גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


"ישראלי" נגד TGI

ביצע סקר עצמאי שבדק את מידת החשיפה לעיתונים היומיים

רתם קלינה | 20/7/2006 16:29 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
העיתון היומי "ישראלי" החליט לבצע סקר עצמאי שיבדוק את מידת החשיפה לעיתונים היומיים. על ביצוע הסקר הוחלט בשל העובדה כי בסקר TGI , שהתפרסם אתמול, לא היתה התייחסות לחשיפה התקשורתית של "ישראלי".

"ישראלי" החליט לבצע סקר, שבוצע ע"י מכון "טלסקר" בחודש יוני במדגם ארצי 500 גברים ונשים בגילאי 18+, המייצגים את האוכלוסייה היהודית בישראל.
לפי נתוני הסקר, עולה כי ישנה ירידה בחשיפה לעיתונים היומיים.

תפוצתו של "ישראלי" לא נמדדה  בסקר TGI האחרון כיון שחברת מחקרי סינגל טורס, שמבצעת את הסקר, הודיעה כי לא ניתן למדוד את תפוצתו של העיתון בחצי השנה הראשונה של פעילותו. לטענתם של אנשי "ישראלי", מתוצאות סקר "טלסקר" עולה כי "ישראלי" מקבל חשיפה של כ-10% מדי חודש.



כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים