פררו רושה משיקה פעילות דיגיטלית ייחודית ומארזי פרלינים בשיתוף רפאלו

מה החידוש? מארזי הפרלינים של פררו רושה ורפאלו מציעים דרך ייחודית ומרשימה להוסיף נופך יוקרתי לכל אירוע חגיגי, עם פעילות דיגיטלית באתר של פררו רושה. המשתתפים בפעילות מוזמנים לשתף מסיפוריהם על מישהו/י שמוסיף אור לחנוכה שלהם, עם הזדמנות לזכות בפרס ייחודי: חוויית "שולחן החנוכה." השף גיל מורן יגיע לבית הזוכה בלילה השמיני של חנוכה ויכין קינוחים ייחודיים בהשראת פררו רושה. ניתן להשתתף בפעילות באמצעות קוד QR על האריזה או ישירות באתר: https://ferrero-rocher.co.il/hanukkah/
שורה תחתונה: הבחירה המושלמת למתנה או לשיתוף עם האהובים בחג החנוכה.
מחלבות גד עם אריזות חדשות וגדולות יותר במחיר אטקרטיבי

מה החידוש? במחלבות גד יודעים כיצד להתאים את המוצרים לאווירת החג ומציעה שילוב של טעמים עשירים שתורמים למנות החג עם סדרת הגבינות המגוררות של גד הכוללת את קוואטרו פורמאג’י – שילוב של 4 גבינות איכותיות ומוצרלה מגוררת ומק אנד צ’יז – שילוב של מוצרלה וצד'ר מגורר. כדי לבשל את ארוחות החג עם הגבינות האיכותיות ביותר, בחרו במחלבות גד להגדיל את כמות הגבינות המגוררות ב-10% לכל מוצר, מבלי לשנות את המחיר.
שורה תחתונה: הגדלת הכמויות ב-10% היא לא רק תוספת משמעותית אלא גם הזדמנות מצוינת ליהנות ממוצר איכותי יותר במחיר משתלם, במיוחד בתקופה בה עולה הביקוש לחומרי גלם איכותיים אין ספק שמדובר על הבחירה שתשדרג כל מנה לחג החנוכה הקרוב.
חברת "אחוה" משיקה טחינה גולמית חדשה

מה החידוש? טחינה גולמית באיכות פרמיום, עדינה ואחידה, מיוצרת בשיטה מסורתית בטחינה דקה, בעלת מרקם וטעם של הטחינות המסורתיות. הטחינה החדשה מצטרפת למותגי הטחינה ותתחרה בקטגוריית הפירמיום, אך תשמור על מדיניות המחירים האטרקטיבית במיוחד של אחוה.
שורה תחתונה: טחינה גולמית באיכות פרימיום.
קינדר מזמינה אתכם לחגוג את חג האורות עם קולקציה ייחודית בעיצוב מיוחד לחג
מה החידוש? קולקציית החנוכה של קינדר, עם מבחר שוקולדים המיוצרים בקפידה, משלבת את הטעמים האהובים של המותג עם עיצובים חגיגיים לחג. מנרות זוהרים ועד סביבונים שמחים, הקולקציה הייחודית מבטאת את שמחת הביחד המשפחתי, רוח החגיגיות ואת אור חג האורים וכוללת: חנוכיית קינדר, קינדר אצבעות שוקולד, ביצת הפתעה קינדר מקסי עם קישוטי נרות, ביצי שוקולד קרמיות באריזה עם עיצובים חגיגיים של סביבונים (80 גרם) ושוקובונס קינדר במארז משפחתי.
שורה תחתונה: פינוקים מתוקים לשיתוף רגעים שמחים בחנוכה. כדי להוסיף לחגיגיות החג, הם משיקים פעילות דיגיטלית בעמוד הפייסבוק הרשמי של המותג. המשתתפים מוזמנים לשתף מהי הדרך המועדפת עליהם להדליק את הנרות בחנוכייה, עם הזדמנות לזכות בפרסים חגיגיים. לפרטים נוספים ולהשתתפות בפעילות: https://www.facebook.com/Kinder.IL
ברא צמחים משיקה מארז קוסמטיקה מיוחד לחורף

מה החידוש? מארז קוסמטיקה טבעית להשבת הלחות לפנים ולגוף בימי החורף. המארז כולל קרם טיפוח ומניעת סדקים לכף הרגל, קרם ידיים, קרם לילה וקרם נגד קמטים – הכל להתמודדות עם היובש ונזקי החורף. כל המוצרים של ברא מיוצרים ללא שמנים מינרליים, ללא פראבנים וללא חומרי בישום מלאכותיים כך שהם מתאימים לנשים ולגברים כאחד.
שורה תחתונה: מתנה מעולה המורכבת ממוצרים איכותיים ביותר ובנוסף ניתן להוציא ולהכניס למארז מוצרים שונים על פי הצורך.
CeraVe עם מיזם דיגיטלי חינוכי חדש

מה החידוש? מותג הטיפוח הדרמו-קוסמטי CeraVe משיק מהלך חדשני וראשון מסוגו בישראל, ומביא את החינוך לטיפוח העור ולטיפול בפצעונים ישירות לתוך העולם הדיגיטלי. המהלך נערך בשיתוף פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי ReachPlayers, ובמסגרתו פותחו משחקים אינטראקטיביים בתוך פלטפורמות פופולריות המעצימות בני נוער ומספקות להם כלים ללמידה בצורה חווייתית ונגישה, לטיפוח בריא של העור והקניית הרגלים נכונים לטיפול בפצעונים. בעולם הווירטואלי של CeraVe, יפגשו השחקנים את ד"ר סרמי, רופאת עור שתספק להם מידע על הגורמים להיווצרותם של פצעונים והדרכים למניעה וטיפול.
שורה תחתונה: מעבר ללמידה תיאורטית, המשחק ישלב אלמנטים אינטראקטיביים, בהם השחקנים ישמידו את המזיקים לעור הפנים ובכך יזכו בפריטים ווירטואליים ייחודיים שישדרגו את חווית המשחק שלהם בפלטפורמה.
הדונאטס של נדב: מאפה נאמן במחוות חנוכה מרגשת

מה החידוש? רשת "מאפה נאמן" משיקה קולקציית סופגניות מרהיבה, שיקית, אומנותית כשהשנה מתווספת אליה מחווה מיוחדת. כחלק מהקולקציה השנתית שלהם תוכלו למצוא את "הדונאטס של נדב". נדב נולר הי"ד נפל בכ"ו סיוון התשפ"ד במהלך פעילות מבצעית בעזה סמוך לציר נצרים, בעת שהגן בגופו על חבריו לצוות. בני משפחתו פנו לרשת מאפה נאמן על מנת להנציח את נדב בחג האורים הקרב. חג החנוכה היה החג האהוב על נדב, חג של אור, הכנסת אורחים וסופגניות טעימות, והמאכל האהוב עליו היה דונאטס בציפוי שוקולד. הקולקציה משלבת טעמים קלאסיים של תות וריבת חלב, לצד שילובים מסקרנים במיוחד ובטעמים מפתיעים – פינק ליידי, פיסטוק פסטיבל, לוטוס דרים, אוריאנה, בננה לוטי גולד, לוטוס דרים וישראלה שלי ועוד.
שורה תחתונה: דונאטס טעימים ומחווה מיוחדת ומרגשת ביותר.
חברת פוקסמיינד משיקה משחקים חדשים ושווים לחנוכה

מה החידוש? חברת פוקסמיינד משיקה את פליפולו כראמל גול מנצח בגדול! גול, בניגוד למה שכולם חושבים, הוא חד הבחנה ומהיר מחשבה אבל רק כשזה נוגע לדברים שהוא אוהב. למשל, את המשחק הזה הוא ממש אוהב. לכן כשכל המשפחה מתאספת לערב משחקי קופסה, זה המשחק שבו גול תמיד מנצח. הצטרפו למשפחת ג'רום למשחק מהנה, מהיר וקצבי. המנצח הוא הראשון שמניח את כל הדמויות על הלוח ומכריז: גול מנצח בגדול! משחק מושלם לחדי הבחנה ומהירי מחשבה – כמו גול.
שורה תחתונה: משחק זיכרון בפיתוח ישראלי, המתאים לכל המשפחה, ל-1-4 משתתפים מהנה ביותר!
תנובה מרחיבה את סדרת השוטים הפונקציונליים

