
מיכל הקטנה פתחה את אירועי "ישראל עוצרת"
כוכבת הילדים השיקה קמפיין חדש להעלאת המודעות לבטיחות בדרכים עם עמותת אור ירוק וערוץ הופ. מנכ"ל אור ירוק: "הגברת המודעות וחינוך לבטיחות מגיל צעיר יניבו פירות בגיל מבוגר"
עוד כותרות ב-nrg:
• מה יש לעמיר בניון נגד מוכרי פלאפל?
• אף פעם אין יותר מדי לאונרד כהן
• מסע גברי באביב הערבי
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
מיכל הקטנה פתחה את אירועי "ישראל עוצרת" בפני ילדי הגן בהצגת ארבעת הסרטונים החדשים שיעלו החל מהיום בערוץ הופ. הסרטונים החדשים הם פרי שיתוף פעולה חדש בין עמותת "אור ירוק", ערוץ הופ ומיכל הקטנה. במסגרת הקמפיין החדש יוקרנו במשך השנה מאות קליפים במטרה להעלות את המודעות לבטיחות בדרכים בקרב הילדים הקטנים.

מיכל הקטנה פותחת את יום ישראל עוצרת 2014
אור ירוק
הקליפים יעסקו בנושאים הקשורים לבטיחות בדרכים – חבישת קסדה כאשר רוכבים על אופניים, חציית כביש בליווי מבוגר, חגירת חגורת בטיחות בזמן הנסיעה ומשחקי כדור הרחק מהכביש.
שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הגברת המודעות לתאונות דרכים בקרב ילדים היא מעשה חשוב ומבורך ואני מודה למיכל הקטנה וערוץ הופ על שיתוף הפעולה
מיכל הקטנה: "אני שמחה שניתנה לי ההזדמנות להשפיע על הבטיחות בדרכים של הילדים של כולנו. אני רואה בשיתוף הפעולה עם עמותת אור ירוק וערוץ הופ, שליחות גדולה וחשובה, בנושא שהוא קרוב מאוד לליבי".
אלונה אבט, מנכ"לית משותפת קבוצת הופ!: "הנתון כי ישראל נמצאת במקום הראשון מקרב המדינות המתקדמות בשיעור הילדים ההרוגים בתאונות דרכים מזעזע ולכן בקבוצת הופ! החלטנו לעשות מה שניתן כדי להגביר הרגלי הבטיחות בדרכים , לשתף פעולה עם עמותת אור ירוק ומיכל הקטנה , כדי להשפיע כמה שניתן , כבר מגיל הגן על הילדים כך שיפנימו את החשיבות על שמירת הכללים".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg