"נתנו לי אוזניות במתנה וחייבו אותי על 900 שקל"

עינת פטאל, חולת סרטן בת 73, טוענת שהעניקו לה את האוזניות בדוכן של חברת פלאפון, בשל היותה לקוחה בעלת שלושה קווים, אך זייפו את חתימה והחלו לגבות ממנה 25 שקלים בחודש למשך שלוש שנים. "אני שוכבת בבית, חולה, מה אני צריכה אוזניות?", סיפרה

אילן בן דוד | 22/3/2017 14:39
תגיות: חדשות, חברת פלאפון
האם הייתם רוכשים אוזניות לטלפון סלולרי ב-900 שקלים? גם עינת פטאל, חולת סרטן בת 73 מירושלים, לא היתה רוכשת אותם ולמרות זאת, בעת ביקור שגרתי בדוכן של פלאפון בקניון מלחה, חתמו לטענתה בשמה והחלו לחייב אותה על הסכום הזה.
 
צילום: באדיבות המצולמת
''בחיים לא חתמתי על מסמך כזה ולא רכשתי אוזניות כאלה''. עינת פטאל צילום: באדיבות המצולמת

"יש לי שלושה קווי טלפון", משחזרת פטאל את אירועי המקרה בשיחה עם 360, "ורציתי לפתוח אחד מהם לצורך שיחות לחו"ל. פניתי לדוכן של פלאפון בקניון מלחה, שם נאמר לי על ידי המוכרת כי בגלל העובדה שיש לי שלושה קווים – אני זכאית לקבל את האוזניות האלקטרוניות במתנה. אז לקחתי אותם".

בהמשך סיפרה כי "רק לאחר כמה חודשים גיליתי לתדהמתי, בדיעבד, שאני מחויבת עבור האוזניות בסכום של 25 שקלים למשך שלוש שנים. הגעתי במהירות לדוכן שבו רכשתי את האוזניות, שם הראו לי מסמך לפיו חתמתי עבור הוראת קבע לקנייתן. לא היה ולא נברא. בחיים לא חתמתי על מסמך כזה ולא רכשתי אוזניות כאלה. זו לא החתימה שלי! אני חולה ובכלל לא משתמשת באוזניות כאלה. בסך הכל באתי לפתוח קו לחו"ל.

"ניסו לשכנע אותי, אמרו 'תשתמשי באוזניות כשאת נוהגת'. אבל אני לא צריכה! אני שוכבת בבית, חולה, מה אני צריכה אוזניות? זה יוצא המון כסף. האוזניות אגב כבר לא אצלי. החזרתי אותן לפלאפון, בתוך שקית. לא השתמשתי בהן מעולם, רק פתחתי והנחתי בצד. מי צריך אוזניות במאות שקלים?".

לדבריה, פנתה למשטרה והתלוננה על הונאה, ועד היום (רביעי) לא עודכנה בנושא. "התשלום עדיין יורד לי מכרטיס האשראי, מה לעשות? הם מתעלמים ממני. אז אמרתי שאולי אזהיר אחרים, כדי שאחרים לא ייפלו בפח, אולי זה יציל אחרים".
 
צילום: צילום מסך
''פשוט עצוב לי שזה המצב כאן''. הפוסט של עמית על סבה בן ה-91 צילום: צילום מסך

אתמול פורסם על קשיש בן 91 שהגיע לסניף פלאפון בפתח תקווה כדי לרכוש מכשיר פשוט וזול, אך הנציג מכר לו שני מכשירי LG מתקדמים בסך 5,000 שקלים. פוסט זועם שכתבה נכדתו עמית גרמה לביטול העסקה, אך עוגמת הנפש נשארה. "פשוט עצוב לי שזה המצב כאן. שמנצלים תמימות של איש מבוגר ומקסים בשביל עוד כמה שקלים של עמלה במשכורת", כתבה עמית.

מחברת פלאפון נמסר בתגובה למקרה של עמית פטאל: "מבדיקה שערכנו עולה כי ללקוחה נמסרו תנאי העסקה המלאים, לרבות המחיר עבור האוזנייה והיא נתנה הסכמתה לביצוע העסקה. עם זאת וכמחווה שירותית, לאחר שהחזירה הלקוחה את האזניות - העסקה בוטלה לבקשתה".

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך