 |
/images/archive/gallery/119/407.jpg אף על פי כן.
אילוסטרציה: אלי דסה  |
|
|
950 אלף משקי בית בארץ מחוברים לאינטרנט, יותר מ-800 אלף מהם בחיבור מהיר; מגמת גידול בחיבור של נשים, בעלי השכלה תיכונית, מבוגרים ובעלי הכנסה נמוכה |
|
|
 | דפדף בהרשת |  | |
אסנת כותן 23/6/2004 15:50 |
|
|
|
|
 |
בחצי השנה האחרונה נמשכה מגמת הגידול בהיקף ותדירות השימוש באינטרנט בישראל, כך עולה מנתוני TIM, סקר האינטרנט התקופתי של חברת TNS/טלסקר לאביב 2004. על פי נתוני הסקר, בישראל יש כיום כ-2.7 מיליון משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, לעומת 2.5 מיליון בנובמבר
2003. כ-950 אלף משקי בית יהודיים, המהווים 58% מכלל משקי הבית היהודיים, מחוברים לאינטרנט, מתוכם כ-86% (שהם מעל 800 אלף משקי בית) מחוברים לאינטרנט המהיר. סקר TIM נערך בקרב מדגם של 844 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, באמצעות ראיונות טלפוניים.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
שימושים פופולריים באינטרנט בישראל לפי סקר TIM. איור: ליאור עמרני
|
|
 |
 |
 |
 |
|
השימוש הכי נפוץ: חיפוש מידע
|
 |
|
 |
 |
 |
|
82% מהמחוברים, כ-2.2 מיליון ישראלים, עושים שימוש יומיומי כלשהו באינטרנט, לעומת כ-74% בנובמבר אשתקד, ו-41% גולשים כיום מעל 10 שעות בשבוע, לעומת 36% אשתקד. בדיקת שימושי האינטרנט השכיחים ביותר מגלה עלייה מובהקת בגלישה באתרי חדשות/עיתונים ושימוש בדואר אלקטרוני. השימוש הנפוץ ביותר באינטרנט בקרב הישראלים הוא חיפוש מידע ונתונים. 94 אחוז מהגולשים מעידים שהם עושים זאת (ירידה לעומת 96% אחוז בנובמבר 2003). השימוש בדואל עומד על 82% (לעומת 76% אשתקד), קריאת חדשות עם 73% (לעומת 67), ואחריהם משחקים, צ'טים, קניה או הזמנת שירות, בנקאות, האזנה לרדיו, פורומים וקבוצות דיון ולבסוף הכרויות עם 11%.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |  | מעצמת חיפושים. זוכה אליפות החיפוש הישראלית 2004. אילוסטרציה: עידו קינן | |
|
|
|
|
 |
|
|
|
|