
כך הוציא טראמפ מיליונים מהרפובליקאים
הקמפיין של דונלד טראמפ שילם לעסקי משפחתו יותר מ-8.2 מיליון דולר, כך לפי ניתוח כלכלי של "פוליטיקו". מהניתוח עולה כי המפלגה שילמה עבור מגוון שירותים מעסקי משפחתו, בהם: שכירת משרדים, אספקת אוכל ואבטחת נסיעותיו
הקמפיין הנשיאותי של דונלד טראמפ שילם לעסקי משפחתו יותר מ-8.2 מיליון דולר, כך לפי ניתוח כלכלי של אתר האינטרנט Politico. הניתוח כלל סקירה של הדוחות הפיננסים שהגיש מטה הקמפיין הרפובליקאי, המצביעים על עבודה צמודה עם עסקי משפחת טראמפ.עוד כותרות:
דו"ח המבקר: משרד החינוך נכשל בלימוד למניעת גזענות
מפחיד: מה סוכר עושה למוח שלכם?
לפי "פוליטיקו", קמפיין המועמד הרפובליקאי שילם עבור מגוון שירותים, בהם: שכירת משרדים (1.3 מיליון דולר); אספקת אוכל ושירותים עבור אירועים וכנסים (544,000 דולר); ותשלום משכורות לעובדי תאגיד טראמפ (333,000 דולר),שסיפקו לקמפיין מגוון שירותים, החל באבטחת נסיעותיו של טראמפ וכלה בהכנת נאומה הכושל של אשתו, מלניה.

7 אחוז מתוך הוצאות הקמפיין של טראמפ נותבו לטובת עסקיו המשפחתיים. טראמפ, בני משפחתו וסגנו.
צילום: Getty Images / AFP
בסך הכל, 7 אחוז מתוך 119 מיליון דולר בהוצאות הקמפיין של טראמפ נותבו לטובת עסקיו המשפחתיים. ב"פוליטיקו" מדגישים כי מדובר בהשקעה חסרת תקדים בעסקים משפחתיים במסגרת קמפיין פוליטי בארצות הברית.
אפילו המתמודדים העשירים ביותר לנשיאות ארצות הברית, נמנעו בעבר מלהשקיע בעסקים הרשומים על שמם. זאת בגלל החשש שיואשמו בריפוד כיסם האישי אם יתברר שהקמפיין שבניהולם מממן את עסקי משפחותיהם. טראמפ, מנגד, דאג שלא יהיו כל מגבלות חוקיות על העברת הכספים ממטה הקמפיין שלו לעסקיו. בנוסף, טראמפ אינו מתבייש בכיפוף הנורמות הפוליטיות הנהוגות, לפיהן ראוי כי המתמודדים לנשיאות יתרחקו מרחק בטוח מעסקיהם האישיים.
אדרבא, איל ההון מניו יורק הרבה להשתמש בקמפיין כפלטפורמה לקידום עסקיו השונים, החל בסטייקים הרשומים על שמו וכלה במלון החדש שהוא מקים בוושינגטון. הסבך הזה בין עסקים לפוליטיקה העלה חשש בקרב מבקריו של טראמפ שהמתמודד הרפובליקאי לא יידע ליישב ברגע האמת בין אינטרסים סותרים.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg