הפעלת קווי לילה בערים יכולה לצמצם את התאונות
בעמותת אור ירוק קוראים לראשי הערים שאין בהם שירות אוטובוסים לילי להצטרף לירידה בשיעור תאונות הדרכים

קווי לילה צילום: אתר קווי לילה
הדוח מתבסס על תאונות קשות (הרוג או פצוע קשה), ומתבסס על נתוני המשטרה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.
יש לציין כי בכל הארץ חלה ירידה בתאונות הדרכים, אולם בירושלים, תל אביב וחיפה נרשמה הירידה הגדולה ביותר.
שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק: "על המדינה לדאוג שלכל מי שמבלה בלילה תהיה תחבורה ציבורית זמינה ממקום הבילוי ועד ביתו. על ראשי הערים והרשויות המקומיות שעדיין לא פועלים בערים שלהם קווי לילה בחודשי הקיץ, להצטרף לפרויקט ולהציל חיים".
מנתוני אור ירוק המבוססים על נתוני הלמ"ס עולה כי בשעות הלילה (22:00-04:00 ) נפגעים מדי שנה בממוצע 2,426 בני אדם בגילאים
15-34 בערים. (הנתונים מתייחסים לשנים 2003-2011). תל אביב מובילה במספר הנפגעים בשנת 2011 בשעות הלילה - 291 בני אדם.