 |
תיבות הוטמייל.קום החינמיות ישוגדלו מ-2 ל-250 מגה בתחילת יולי, כך הודיעה אתמול (ד') מיקרוסופט, מפעילת השירות. בכך מתמצבת הוטמייל בין יאהו מייל, ששוגדל לאחרונה ל-100 מגה, לבין ג'ימייל של גוגל, שייפתח יום אחד לקהל הרחב עם 1000 מגה חינם, ושירותים קיקיוניים שמציעים שני ג'יגה חינם סתם כך. אפרופו קיקיוניות, הוטמייל חושבת לעשות כסף מתיבות של שני ג'יגה, אותן היא מתכוונת למכור ב-19.95 דולר לשנה, עם שנמוך של הפרסומות מגרפיקה לטקסט. יאהו מציעה תיבה בגודל זהה ב-4 סנט יותר לשנה.
גוגל היתה הראשונה להודיע על כניסתה לשוק הג'יגה-מייל ב-1 באפריל, אז דיווחה על השקה צפויה של ג'ימייל ממומן פרסומות הטקסט תלויות ההקשר. בתחילת השבוע, ימים ספורים לאחר שיאהו שגדלה מ-4-6 ל-100 מגה והגדילה את גודל הצרופות (attachments) באימייל בודד ל-10 מגה, דיווח הוושינגטון פוסט כי הוטמייל החלה בשגדול שקט ל-25 מגה. כעת, כאמור, הודיעה הוטמייל רשמית על המעבר לתחום התלת-ספרתי ושליחה של צרופות עד 10 מגה. "מגרש המשחקים השתנה. אנחנו הולכים להוריד את סוגיית האחסון מהשולחן", אמר בעיוורון סלקטיבי בלייק אירווינג, סגן נשיא תאגידי לשירותי תקשורת ב-MSN. דוברת יאהו, מרי אוסקו, הגיבה להודעת מיקרוסופט באומרה כי "אנחנו נישאר ממוקדים ברצונותיהם וצרכיהם של משתמשי האימייל, ואנשים יכולים לצפות למספר שיפורים ביאהו מייל בחודשים הקרובים".
עם זאת, לא ברור מה יהא בגורלם של שלושת המגה האומללים של הוטמייל הישראלי. בתגובה לפניית חיים ברשת עם חשיפת השגדול השקט, נמסר כי בחברה "בוחנים את הנושא, ויחליטו בעתיד כיצד לפעול".
|
 |
 |
 |
 |
|
|