אסמאעיל נרצח - וקרוביו נפגעו מרכבת בדרכם למקום

אסמאעיל אזברגה, בן 46 מלוד, נורה למוות בעקבות סכסוך בין חמולות בעיר. קרוביו ששמעו על כך, מיהרו לזירת הרצח ובמהלך הנסיעה פרצו את מחסום הרכבת. הנהג לא הספיק לבלום, ושניים מהנוסעים נפצעו קשה

אסף גולן | 17/10/2017 21:07
תגיות: חדשות,לוד,תאונת דרכים
תאונה קשה בלוד: שלושה אנשים נפצעו הלילה (שלישי), שניים באורח קשה ואחד בינוני, לאחר שרכבת פגעה ברכב פרטי במפגש הרכבות בגני אביב בעיר. האירוע קרה לאחר שתושב העיר נורה למוות - ומתברר שהנפגעים בתאונת הרכבת היו קרוביו של הנרצח, שהיו בדרך לזירה.

תיעוד ההתנגשות בלוד (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
 
 

ההרוג, אסמאעיל אזברגה בן ה-46, נורה הערב למוות בעקבות סכסוך חמולות בלוד. קרובי משפחתו ששמעו על האירוע מיהרו להתקרב ברכבם לזירת הרצח. הם פרצו מחסום של רכבת ישראל ועלו על הפסים, מבלי לשים לב לרכבת המתקרבת - שפגעה ברכבם בעוצמה ופצעה אותם.

פרמדיק מד"א, ישי ראוכברגר, שהגיע למקום התאונה סיפר: "הייתה המולה גדולה. הבחנו כי על מפגש המסילה יש רכב מסחרי מעוך שבתוכו נלכדו שלושה נוסעים. בסיוע אנשים שהיו במקום חילצנו את הפצועים מהרכב והעלנו אותם לאחד מקרונות הרכבת, שם ביצענו מיון ראשוני והענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים.

"תוך זמן קצר העלנו אותם לניידות לטיפיל נמרץ ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם של שניים מהם, צעירים בשנות ה-20 לחייהם היה מוגדר קשה. הם סבלו מפגיעה רב מערכתית. מצבו של הפצוע השלישי הוגדר בינוני, הוא היה בהכרה וסבל מפציעות בגפיים".

מנדי שפירו, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה שהגיע אף הוא למקום התאונה, סיפר: "נתקלתי בזירת תאונה קשה עם מעורבות רכבת ורכב הסעות. יחד עם חובשים נוספים, שגרים בסמיכות למקום התאונה, הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים. התאונה אירעה על פסי הרכבת בסמוך לרחוב דרכי משה בלוד". 
 
צילום: דוברות איחוד הצלה
זירת התאונה בלוד צילום: דוברות איחוד הצלה
  
בעקבות התאונה הוחלט על ידי רכבת ישראל כי הרכבות מדרום יסיימו את נסיעתן בתחנת לוד, ומצפון בתחנת ת"א ההגנה. מרכבת ישראל נמסר עוד כי "רכב שניסה לחצות מפגש כביש מסילה שלא כחוק ובניגוד לאמצעי הזהירות סמוך ללוד נפגע ככל הנראה מרכבת חולפת. למקום נקראו משטרת ישראל וכוחות הצלה. אין נפגעים מקרב נוסעי הרכבת".

בהמשך יצאה הודעה לתקשורת על ידי רכבת ישראל, שבה נמסר: "במפגש כביש ומסילה המדובר כול אמצעי ההזהרה והבטיחות פעלו כנדרש לפני הגעת הרכבת - המחסום היה למטה, הרמזור המקדים פעל וכך גם האמצעים האחרים. ככל הנראה הרכב עקף את המחסום ובא מהנתיב הנגדי, כדי להספיק לעבור בטרם תגיע הרכבת".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך