ראשי > הרשת > החיים 2.0 > כתבה
בארכיון האתר
גוגל מאיים על וואלה
כבר עבר אותה בקרב המבוגרים; עליה בחשיפה ל-ynet, MSN, מעריב והארץ; ירידה לוואלה, נענע, תפוז ו-goop; כך לפי סקר TIM
לכתבה הקודמת דפדף בהרשת לכתבה הבאה
צביקה בשור ועידו קינן
29/6/2004 14:21
וואלה הוא האתר הנחשף ביותר בישראל, עם 55.5% מהגולשים המדווחים כי נכנסו אליו במהלך שבוע בתקופת
הסקר (מאי-יוני 2004). אולם גוגל מתקרב אליו עם עליה דרמטית של 10.9% ל-54.9 אחוז. כך עולה מ
סקר TIM של חברת TNS טלסקר לאביב 2004 , המתפרסם היום.
 
משלימים את העשיריה הראשונה: וויינט (38.6%), עליה של 5.7% לעומת
הסקר הקודם בנובמבר אשתקד; MSN/הוטמייל (34.7, עליה של 1.1); נענע (32.8, ירידה ניכרת של 3 אחוזים); מעריב (20.2, עליה של 3.1 לפני השקת NRG); תפוז (19.2, ירידה של 2.3); יאהו (19, עליה יפה של 2.1); One, אתר הספורט (14.2, עליה קטנה של 0.2); ופורטל סטארט, שנמצא בבעלות MSN ישראל (13.4, ירידה של 2.4).
האתרים הפופולריים בישראל לפי סקר TIM. אילוסטרציה: שרית פלוט
וואלה שולט בצעירים, גוגל – במבוגרים
בקרב הצעירים (13-18), שומרת וואלה על מובילותה עם עליה קלה. גוגל ונענע הראו עליה משמעותית של 14.2% ו-10% בהתאמה. Ynet עלה בקרב הצעירים ב-5.4%. תפוז נפל ב-3.7%.
 
בקרב המבוגרים (18+), הדיח גוגל את וואלה מראש הרשימה עם 54.4 אחוז (עליה של 10.3), לעומת 53.3 לוואלה (ירידה של 0.5%). ynet עלה ב-6%, ואילו נענע ספגה את המכה הקשה ביותר עם ירידה של 5.6%. 
 
לטבלה המלאה הקליקו
כאן.

סקר חיבור ושימוש באינטרנט TIM לאביב 2004
חדשות
חיי רשת
טיפים
גאדג'ט
גיימינג
סלולר
  מדד הגולשים
ויאקום תובעת...
                  15.49%
פלאפון מצטרפת...
                  9.86%
לעקוף את חוק...
                  8.45%
עוד...

חיי רשת
דוקטור פי.סי מחזיר יישומים  
הכירו אתר חסידי יידישאי: שטורעם.נט  
גולשים ישראליים מספרים לעולם  
עוד...