"מיניות זולה": מחאת רשת נגד TNT

פרסומת פרובוקטיבית של חברת האופנה הרעישה את הרשת וגרמה לרבים להתלונן למועצת הרשות השנייה. "פשוט בושה", כתבה אחת הגולשות. בתגובה נמסר מ-TNT: "בחרנו להראות סיטואציות יומיומיות שמציגות שמחת חיים וחגיגה קיצית"

nrg חדשות | 28/3/2017 15:17
תגיות: בארץ,רץ ברשת,ויראלי,TNT
"חרם צרכנים! כולן וכולם צריכים להחרים את הרשת עד שתוסר הפרסומת המזעזעת לאלתר! שימוש מיני מכוער ומיותר בבני נוער, אתם מוזמנים לשתף, לא לזה אנחנו מחנכות/ים את ילדנו, לא לחשיפה שלילית למסרים מיניים", כך כתבה גולשת במחאה על הפרסומת של חברת האופנה TNT, שקהל היעד שלה הוא בעיקר בני נוער.

 

בסרטון, שעלה לרשת ולטלוויזיה לפני כיומיים, נראים נערים צעירים ונערות צעירות בלבוש מינימלי ובמצבים אינטימיים. הורים רבים שנחשפו לפרסומת הזדעזעו ופנו למועצת הרשות השנייה בבקשה להסיר את הפרסומת. אחת הגולשות שהגיבה לפוסט שנכתב בדף הפייסבוק של החברה כתבה: "זו בושה, הבת שלי בת 5 ראתה והייתה המומה".
 
הרשת הסירה את הפרסומת בדף הפייסבוק שלה. צפו והחליטו בעצמכם, האם TNT הגזימו?
 


גולשת אחרת כתבה "חוץ ממיניות זולה אין בה שום תוכן שיווקי הולם", וגולשת שלישית תקפה: "פורנו קטינים, מקווה שיסגרו לכם את כל החנויות". "אמנם קיבלתם זבנג תקשורתי בגלל הפרסומת הגובלת בהזיה חולנית שלכם אבל אני בטוח שמאני מאני מזומני לא תראו בקרוב", עקץ גולש אחר.

מחברת האופנה TNT נמסר בתגובה: "הקיץ בחרנו לעלות עם קמפיין צבעוני, אופנתי ומקורי שמציג את הישראליות במיטבה. אנו מתחשבים בציבור בכלל ובקהל לקוחותינו בפרט ועל כן החלפנו את גרסת הפרסומת החדשה של הרשת לגרסה מעודכנת.

"דאגנו לשמור על השפה הייחודית שמאפיינת את הקמפיין ופונה אל קהל צעיר שמבין את הפרשנות וההומור שמדגישים את היופי בלהיות ישראלי. TNT מאמינה כי ISRAELIS DO IT BETTER ולכן בחרנו להראות סיטואציות יומיומיות שמציגות שמחת חיים וחגיגה קיצית. מטרת הפרסומת לייצר גאוות יחידה שמוכיחה כי ישראליים שמחים יותר, חוגגים יותר ואוהבים את החיים. TNT מאחלת לכל עם ישראל חג שמח וקיץ נעים".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך