה קולקציית סופגניות 2024 ושיתוף פעולה עם חברת המשחקים קודקוד.
מה החידוש? רשת הקונדיטוריות משיקה קולקציית סופגניות יצירתית הכוללת טעמים חדשניים כמו מלבי, Sweet Sour וסופגניית פופקורן קרמל מלוח בשיתוף וורטרס אורגינל, כולן בעבודת יד מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. בנוסף רולדין וקודקוד משיקות לחנוכה את משחק הקלפים "מלכת הסופגניות", בו מתחרים השחקנים בהרכבת סופגנייה מושלמת מבלי להיתקל בסופגנייה הלעוסה. המשחק המשפחתי מזמין את השחקנים להפוך לקונדיטורים ולאסוף קלפים מכל סוג בדרך לניצחון המתוק.
שורה תחתונה: גם סופגניות בטעמים היסטריים וגם משחק שיעביר לכם את הזמן בכיף.

מה חדש? ר', לוחם ביחידה מסווגת, נפצע קשה בלחימה והתעורר כשפלג גופו העליון משותק לגמרי. בזמן האשפוז והשיקום הארוך מצא את הציור כמפלט, וכך הקים את מותג החולצות VIBE INKS
מה החידוש? כל חולצה במותג מספרת סיפור וכל עיצוב הוא עדות לשבר אבל גם לכוח וליצירתיות.
שורה תחתונה: שילוב של יצירתיות עם מותג שעומד מאחוריו גיבור גדול.

מה חדש? דולצ'ה וגבאנה, מותג העל האייקוני שנחשב לאחד ממכתיבי האופנה בעולם כולו, מציג את קולקציית האיפור Devotion שמגיעה לראשונה לישראל. הקולקציה מציגה תפיסת יופי על-זמני המשלבת רומנטיקה איטלקית עם מודרניות עכשווית ומכילה בשלב ראשון כ-11 פריטים.
מה החידוש? קולקציית Devotion מביאה אתה את המסורת והערכים האיטלקיים העשירים, תוך שילוב מרכיבי מפתח ייחודיים מאיטליה המעניקים לכל מוצר את האיכות והייחודיות שלו.
שורה תחתונה: הקולקציה מציעה טכניקות איפור שמטרתן להדגיש את היופי הטבעי. כל המוצרים מגיעים באריזות זהב מבריקות המשקפות את האלגנטיות של המותג עם עיצובים שמגיעים כמו תכשיטים. ניתן להשיג בחנויות נבחרות כמו סופר פארם, המשביר לצרכן ופקטורי 54.

מה חדש? שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת המשלבת בין שני מותגים מתוקים במיוחד – מילקי בטעם מסטיק בזוקה.
מה החידוש? שכבת הפודינג בטעם מסטיק בזוקה ומעליה הקצפת הקלאסית של מילקי. הטעם החדש נולד מתוך שיתוף פעולה בין שני מותגים שגדלנו עליהם, ומוכרים בכל בית ישראלי. להשלמת החוויה, על גבי מכסי הגביעים יודפסו בדיחות קומיקס ועתידות בסגנון המאפיין את המותג בזוקה, ועם הדמויות המוכרות בזוקה ג'ו וחברו מורט.
שורה תחתונה: מילקי בזוקה מציע חוויה מתוקה גם לדור הצעיר, וגם לאלו המתרפקים על טעמים נוסטלגיים.

מה חדש? תנובה מרחיבה את מותג הקולינריה "השף הלבן" ומשיקה לראשונה מחוץ למקרר החלב, נוזל קוקוס וקרם קוקוס. המוצרים כוללים נוזל וקרם קוקוס באחוזי שומן שונים ומצטרפים למגוון רחב של מוצרי בישול ואפייה של המותג "השף הלבן".
מה החידוש? נוזל וקרם קוקוס מופקים מפרי הקוקוס הלבן המצוי מתחת לקליפה החומה, והם מזוהים עם המטבח האסייתי ומתאימים למגוון תבשילים, מרקים וקינוחים. קרם הקוקוס עם 22% שומן. במסגרת הסדרה הוא יוצע במיכל 250 מ"ל או בפחית בגודל 400 מ"ל. נוזל הקוקוס עם 18% שומן יוצע במיכל 250 מ"ל.
שורה תחתונה: קרם הקוקוס מעניק למנה מרקם סמיך ועשיר יותר. נוזל הקוקוס הוא מעט יותר דליל, אך מעניק למנה את הטעם הייחודי והריחני של הקוקוס.

מה חדש? סוגת משיקה מוצר חדש – "גריסי שיבולת שועל". גריסי שיבולת שועל הינו דגן ייחודי העשוי מגרעיני שיבולת שועל מלאים חתוכים שכמעט ולא עברו טיפול תרמי, ולכן משמרים את מירב היתרונות התזונתיים של הדגן שהינו מקור חשוב לפחמימה מורכבת וסיבים תזונתיים, וכן חלבון מן הצומח.
מה החידוש? ההבדל המרכזי בין גריסי שיבולת שועל לשיבולת שועל עבה או לקוואקר (שיבולת שועל דקה) הוא ברמות עיבוד ושימור של הערכים התזונתיים. גריסי שיבול שועל נספגים לאט, מעניקים תחושת שובע ומעשירים את הגוף לאורך זמן בכמות מספקת של מינרלים (ברזל, מגנזיום, זרחן, סידן ואבץ) וויטמינים.
שורה תחתונה: ניתן להגיש את גריסי שיבולת השועל המבושלים כתוספת לכל מנה עיקרית, כבסיס לסלט או בקערת בודהה, כתוספת למרק, כתחליף לאורז לממולאים ואפילו כמנה אחרונה בשילוב עם פירות ודבש או מייפל.

מה חדש? מותג התה הקר הבינלאומי fuze tea גאה להשיק טעם חדש בסדרת המשקאות הקרים האהובים שלו – fuze tea בטעם תפוח קינמון.
מה החידוש? ייחודיות המהדורה הזמנית היא בשילוב הטעמים החורפיים, בעיצוב המיוחד, ובכך שניתן להנות ולשתות אותה גם כמשקה קר וגם כמשקה חם. לצריכה חמה – יש למזוג את המשקה לספל המתאים לחימום במיקרוגל, לחמם לטמפרטורה הרצויה ולשתות אותו גם כחם – לחוויה שונה ומפנקת.
שורה תחתונה: המשקה המרענן, המשלב את טעמי התפוח והקינמון ואת תערובת התה הטבעי, מספק חוויה מהנה וטעימה במיוחד.

מה חדש? מותג Life מבית סופר-פארם חוגג שלושה עשורים ומשיק קולקציית מוצרים צבעונית במהדורה מוגבלת. הקולקציה מציעה מגוון מוצרי טיפוח ולייף סטייל – ביניהם, מוצרי טיפוח לגוף, סבונים, מפיץ ריח, בקבוקי שתייה רב פעמיים, מגבונים ועוד.
מה החידוש? הסדרה החדשה תושק במהדורה מוגבלת וכוללת מגוון מוצרים ביניהם: בקבוקי שתייה רב פעמיים, מפיץ ריח, מוס רחצה במרקם קצפת בניחוח וניל וורדים ובניחוח סורבה מלון, אל-סבון בניחוח מלון מלפפון ובניחוח קוקוס פאצ'ולי, טישו, מגבונים ועוד. הקולקציה תהיה זמינה בסניפי סופר-פארם בפריסה ארצית, ובסופר-פארם אונליין.
שורה תחתונה: מותג Life, מציע חלופה איכותית במחירים משתלמים של מגוון רחב מאוד של מוצרים עבור כל המשפחה.

מה חדש? TERMINAL X משיקה את הטרנדים של חורף 2025 – מטרנד הבוהו ועד הטרנד השקוף. המותג חשף את הטרנדים החמים של חורף 2025 באירוע אופנתי מרהיב בחנות המותג, TERMINAL X SPACE בקניון עזריאלי שרונה.
מה החידוש? במסגרת האירוע הוצגו הטרנדים הבולטים לחורף 2025, המשלבים בין נוחות ליוקרה, ומציעים לכל לקוח הזדמנות לחדש את המלתחה עם פריטים עכשוויים.
שורה תחתונה: הטרנדים שהוצגו באירוע בין השאר כוללים את טרנד הבוהו, חולצות מבדים רכים ונשפכים, חצאיות בגזרת A ופריטים בעלי שרוולים רחבים מעניקים מראה בוגר וחורפי, תוך שמירה על תחושת נוחות טבעית. וכל זה עם שירות משלוחים מהיר, המאפשר הזמנה מהיום למחר עד הבית.

