להשקיע באיכות: תוספת שעות לימוד לא תצמצם את הפער הלימודי
הפתרון האמיתי נמצא בשינוי פרדיגמטי מהותי ומשמעותי של התפיסה בהתייחס לשאלות: עבור מה או לאיזו מטרה ללמוד? ומכאן גם: כיצד ...
הכותב הוא מרצה בכיר לתואר שני במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע
הפתרון האמיתי נמצא בשינוי פרדיגמטי מהותי ומשמעותי של התפיסה בהתייחס לשאלות: עבור מה או לאיזו מטרה ללמוד? ומכאן גם: כיצד ...
כל הזכויות שמורות ל"מקור ראשון" 2021 ©