בחירות

הקמפיין של הרצוג ולבני: "או אנחנו או הוא"

במפלגה מנסים למקד את הקמפיין בהתמודדות בין שני הגושים, בדומה למה שעושה נתניהו בצידה הימני של המפה הפוליטית

יוחאי עופר | 22/1/2015 20:24 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
המחנה הציוני השיק היום (ה') את קמפיין הבחירות שלו תחת הסלוגן: "זה אנחנו או הוא". הקמפיין נחשף בו זמנית בעמודי הפייסבוק של יו"ר המחנה הציוני והמועמד לראשות הממשלה, ח"כ יצחק הרצוג, שותפתו להנהגה, ח"כ ציפי לבני, וכן בעמודיהם של כל חברי הרשימה.

• כל התכנים הכי מעניינים -­בעמוד הפייסבוק שלנו

במקביל, העלה המחנה הציוני לאוויר אתר המתאר את ההבדלים בין המחנה הציוני לבנימין נתניהו בשלל נושאים וביניהם דיור, יוקר מחיה, חינוך, ביטחון ובתחום המדיני.
 
זה אנחנו או הוא

בעמוד הבית של האתר נכתב למשל: "בבחירות הקרובות יש רק 2 אופציות: הוא - ראש הממשלה שנכשל בכל פרמטר. חברתי, כלכלי, ביטחוני ומדיני. אנחנו – המחנה הציוני בראשות הרצוג ולבני, מנהיגות יוזמת ואחראית שתילחם כדי להחזיר לאזרחי המדינה את מה שמגיע להם. הזכות להתפרנס בכבוד, לחיות פה בביטחון ותקווה לחברה ראויה וצודקת יותר", ועוד מספר טקסטים דומים.

הרעיון של הקמפיין הוא למעשה המקבילה של הקמפיין של נתניהו, כשהמטרה היא להבהיר שהפעם מדובר בבחירות בין שני גושים ולמקד את המצביעים שאלה שתי האופציות היחידות.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg
שתף

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...