1. צ'יטוס, מרחיב את סדרת צ'יטוס קראנצ'
מה החידוש? טעם חדש בסדרת צ'יטוס קראנצ' – שמנת ובצל – מביא בשורה מרגשת למדפי החטיפים, כשהוא מאפשר גם לטבעונים ולנמנעים מגלוטן ליהנות מהשילוב הקלאסי עם שמירה על הקראנצ'יות האהובה. חטיפי צ'יטוס, עשויים מתירס איכותי, מיוצרים ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים.
שורה תחתונה: טעים ומתבקש!

2. מילקי טופ עדשים חוזר למדפים
מה החידוש? מילקי מבית שטראוס משיק מחדש את מילקי טופ עדשים – השילוב האהוב של קצפת קלאסית לצד עדשי שוקולד צבעוניים. המוצר האהוב חוזר למדף בעקבות בקשות צרכנים להחזרת הטעם המוכר והאהוב, ומציע שילוב ייחודי של מתיקות, כיפיות וצבעוניות, שהופכים כל ביס לחוויה מענגת.
שורה תחתונה: חווית טעם מתוקה, צבעונית ומשמחת!

3. סנו SPARK בתוספת תמצית טבעית של למון גראס
מה החידוש? מדובר על נוזל לניקוי כלים בתוספת תמצית טבעית של למון גראס המעניקה לו ניחוח לימוני רענן עם 24% חומר פעיל.
שורה תחתונה: מבריק ומסיר שומנים בקלות וביעילות, חסכוני במיוחד כשכמות קטנה של נוזל מספיקה לכלים רבים.

4. מוצר חדש בסדרת הפירורים של "מאסטר שף"
מה החידוש? המותג הקולינרי "מאסטר שף" משיק בימים אלה מוצר חדש בקטגוריית פירורי הפנקו – פירורי פנקו לבנים. המוצר החדש מצטרף למגוון הפתרונות שמציע המותג בעולם פירורי הלחם הכוללים פירורי לחם מוזהבים, פירורי לחם מתובלים, תערובת להכנת נאגטס ופירורי פנקו במגוון טעמים.
שורה תחתונה: פירורי הפנקו, המיועדים לציפוי מנות במרקם קריספי במיוחד, מתאימים לשימוש רחב במטבח: מציפוי קראנצ'י לשניצל, ירקות ודגים, דרך תערובת קציצות, מנות אסיאתיות ועד תוספת קריספית ומפתיעה לסלטים. בזכות מרקמם האוורירי, הם מספקים חוויית טעם ומרקם בלתי נשכחים לכל מנה.

5. מכירת מותג חטיפי הבריאות הצרפתי "דוקאן" מתרחבת
מה החידוש? לאור הביקוש הגובר, סדרת החטיפים של דוקאן תימכר ברשתות שיווק נוספות ביניהן: רמי לוי, יוחננוף, מחסני השוק ועוד. המוצרים פותחו בהתאם לעקרונות דיאטת דוקאן המוכרת, שסייעה לאנשים רבים, ביניהם גם קייט מידלטון וג'ניפר לופז, לשמור על המשקל ועל אורח חיים בריא. המוצרים בסדרה מבוססים על סובין שיבולת שועל – החלק הקליפתי בשיבולת שועל, הידוע בערכי החלבון הגבוהים שבו, הסיבים התזונתיים וויטמינים התורמים לבריאות. כמו כן, כלל החטיפים עשויים מחומרי גלם איכותיים ללא קמח לבן, ללא סוכר לבן ועשירים בחלבונים ובסיבים תזונתיים.
שורה תחתונה: המוצרים פותחו לסייע בשמירה על אורח חיים בריא ותומכים בהפחתת משקל מאוזנת – וכל זאת תוך שמירה על טעם מצוין או בקיצור: מה שטוב לג'ניפר לופז טוב לי.

6. טבעול, משיקה את סדרת טבעול נאגטס
מה החידוש? הסדרה החדשה כוללת 4 סוגי נאגטס חדשים, המצטרפים אל שני סוגי נאגטס הירקות הוותיקים והאהובים. כל מוצרי הסדרה, בציפוי קראנצ'י, קלים ומהירים להכנה, והיא כוללת שלוש קטגוריות – נאגטס תירס בטעמים מיוחדים, נאגטס בסגנון עוף שהינו מוצר טבעוני ונאגטס ירקות בצבעים. הסדרה מספקת פתרון טעים ומזין לשילוב של ירקות וחלבון מן הצומח בתפריט היומי לכל המשפחה, ומתאימה גם לאירוח ונשנוש טעים ומזין. בנוסף, הסדרה מהווה מקור איכותי לסיבים תזונתיים ומוצרי ה"עוף" עשירים בחלבון (10 גרם חלבון במנה).
שורה תחתונה: ארוחה מהנה, קלה ומהירה להכנה המהווה מקור לערכים תזונתיים, ומתאימה במיוחד לצורך של כולנו לאכול טעים ומזין ולהוסיף חלבון לתזונה שלנו ושל ילדינו בזמן קצר של 12 דקות.
7. עלית מרחיבה את סדרת פרה קראנצ'
מה החידוש? טעם חדש ומרענן – פרה קראנצ' לימון ושוקולד לבן. החטיף החדש מושק במהדורה מוגבלת ויציע חוויית טעם ייחודית ומפתיעה, המשלבת בין שוקולד לבן עשיר, ביסקוויט פריך וקרם בטעם לימון.
שורה תחתונה: הסדרה משלבת בצורה מושלמת בין קראנצ'יות לבין טעם השוקולד העשיר.

8. מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו יורק מרחיב את סדרת המסקרות האייקונית SKY HIGH 9
מה החידוש? שני גוונים חדשים: מסקרה בגוון חום ומסקרה בגוון בורגונדי שני גוונים טרנדיים שכבר כבשו את הרשת הגוונים מבליטים כל צבע עיניים, מדגישים את הריסים בצורה מרעננת. המסקרות בעלת מברשת סיליקון סופר חדשנית: ארוכה וגמישה, המפרידה ומאריכה כל ריס וריס.
שורה תחתונה: עיניים מובלטות עם אפקט הארכה מקסימלי של הריסים!

9. קרליין גאה להציג: CARELINE X Maya Keyy
מה החידוש? מותג הקוסמטיקה קרליין ממשיך את שיתוף הפעולה עם הדוגמנית ופרזנטורית המותג מאיה קיי ומשיק קולקציית מוצרי איפור אשר פותחה ועוצבה יחד עם קיי. הקולקציה תכלול 11 מוצרים חדשים המצטרפים לקולקציה הראשונה ומרחיבים את מותג האיפור הטרנדי. כל מוצרי האיפור מבוססים על פורמולות המועשרות בשמנים ממקור טבעי ומרכיבי לחות המסייעים בהזנת העור, ללא יצירת גירויי או יובש, ומתאימים לכל סוגי העור.
שורה תחתונה: מבחר טרנדי של מוצרי איפור המאפשרים יצירתיות וצבעוניות מגוונת בכל סגנון לשעות היום או הלילה.

10. מותג היוקרה לטיפוח השיער קרסטס משיק את סדרת PREMIÈRE
מה החידוש? הקלציום נמצא באבנית שבמים (בישראל כמות הקלציום גבוהה והמים "קשים") ולכן השיער חשוף לנזקים ברמה היום יומית, במיוחד כאשר השיער פגום מלכתחילה. עודף קלציום יכול לגרום לשיער קשיח ונוקשה הנוטה להישבר בקלות ולשיער עמום, חסר ברק ומחוספס. סדרת PREMIÈRE מאפשרת את שיקום השיער באמצעות הפעולה הכפולה של הסרת עודפי קלציום ושיקום מבפנים של סיבי השיער, באמצעות חיבור מחדש של קשרי הקרטין השבורים.
שורה תחתונה: הסדרה החדשה מכילה ריכוז חומצות ציטרין וגליצין. לאחר הסרת הקלציום, חומצת האמינו (גליצין) חודרת לשכבה הפנימית של השיער ועוזרת לחבר מחדש את קשרי הקרטין להפחתה דרמטית של שבירת השיער.

11. רשת מחסני השוק, נרתמת למאבק ביוקר המחיה בארץ
מה החידוש? רשת מחסני השוק משיקה את סדרת הבייסיק עם סדרת מוצרים שתהיה נמוכה ב-20%-50% ממחיר השוק בהתחייבות לצרכן. הסדרה תכלול 20 מוצרי צריכה נפוצים מקטגוריות מגוונות: מזון, טואלטיקה, מוצרים יבשים, תחזוקת הבית ועוד. בהמשך, היא תורחב ל-50 מוצרים אשר ישווקו בסניפי הרשת ובחנות האונליין של רשת מחסני השוק המונה כ-70 סניפים בפריסה ארצית. המוצרים מעוצבים בסגנון מינימליסטי בסיסי בהתאם לערכי המותג ומיוצרים אצל מיטב היצרנים המובילים, תוך שמירה על האיכות והטעמים המוכרים. מטרת העל נועדה להעניק לצרכן אלטרנטיבת קנייה במחיר שפוי, קבוע ולזמן ממושך, תוך הקפדה על רמת מוצר גבוהה. סדרת המוצרים כוללת: בייגלה, קרקר, דגני בוקר, פסטה, פתיתים, שימורי ירקות, שמפו, מרכך כביסה, שקיות אשפה, נוזל רצפות ועוד.
שורה תחתונה: בשורה צרכנית משמחת בעיקר עכשיו לרגל כל ההתייקרויות.

12. מותג הביוטי MILUCCA מרחיב את סדרת הסטיקים
מה החידוש? מינימום איפור מקסימום זוהר. 2025 כבר כאן, המראה הנקי והלא מתאמץ, שמדגיש את המרקם והלחות הטבעית של העור, מסתמן כטרנד החם של השנה. מותג הביוטי והלייפסטייל MILUCCA מבית סופר-פארם מרחיב את סדרת הסטיקים ומשיק גוונים חדשים המציעים חוויית איפור טרנדית, נגישה ואיכותית ליצירת מראה נקי ומלא ברק במינימום מאמץ.
שורה תחתונה: סדרת הסטיקים הקרמיים כוללת סומק סטיק בטקסטורה מושלמת הנמרחת בקלות ונוחה לשימוש, ברונזר סטיק למראה עור זוהר ושזוף, המכיל פיגמנט מנצנץ המעניק מראה מלא ברק טבעי ויפהפה, והיילייטר המועשר בשמן קיק וויטמין E המעניק לחות לאורך היום. כל אחד מהמוצרים מגיע בשלושה גוונים שונים.
13. פיצה האט ומאפיית מולינו בייקרי בשיתוף פעולה ראשון
מה החידוש? במטרה להציע ללקוחותיה המתמודדים עם צליאק ולנמנעים מגלוטן פיצה טעימה אף יותר, בחרה פיצה האט לשדרג את הפיצה ללא גלוטן עם הבצק האיכותי של מולינו בייקרי. בסיס הפיצה ללא גלוטן, העשוי ממולינו ירוק וזמין ב-107 סניפי פיצה האט ברחבי הארץ. הלקוחות יוכלו ליהנות מפיצה מרגריטה ומפיצה לבנה, העשויות מבצק מולינו משובח.
שורה תחתונה: תערובות האפייה של מולינו ידועות ביכולתן לייצר מאפים איכותיים הנראים ומרגישים ממש כמו מאפים המיוצרים מקמח עם גלוטן, וזו ללא ספק בשורה משמחת עבור הצרכנים הרלוונטיים.

14. מקדונלד'ס מבצע מיוחד ליום האהבה: McDelivery Night of love
מה החידוש? מקדונלד'ס ישראל מסדרת לכם דייט רומנטי בשבוע הוולנטיינ'ס: מזמינים באתר או באפליקציה ומקבלים משלוח חינם ומשחק קלפים זוגי יחודי של מקדונלד'ס הכולל חידון זוגיות לדייט ביתי רומנטי במתנה. ההטבה תקפה בהזמנות של כל מוצרי וארוחות מקדונלד'ס מתפריט המשלוחים. בין התאריכים 9-13 לפברואר, מינימום הזמנה במשלוח 90 ₪.
שורה תחתונה: אין כמו דייט רומנטי המשלב ארוחת מקדונלד'ס זוגית ומשחק קלפים לשיפור האווירה.
