ללא נייר: הרכבת עוברת לרב-קו

ברכבת מתכננים לחסוך מאות טון נייר. הכרטיס החכם יאפשר מעבר קל יותר בין הרכבת לאוטובוס. עלות הפרויקט: 130 מיליון שקל

nrg מעריב | 28/8/2012 11:47 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לאחר פיילוט מוצלח רכבת ישראל צפויה להתחיל בספטמבר הפעלה מלאה של כרטיס ה"רב-קו". הפרויקט, שעלותו כ-130 מיליון שקל עתיד לצמצם באופן משמעותי את צריכת כרטיסי הנייר ולשפר את השירות לנוסעים. במסגרת הפרויקט יוחלפו העמדות לרכישת כרטיסים ומערכת הניהול של הרכבת.

בואו להיות חברים של nrg ירוק גם בפייסבוק

הרכבת מדפיסה כיום מידי שנה כרטיסי נסיעה במשקל של יותר מ-400 טון נייר לבד. המעבר לכרטיס החכם יאפשר חסכון גדול בנייר. מלבד זאת, ברכבת מסבירים כי כל הליך רכישת הכרטיס ישופר כמו גם המעבר לנסיעה באוטובוס משלים עם אותו הכרטיס.

55 דקות? הנה באה הרכבת
איך להגיע מתל אביב לנהריה: ברכבת או במכונית?
הדלק יקר? אפשר לעלות עם אופניים לכל קווי הרכבת
צילום באדיבות רכבת ישראל
תחנות המעבר החדשות של הרכבת. פועלת לשיפור השירות צילום באדיבות רכבת ישראל

לדברי הרכבת, בסופו של התהליך, יתאפשר שילוב תחבורתי רב היקף בין חברות התחבורה השונות, אשר יאפשר לנוסעים להשתמש באותו כרטיס נסיעה כשהוא עובר מאמצעי נסיעה ציבורי אחד לאחר, במטרה למנוע עיכוב וסרבול בשלבי ואמצעי הנסיעה השונים של הנוסע מ"דלת לדלת".

בשלב זה ניתן לטעון על כרטיס הרב קו הסדרי

נסיעה תקופתיים (חופשי חודשי וחודשי שבועי), בנוסף ניתן לטעון כרטיסיות. החל מסוף חודש אוקטובר ניתן יהיה לטעון בכרטיס הרב קו הסדרי נסיעה משולבים (רכבת ואוטובוס) לכל היעדים.

"רכבת ישראל פועלת לשיפור השירות לנוסעים והפיכת הנסיעה ברכבת לידידותית וחסכונית", אומר בעז צפריר, מנכ"ל הרכבת.

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום איכות הסביבה -
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''סביבה''

פייסבוק

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים