הותרו לפרסום שמות החיילים הנעדרים בהתרסקות המסוק
אנשי חיל האוויר שהיו על המסוק שהתרסק בעת אימון ברומניה הם סא"ל אבנר גולדמן, סא"ל דניאל שיפנבאור, רס"ן יהל קשת, רס"ן ליאור שי, סגן ניר לקריף ורס"ל אורן כהן. בבוקר יצא צוות מורחב של החיל למקום ההתרסקות במטרה לסייע בחיפושים. בוגר הטייסת: "יום עצוב, האסונות לא מפסיקים לפקוד אותנו"

תת אלוף במיל' שלמה משיח יעמוד בראש צוות החקירה שמינה מפקד חיל האוויר עידו נחושתן. התרגיל עם חיל האוויר הרומני נעצר לעת עתה ומחר תתקבל החלטה האם להמשיכו או להפסיקו לחלוטין.
מסוק חיל האוויר שהתרסק ברומניה היה המסוק הראשון במבנה הטיסה. במסוק נמצא צוות כפול מהרגיל, ארבעה טייסים ושני מכונאים מוטסים, דבר שמקובל באימונים, על מנת לחסוך את זמן ההמראה והנחיתה בעת החלפת הצוותים.
המטוס שהתרסק שהה בגובה של כ-6,000 רגל, ושהה כשעתיים באוויר בעת ההתרסקות עדיין לא יודעים האם הצוותים כבר הספיקו להתחלף. טייס המסוק השני לא ראה את נסיבות התאונה, ככל הנראה עקב עננות. הוא הספיק לשוחח בקשר עם טייס המסוק הראשון שניות לפני ההתרסקות ואז נותק הקשר.
איזור ההתרסקות הוא הררי ותלול מאד, ולכן כוחות החילוץ התקשו להגיע למקום גם זמן ארוך אחרי העלמות היסעור. המכשור במסוקי היסעור מאפשר לקבל התרעה כאשר המסוק יורד לגובה נמוך מהמקובל, אולם התרעה שכזאת, ככל הידוע, לא התקבלה.
תת-אלוף נמרוד שפר, ראש מטה חיל האוויר, אמר אמש: "נסיבות התאונה יבדקו לעומק ועדיין מוקדם מדי לדעת מה קרה. מזג האוויר היה סביר לטיסה, עם עננות חלקית. המסוק היה תקין לחלוטין ועל פניו אין שום דבר שיכול להצביע על תקלה טכנית במסוק. במסוק ובתרגיל בכלל היה צוות מצוין שאנחנו סומכים עליו באופן מלא עם הרבה ניסיון מבצעי וגם באימונים. בין
הצוותים הישראלים היו אמורים לחזור בסוף השבוע הקרוב לארץ לאחר שבועיים ברומניה. במטוס הרומני היה גם משקיף מטעם הצבא הרומני, הליך מקובל באימונים מסוג זה כאשר תפקידו לסייע לצוות הישראלי.
אחד מבוגרי טייסת "דורסי הלילה" אמר אתמול כי מדובר ביום קשה ועצוב לחיל האוויר ולטייסת בכלל: "האסונות לא מפסיקים לנחות עלינו אבל אני בטוח שהחבר'ה מספיק חזקים ויתגברו גם על האירוע הזה. אני מעריך שאחד מהבדיקות שחיל האוויר יבדוק יהיה האם תוואי השטח החדש נלמד היטב מכיוון שמדובר במקום שהוא לא מוכר לטייסים".