מה חדש? מותגי הלייף סטייל ורדינון ונעמן, מציגים קולקציית קפסולה מפתיעה שמביאה את הקסם וההרפתקה של 'הוגוורטס' היישר אל תוך הבית. בהשראת העולם המופלא של הארי פוטר, עוצבה מהדורה מוגבלת המעניקה לכל חדר בבית אווירה קסומה וייחודית.
מה החידוש? פריטים אקסקלוסיביים ומרהיבים, שמכניסים את הסמלים האייקוניים מהסדרה כמו הסניץ' המוזהב, המטאטא המהיר, משקפיו של הארי, סמלי בתי 'הוגוורטס' ועוד – ישירות לעיצוב הבית.
שורה תחתונה: בקולקציה הבלעדית שצפויה לעורר עניין רב בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, מככבים מצעי פרקל איכותיים, שמיכות חורף מלטפות, מגבות וחלוקי אמבט, מגוון כלי הגשה ואירוח מעוצבים, בקבוקי שתייה TO GO ופריטים נוספים שיעניקו לכל חדרי הבית אווירה קסומה ומרגשת.

מה חדש? החורף מגיע ואיתו האפרופו המצופה, אסם מחזירה למדפים את מהדורת אפרופו מצופה שוקולד חלב ואפרופו מצופה קרם בטעם קרמל.
מה החידוש? מדי שנה לקראת החורף, צרכני החטיפים מצפים למהדורות האפרופו המצופה האהובות שהופכות את החורף לטעים ומתוק יותר. גם השנה, כמדי שנה, תושק מהדורת אפרופו מצופה שוקולד חלב שמאז השקתה זכתה לאהדה רבה. בשל כך אסם החליטו להחזיר אותה למדפים בכל חורף.
שורה תחתונה: טעם הקרמל הפך בשנים האחרונות לטעם טרנדי ונחשק בישראל וניתן למצוא אותו במגוון מתכונים וקינוחים. השילוב המעולה של הטעם והפריכות הייחודיים של אפרופו מצופה בקרם בטעם קרמל יוצרים יחד חוויית טעמים ייחודית.

מה חדש? מותג טיפוח הפרימיום הבינלאומי LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק בישראל את סדרת דיופטי החדשה (DIOPTI) לטיפול ממוקד באזור העיניים, פרי פיתוח מדעי של מעבדות ליראק פריז בשיתוף אוניברסיטת העיניים ע"ש רוטשילד בפריז.
מה החידוש? הסדרה כוללת שלושה מוצרים: קרם להבהרת כהויות, ג'ל לתיקון שקיות ונפיחויות, קרם טיפולי לקמטים וקמטוטים.
שורה תחתונה: כל מוצרי הסדרה נועדו להעניק תוצאות ניכרות באופן מיידי ומתמשך ולטפל באחת הבעיות שהכי מטרידות נשים – כהויות מתחת לעיניים.

מה חדש? מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק מים מיסלריים הכול ב-1: גם מסיר איפור, גם מנקה את העור וגם מרגיע את העור. המוצר מוגש בגודל מיוחד ומוקטן של 100 מ"ל.
מה החידוש? מים מיסלריים הפכו למוצר חובה בשגרת הטיפוח, והם לא פחות ממחוללי קסמים, המותג משיק גרסה מוקטנת וקומפקטית למוצר האהוב.
שורה תחתונה: מספר פעולות במוצר אחד – מסיר איפור, ניקוי יסודי וטיהור והרגעת העור, והכי חשוב – מתאים לנסיעות.

מה חדש? קבוצת פררו, יצרנית קינדר ברחבי העולם, משיקה ביצת הפתעה של קינדר עם מהדורת מיניונים החדשה.
מה החידוש? המהדורה החדשה כוללת את ביצת ההפתעה האייקונית של קינדר עם מגוון צעצועים בהשראת הסרט האחרון בסדרת סרטי המיניונים הפופולרית.
שורה תחתונה: המהדורה החדשה משלבת את טעמו הנפלא של שוקולד איכותי ועשיר בחלב, עם ההתרגשות שבגילוי צעצועי המיניונים. כל צעצועיי המיניונים ניתנים לסריקה באפליקציית APPLAYDU המפיחה חיים בצעצועיי המיניונים בעולם הדיגיטלי.