מה החידוש? תנובה משיקה שני מוצרים חדשים: בוסט קולגן ובוסט אקסטרה כורכום עם פלפל שחור. בוסט קולגן הוא מוצר ייחודי שמציע צריכת קולגן בשתיה. הוא מכיל 3,500 מ"ג הידרוליזט קולגן וחלבון קולגן מפורק. בוסט אקסטרה כורכום עם פלפל שחור נסחט מ-2 כפיות שורש כורכום, לעומת כפית כורכום אחת בבוסט כורכום. בנוסף, יש בו תוספת של פלפל שחור שמקובל לצרוך יחד עם כורכום. בוסט האקסטרה כורכום מבוסס מיצי פירות שמשתלבים יחד עם טעמם של הכורכום והפלפל השחור.
שורה תחתונה: אין ספק שתנובה מנוסה בהנגשת רכיבים ייחודיים שמאפשרים לשלב אותם בשגרה היומית בצורה טעימה ונוח
בהשראת "משחק הדיונון": המותג ג'וני ווקר משיק ויסקי במהדורה מוגבלת
מה החידוש? ישראל נמנית עם קבוצה נבחרת של מדינות שנבחרו להשקת מהדורה מוגבלת של וויסקי ג'וני ווקר בלאק לייבל, בשיתוף פעולה מיוחד עם נטפליקס. המהדורה תושק בהשקה מוקדמת באפליקציית Wolt למשך שבוע, בטרם תגיע לנקודות המכירה ברחבי הארץ.
שורה תחתונה: המהדורה המיוחדת מציעה לצרכנים חוויית ויסקי ייחודית בהשראת המשחק, תחת הסיסמה "Pick Your Player". כל בקבוק במהדורה נושא מספר אקראי בין 001 ל-456, בהשראת מספרי המתמודדים במשחק, כשהמספר נחשף רק ברגע הרכישה. הבקבוק עצמו מעוצב בסגנון הוויזואלי המזוהה של המשחק, כשדמותו המפורסמת של האיש הצועד של ג'וני ווקר זוכה למראה חדש ומרתק המשלב את הדמויות הבולטות מהסדרה. השילוב בין המספור הייחודי והעיצוב המיוחד הופך כל בקבוק לפריט אספנות מבוקש,
תפוצ'יפס משיק סדרת חטיפי גורמה חדשה
מה החידוש? תפוצ'יפס מוסיפה לסדרת המוצרים שלה שני טעמים חדשים: חטיף בטטה וחטיף ירקות שורש, המיוצרים מירקות מובחרים כמו בטטה, גזר לבן, גזר כתום וסלק עשירים בסיבים תזונתיים.
שורה תחתונה: תפוצ'יפס גורמה מיוצר בטכנולוגיית וואקום, המאפשרת לשמור על הטעם הטבעי של הירקות, כך שהחטיף מספק חוויית אכילה מפנקת עם מרקם פריך.
גולדה משיקה קולקציית חורף
מה החידוש? קוקלציית חורף משגעת הכוללת שוקולד קדאיף עם קרם פיסטוק, השוקולד שפרץ את גבולות דובאי לכל פינה בעולם וכבש את הרשת, עכשיו בווריאציה מסקרנת עוד יותר! גלידת שוקולד דובאי עם קרם פיסטוק, שערות קדאיף וחתיכות פיסטוק קלוי.
שורה תחתונה: כשבא לכם להתפנק באמת קפצו לגולדה.
קבוצת שניב-סאסאטק עם סדרת מוצרי טיפוח לילדים
מה החידוש? קבוצת שניב-סאסאטק משיקה סדרה חדשה של מוצרי טיפוח לילדים בבקבוקים תלת מימדיים הדמויות האהובות עליהם. ילדים אוהבים להתקלח עם מוצרים מעולם הילדות שמשדרים צבעוניות, דמויות אהובות וריחות משמחים.
שורה תחתונה: בדיוק לשם כך הושקה סדרת כוכבי הילדים אשר מותאמת במיוחד לעורם של ילדים, עם פורמולת אל-דמע ובניחוחות מעודנים.
BERSHKA ו-PULL&BEAR פותחות סניפים בקניון הגדול בפ"ת (עופר)

מה החידוש? המותגים הבינלאומיים BERSHKA ו-PULL&BEAR בחרו לפתוח את שתי חנויות הדגל בקונספט העולמי החדש, בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה – הנחשב לאחד הקניונים הגדולים והמובילים בישראל. פתיחת החנויות הינה חלק ממהלך לשדרוג, שיפוץ והשבחת תמהיל החנויות של הקניון.
שורה תחתונה: בשורה משמחת לצרכנים וחוויית קניות יוצאת דופן של שני מותגים נהדרים במיוחד.