למה מחלקים קנסות בחניון הרכבת?
תושב נתניה רוצה לנסוע ברכבת, כנראה שבמדינת ישראל עידוד התחבורה הציבורית פחות חשוב. אחרת, איך תסבירו את זה שבחניון הרכבת בעיר מחלקים קנסות חניה. לא עוצר בירוק

"כשאתה חוזר בערב למכונית אתה רואה ששמו לך דוח של 250 שקל". תחנת הרכבת צילום: רועי נגרי
"תראה מה קורה למי שרוצה לנסוע ברכבת מנתניה: בנו חניון חדש וגדול ליד תחנת הרכבת, אבל אין בו מספיק מקומות. החניון מתמלא במהירות ואז מי שמגיע לרכבת נשאר ללא אופציה לחניה.
"גם אחרי שכל המקומות המסומנים בחניון מתמלאים, נשארים בו הרבה מקומות פנויים שמשום מה סומנו בצורה מטומטמת באדום-לבן. המונים חונים מחוסר ברירה במקומות אלו, זה לא מפריע ולא חוסם, אבל כשאתה חוזר בערב למכונית אתה רואה ששמו לך דוח של 250 שקל! בחניון! אפשר להתפוצץ, לא? לא רוצים שניסע ברכבת? איזה עצבים".
העברתי את העצבים של עוזי לדוברת הרכבת, שהבהירה שהסמכות לסימונים בחניון ולאכיפת כללי החנייה נתונה בלעדית בידי העירייה. גם מעיריית נתניה הישועה כנראה לא תגיע: "מגרש החניה החדש כולל 270 מקומות. סימון אדום-לבן נועד לשרת את המשתמשים במגרש, כדי שיוכלו לתמרן ולנסוע. מי שחונה בניגוד לחוק צריך לקחת בחשבון את ההשלכות".
aviv67@gmail.com