סקר TIM: גוגל עולה, ynet יורד
גוגל שובר את מחסום ה-90% ומגדיל את הפער מהמקום השני. You tube נחלש. 55% מאוכלוסיית ישראל גולשים באינטרנט
פורטל וואלה! המדורג שני בדירוג, הגיע לשיעור חשיפה של
72.5% ורושם ירידה קלה לעומת ספטמבר ואילו אתר ynet, המדורג שלישי, עומד על שיעור חשיפה של 57.9%, זאת לעומת 61.5% בחודש הקודם.
נענע 10 מתחזק מעט ורושם שיעור חשיפה של 34%, גם אתר MSN נמצא במגמת גדילה עם שיעור של 31%. אתר nrg מעריב המדורג שישי, רושם באוקטובר שיעור חשיפה של 27.5% ואילו האתר You Tube מצמצם החודש את שיעורי החשיפה שלו, ועומד על 26.8% זאת לעומת 29.2% בחודש הקודם.
עוד עולה מנתוני הסקר כי היקף השימוש באינטרנט בישראל נאמד בכ- 3.9 מיליון משתמשי אינטרנט (בגילאי 13 ואילך) המהווים כ- 55% מכלל האוכלוסייה.