
דו"ח מבקר המדינה: ביקורת על חלוקת הכרטיסים בהיכל נוקיה
חלק מכרך 61ב' מדבר על חלוקת כרטיסים בלתי תקינה לחברות אשר נמצאות בקשרים עסקיים עם ההיכל, ושורת מסקנות מטרידה מאוד לגבי הליך נתינתם ע"י מנכ"ל ההיכלים

היכל נוקיה. ביקורת על המנכ"ל צילום: אלי דסה
משרד מבקר המדינה בדק את ההתנהלות מהלך חודש אוגוסט 2009 עד אפריל 2010, כשהוא בודק בעיקר את חלוקת הכרטיסים של החברה לגורמים עסקיים שקשורים עימה, וקבע כי החברה חרגה מהנהלים שהיתווה המשרד לרשויות מקומיות בשנת 2003.
"על החברה להפסיק לאלתר את הנוהג הפסול של מתן כרטיסים ללא הגבלה לאנשים הנמצאים עמה בקשרים עסקיים- התמורות והתשלומים הכרוכים בהם צריכים לבוא לידי ביטוי בהסדרי התקשרות מקובלים ושקופים".
המבקר קבע כי: "יש לתת רק לאלה שנוכחותם בהיכל דרושה לצורך מילוי תפקידי
חברה ובכך להגדיל את שיעור הכרטיסים שיחולקו משיקולים הומניים.