TIM: נענע 10 יורד, nrg מעריב עולה
סקר TIM לחודש אפריל: העייפות מ"הישרדות" לקראת הגמר מתבטאת בירידה חדה בחשיפה לאתר נענע 10. פייסבוק נכנס לעשירייה, סטטוס קוו בצמרת
עוד חושף סקר TIM לחודש אפריל כי nrg מעריב נמצא במקום השביעי והוא מבצע עלייה קלה מ-23.6% ל-25.6%. האתר גם שומר על מעמדו כרביעי מבין האתרים הנגלשים ביותר ממקומות עבודה.
בשלישייה הפותחת אפשר עדיין למצוא את גוגל במקום הראשון עם ירידה מזערית מ-89.7% ל-89.1%. פורטל וואלה עולה קלות מ-68.1% ל-68.5% ו-Ynet שומר על אותו אחוז חשיפה – 59.9%. את העשירייה הפותחת סוגר אתר פייסבוק עם עלייה מהמקום ה-11 בחודש שעבר ושיעור חשיפה של 21.6% לעומת 21.3%. אתר "קשת" ממשיך לרדת והשיג 14.8% לאחר 17.8% בקודם ו-21.3% בזה שלפניו. גם אתר רשת ספג ירידה ל-11.7% לאחר שקיבל 14.8% בסקר הקודם.
אתר הבית של חברת אורנג' הוא היחיד שנמצא ברשימת האתרים מבין המפעילות הסלולריות. אורנג' נמצאים במקום ה-17 (עלייה מהמקום ה-19) עם אחוז
חשיפה של 14.1%. דרבי כלכלה: אתר גלובס עולה מ-12.3% ל-14.3% ועוקף את דה מרקר מבצע ירידה קלה מ-13.7% ל-13.4%.
מאתר "נענע 10" ביקשו להגיב לידיעה ומסרו: "בניגוד למגמה עליה הצביע סקר TIM, בידי נענע 10 נתוני אמת שונים לחלוטין. אחוז היוניקים הכללי בנענע 10 עלה באפריל ב-0.5% מול מרץ, בעוד שבאתרים אחרים נרשמת ירידה מסורתית בגלל חג הפסח. אחוז החשיפות בנענע 10 עלה באפריל עלה באפריל ב- 7.2%. גם בחשיפה השבועית הממוצעת באפריל, שעליה נסקרים משתתפי TIM, עלינו בכ-3% מול מרץ. נתונים אלו ממשיכים רצף עקבי של טיפוס ברייטינג מספטמבר 2007.
בנענע 10 הסבירו את הסתירה בכך שסקר TIM נתון להטיות סטטיסטיות משום היותו סקר ואילו מספר היוניקים (משתמשים ייחודיים) מספרים את הסיפור האמיתי.