לא אדיר, סביר
"רמזור" הוכיחה לגלעד יהודאי את מה שהוא יודע כבר שנים: אדיר מילר הוא סטנדפיסט מצויין, אבל כוכב טלוויזיה הוא כבר לא יהיה
למרות זאת מילר מצליח כבר שנים. בעיקר על הבמות, כסטנדאפיסט. כשהוא מנסה לעבור ולתרגם את הכישרון הזה לפריזמה הטלוויזיונית הוא יוצא מגושם. במסגרת הפורמט הטלוויזיוני, עם טקסט מקובע ועריכה הדוקה, הוא יודע ששום דבר כבר לא בידיים שלו. לא כמו על הבמה. שם הוא מצליח לתמרן, לאלתר ולהגיע לפואנטות מנצחות שמשלהבות את הקהל. במסגרת הדמות הטלוויזיונית שלו, זאת שחיה בין פריים לטייק, ובין חדרי העריכה לפגישה עם קברניטי הזכיינית, הוא אינו ממצה דבר. גם "ברמזור" אצל מילר אין שום דבר חדש. הכוונות אמנם טובות ולעיתים אף אפשר ליהנות מהתרחשות כזו או אחרת. אבל בשום שלב אי אפשר להתעלם מכך שמילר נותר כפי שהיה. פועל פשוט. לא סוחב או סוחף מידי, לא מנהיג של ממש, ובעיקר לא כוכב טלוויזיה. לעומת נאור ציון, שלום אסייג ועדי אשכנזי, מילר יהיה לנצח נון סלב. עם הומור ולוק הכי ממוצע שיש. בלי שום זוהר או שיק מיוחד. בלי שום תחכום או טוויסט מטורף. הכי קרוב לאמא והכי רחוק מסיינפלד.

מילר הוא מלך המיינסטרים. הכל אצלו תבניתי ובנאלי. נדמה כי המעמסה על כתפיו הצרות מונעת ממנו את האפשרות לסחוב ולהשפיע, ככוכב הראשי בסדרת פריים טיים. מילר הוא לא טאלנט בסדר גודל כזה. ולזכותו יאמר כי גם אין לו שום גינונים של כוכב. מילר מזכיר יותר את החבר שבא אליך הביתה אחרי משחק כדורסל בספורטק ומתיישב מזיע על הספה, בלי שום סמנים שהוא עומד לעזוב בקרוב.
אין לו את הקסם שהפך את צביקה הדר מעוד סטנדאפיסט עם לוק ישראלי, למנחה המוביל במדינה ולמר ישראל של הטלוויזיה. כנראה שמילר כבר לעולם לא יגיע למעמד הזה. ובכלל לא בטוח שהוא היה רוצה להיות שם. הוא הרי כבר ניסה להפוך לכוס התה של עם ישראל בערב שישי, בתכנית "ערב אדיר", אך השכיל להבין כי המשבצת הנוחה יותר, היא זאת שבה לא מצפים ממך לשום דבר שאתה לא יכול.
מילר צלח את דרכו לפריים טיים באמצעות כמה דקות אפקטיביות מידי שבוע אצל יאיר לפיד. בדיעבד הסתבר כי זה היה בעצם הפיק של הקריירה הטלוויזיונית שלו. אז הוא עדיין סומן כהבטחה. רגע
מילר אמנם ניסה לעשות על הדרך גם קולנוע ותיאטרון, אבל בכל זאת התעקש לחזור לחממה הטלוויזיונית. אם הוא כבר בוחר לעשות טלוויזיה, אז לפחות שיעשה את זה חכם. למרות שהוא וחברי "מה קשור" נתנו עונה ראשונה יחסית בינונית "היכל התרבות", עדיף היה להתעקש ולהמשיך להישען על השלד הבידורי הקיים, ולבנות עליו עונה שנייה טובה יותר. גם הזכיינית "רשת" שיודעת היום תקופה קשה בכל הנוגע לתוכן ובידור, יכלה לנצל את המצב לטובתה. בינתיים מילר כבר "בקשת". עובד, יוצר ומוציא לפועל. יכול להיות שיום אחד הוא גם יכבוש את טבלת הרייטינג, או יחייך אליכם מתוך עוד פרומו נוצץ. בכל אופן די ברור שגם אז, הוא לא יהיה כוכב.