דפי זהב – עכשיו גם בטלוויזיה
יצרנית ספרי הטלפונים מרחיבה את השירותים הסלולריים שלה, ונכנסת לראשונה לערוצי הטלוויזיה האינטראקטיביים
"הפלטפורמה המודפסת היא עדיין המרכזית," אומר מנכ"ל דפי זהב, ניר למפרט, "המדריכים המודפסים מופיעים ב4.5- מיליון עותקים מדי שנה, אבל אנחנו חייבים להיות גם בפלטפורמות הדיגיטליות - באינטרנט, בסלולר ובטלוויזיה."
בתחום הסלולר מוצעים היום שני שירותים: שירות ,SMSשבאמצעותו אפשר לקבל פרטים על ביתעסק
או על בעל מקצוע לפי האזור הגיאוגרפי המבוקש, וכמובן - שירות בירור פרטים באמצעות האינטרנט הסלולרי. בעתיד מתכוונת החברה להציע גם אפליקציות מבוססות מפה, כך שאפשר יהיה לקבל מידע על שירותים במקום היעד תוך כדי הנסיעה ישירות לסלולרי.
"האינטרנט הוא כלי מרכזי לצמיחה שלנו," אומר למפרט. "השקנו מנוע חיפוש חדש, ואנחנו מאפשרים לבתי-עסק שמעוניינים בכך להפיק סרטוני תדמית של 60 שניות באיכות טלוויזיונית. אנו חושבים גם על אפליקציות נוספות של יצירת קשר עם בית-העסק."
קבוצת דפי זהב מחזיקה גם במנוע השוואת המחירים זאפ, באתר המסעדות ,rest באתר הסטודנטים פרופסור ובלוח המודעות של הסטודנטים מד"ס. בקרוב יושק גם אתר לבני נוער, שישתלב בפרויקט "התיכופוניסט".