 |
/images/archive/gallery/267/136.jpg יונה יהב
עיריית חיפה  |
|
|
ראש עיריית חיפה עונה
לתושב שהצהיר כי הוא
מתכוון לעזוב את העיר |
|
|
 | דפדף בחדשות |  | |
יונה יהב 1/3/2005 16:15 |
|
|
|
|
 |
ראש עיריית חיפה, יונה יהב, משיב לטור שכתב אתמול תושב העיר, צחי אופיר, ובו הודיע על כוונתו לעזוב את חיפה כי אינו רואה בה עתיד. צחי שלום, אני, יונה יהב, ראש העיר חיפה, מוכן להילחם על הישארותו של כל צעיר וצעירה בחיפה, ולכן צחי, אענה לך בצורה שקולה ולא אמוציונלית. מכתבך נכתב מהלב ולא מתוך ידיעת העובדות, ולכן ברצוני להציג בפניך מקצת העובדות אשר יראה לך כי החצי המלא של הכוס גדול הרבה יותר. הכבישים משובשים –נכון, בחלקם. אבל, מתוך 496 ק"מ כבישים בעיר חיפה התחלנו ממחצית שנת 2003 במבצע ריבוד וכבישים רבים כבר רובדו. אנו ממשיכים עד שנסיים לרבד את כל רחובות העיר. אגב, עלות ריבוד קילומטר רבוע של כביש הוא 45 אלף שקל . הארנונה גבוהה ???? ובערים אחרות לא ??? הרי צריך לרבד כבישים ... ??? אגב, חיפה במקום ה- 13 בגובה הארנונה למגורים .....על פי נתוני מרכז השילטון המקומי! מחסור בדירות חדשות – עתודות הקרקע למגורים מאפשרות בנייה של עוד כ – 48 אלף דירות חדשות, אבל לידיעתך, מאז תחילת כהונתי, גם פרוייקטים שהיו בשלבים מתקדמים ואשר לא עמדו בעקרונות המדיניות הירוקה שלנו צומצמו או בוטלו. עיריית חיפה בראשותי גיבשה מיסמך עקרונות של מדיניות הגבלת בניה לגובה בחיפה. "איכות החינוך בירידה" – הטיעון הכי מקומם והכי פחות נכון ועובדתי. אילו חינוך היה נמדד רק בהצלחה בבחינות הבגרות גם אז חיפה במקום הראשון בין הערים הגדולות ומספר הזכאים לתעודת הוא 78%. במערכת החינוך בחיפה לומדים כ – 55.000 תלמידים ב – 100 בתי ספר וב 200 כיתות גן וזאת היא מערכת חינוך איכותית על פי כל קנה מידה. במקביל למערכת החינוך הפורמלית פועלת מערכת חינוך ערכית של תנועות נוער, מועצת נוער עירונית ורשות עירונית לנוער אותה הקמתי ואשר תעסוק בהכוונת פעילות וסיוע לפעילות של צעירים (מגיל 3 ועד גיל 30). באשר לקשישים. אנחנו נוהגים כבוד רב באבות המייסדים שקדמו לנו. איננו מחביאים אותם ואיננו שולחים אותם למותם על קרחון. מערכת רווחה מפוארת מגרדת בציפורניה תקציבים כדי לסייע לקשישים להנות מפרות עמלם רב השנים ולהראות לצעירי העיר כי הכבוד בו אנו נוהגים בקשישים יהיה יום אחד גם מנת חלקם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|