זעם על שופרסל: "קנינו כרטיס לפסטיגל והפסדנו את המקום"
לקוחות רבים של רשת הקמעונאות רכשו כרטיסים מוזלים למופע, אולם תקלה בהזנת הקוד לא אפשרה להשלים את ההליך, ובינתיים המקומות המבוקשים נתפסו: "אפילו תשובה מהם אי אפשר לקבל". שופרסל: "עושים הכול לפתור את התקלה"
לקוחות שופרסל זועמים על הרשת: חג החנוכה מתקרב ואתו ההצגות והמופעים העולים ברחבי הארץ. הרשתות והחברות הגדולות מציעות ללקוחותיהן מבצעים רבים לכרטיסים במחירים מוזלים, והציבור הרחב נענה וקונה. כך קרה גם לרבים מחברי המועדון של שופרסל, שרכשו כרטיסים לפסטיגל במוקדי המכירות של הרשת ב-69 שקלים. ואולם, תקלה בהזנת הקוד שאותו קיבלו לא אפשרה להם להשלים את הליך הרכישה והם הפסידו את המקומות שביקשו לשמור. הבעיה אמנם מוכרת לרשת הקמעונאית, אבל ניסיונות חוזרים ונשנים של הלקוחות לקבל תשובות משופרסל לא העלו דבר.עוד כותרות ב-nrg:
היהודי שנהרג באירוע הירי בירושלים צעק: "אני דאעש"
הפרלמנט האוסטרלי סוער עקב אימוג'י 'נגד פוטין'
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
אבי כהן מתל אביב רכש בקופה של אחד מסניפי הרשת ארבעה כרטיסים לפסטיגל ב-276 שקלים. במשך שלושה ימים הוא ניסה להזין את הקוד שקיבל מהקופאית, אך ללא הצלחה. בשיחה עם nrg סיפר כהן כי ניסה לדבר עם גורמים ברשת, אולם אלה טענו כי הם עוסקים במוצרים ולא בכרטיסים.
"בהתחלה פניתי לסופר שבו רכשתי את הכרטיסים", הוא שחזר. "הם אמרו שהם קיבלו המון תלונות, אבל לא יכלו לעזור וביקשו שנפנה לרשת. שירות הלקוחות של שופרסל אמרו שאין להם יכולת לעזור, וגם ממשרד הכרטיסים של הפסטיגל לא ניתן מענה. בינתיים אנשים קונים כרטיסים והמקומות אותם רציתי לשמור נתפסו על ידי אחרים. מי שלא מצליח להשתמש בקוד, וכאמור מדובר בהמון לקוחות של הרשת, מפסיד את המקומות הטובים".
כהן אמר כי הרשת צריכה להודיע ללקוחות שהיא מודעת לתקלה ושזו תטופל בקרוב, "אבל גם את זה הם לא עושים". לדבריו, "המקומות להופעה בחנוכה נגמרים כבר. המקומות הפנויים מופיעים, אבל אי אפשר לקנות אותם. אני חושב ששופרסל צריכה לפצות אותנו. חיכיתי כל הזמן הזה ולא רכשתי כרטיסים ממקום אחר כי המתנתי למבצע של שופרסל. ועכשיו אפילו תשובה מהם אני לא מצליח לקבל".

''המקומות הטובים כבר נתפסים''. הפרסומת לפסטיגל.
צילום מסך
גם בעמוד הפייסבוק של שופרסל הועלו תגובות של לקוחות זועמים שלא הצליחו לרכוש את הכרטיסים עליהם שילמו. "פשוט זוועה מה שהולך עם הכרטיסים לפסטיגל מהשופרסל", התלוננה הגולשת רינת. "קונים כרטיסים, מתקשרים להזמין דרך קופות חיפה, ומאתמול הקודים לא טובים. יש להם תקלה, ואני שהלכתי לקנות בין הראשונים בשביל להזמין מקומות טובים – אי אפשר היה להזמין והמקומות הטובים כבר נתפסים כי להם יש תקלה. אפילו בקופות חיפה לא מוכנים לשמור מקומות, אז מה אנחנו יכולים לעשות? אפילו לבטל אי אפשר כי אין קוד קופון".

''קוראים ללקוחות לפנות ולקבל קוד חלופי''. סניף שופרסל.
צילום: יוסי אלוני
משופרסל נמסר בתגובה לידיעה: "אנו מתנצלים על התקלה ועושים הכול כדי לפתור אותה בהקדם. מדובר בתקלה טכנית המטופלת על ידי מערכות המידע שלנו. עיקר התקלה נפתרה ואנו צופים כי היא תבוא על פתרונה בהמשך היום. אנו קוראים ללקוחותינו הנתקלים בבעיה לפנות למוקד במספר 1-800-70-40-40 לקבלת קוד חלופי".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg