דוח

דו"ח מבקר המדינה: ביקורת על חלוקת הכרטיסים בהיכל נוקיה

חלק מכרך 61ב' מדבר על חלוקת כרטיסים בלתי תקינה לחברות אשר נמצאות בקשרים עסקיים עם ההיכל, ושורת מסקנות מטרידה מאוד לגבי הליך נתינתם ע"י מנכ"ל ההיכלים

nrg מעריב | 17/5/2011 17:45 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
דו"ח מבקר המדינה, אשר פורסם היום (ג') והוגש לידי יו"ר הכנסת רובי ריבלין, חשף בכרך 61ב' שורת ממצאים מטרידה לגבי התנהלות חלוקת הכרטיסים של חברת היכלי הספורט ת"א יפו בע"מ, אשר מנהלת בין היתר את היכל הספורט ביד אליהו (אולם נוקיה), ואצטדיון בלומפילד.
היכל נוקיה. ביקורת על המנכ
היכל נוקיה. ביקורת על המנכ"ל צילום: אלי דסה


משרד מבקר המדינה בדק את ההתנהלות מהלך חודש אוגוסט 2009 עד אפריל 2010, כשהוא בודק בעיקר את חלוקת הכרטיסים של החברה לגורמים עסקיים שקשורים עימה, וקבע כי החברה חרגה מהנהלים שהיתווה המשרד לרשויות מקומיות בשנת 2003.

"על החברה להפסיק לאלתר את הנוהג הפסול של מתן כרטיסים ללא הגבלה לאנשים הנמצאים עמה בקשרים עסקיים- התמורות והתשלומים הכרוכים בהם צריכים לבוא לידי ביטוי בהסדרי התקשרות מקובלים ושקופים".

המבקר קבע כי: "יש לתת רק לאלה שנוכחותם בהיכל דרושה לצורך מילוי תפקידי

חברה ובכך להגדיל את שיעור הכרטיסים שיחולקו משיקולים הומניים.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

דוח המבקר 2011

צילום: פלאש 90

הממצאים המרכזיים בדו"ח מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס לשנת 2011

לכל הכתבות של דוח המבקר 2011

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/homepage -->