"ישראלי" נגד TGI
ביצע סקר עצמאי שבדק את מידת החשיפה לעיתונים היומיים
"ישראלי" החליט לבצע סקר, שבוצע ע"י מכון "טלסקר" בחודש יוני במדגם ארצי 500 גברים ונשים בגילאי 18+, המייצגים את האוכלוסייה היהודית בישראל.
לפי נתוני הסקר, עולה כי ישנה ירידה בחשיפה לעיתונים היומיים.
תפוצתו של "ישראלי" לא נמדדה בסקר TGI האחרון כיון שחברת מחקרי סינגל טורס, שמבצעת את הסקר, הודיעה כי לא ניתן למדוד את תפוצתו של העיתון בחצי השנה הראשונה של פעילותו. לטענתם של אנשי "ישראלי", מתוצאות סקר "טלסקר" עולה כי "ישראלי" מקבל חשיפה של כ-10% מדי חודש.