 |
חברה חדשה בשם "חצי חשבון" מבטיחה לצרכנים הישראלים חיסכון של מאות שקלים בשנה בחשבונות התקשורת שלו. החברה תציע ללקוחותיה בחינה שוטפת של מחירי מפעילי התקשורת: סלולר, כבלים, אינטרנט ושיחות בינלאומיות, והמלצה על שילוב התוכניות, שעשוי לחסוך עבור הלקוח את המרב. "חצי חשבון" לא תעבוד חינם כמובן, והיא תגבה שיעור מסוים מהיקף החיסכון של הלקוח. כלומר, לא יהיה תשלום קבוע עבור השירות. בחודשים הקרובים תחל החברה במסע פרסום לציבור הרחב, ותוך מספר שנים מקווה החברה לגייס מעל 500 אלף משקי בית כלקוחותיה. עצמון ליפשיץ, היזם המוביל של החברה ומנכ"ל חברת טלמסר לשעבר, אומר: "חצי חשבון, תנתח באמצעות תוכנה ייחודית את נתוני השימוש של כל לקוח ולקוח, ותציע לו פרופיל תוכניות אלטרנטיבי זול יותר". בין מקימי החברה נמנים גם דודי שמעוני, ממשרד פרסום שמעוני-פינקלשטיין, ושירה בירנבאום, שהיתה מנהלת יחידת לקוחות בפירמת ראיית החשבון קסלמן וקסלמן. ליפשיץ מסביר כי בשונה מייעוץ תקשורת רגיל, חברת "חצי חשבון" תפעל מול הלקוחות באמצעות ייפוי כוח, שבמסגרתו ייתן הלקוח לחברה את הסמכות בכל הנוגע לניהול חשבונות ספקי התקשורת שלו. "חצי חשבון" לא רק תמליץ על מסלולים זולים יותר או על ספקים זולים יותר, אלא גם תבצע את המעבר עבור הלקוח. "במקרה שבו נזהה מקום לחיסכון ניידע את הלקוח, ונבקש את אישורו לבצע את השינויים", מבהיר ליפשיץ. עד כה הצטרפו לחברה, אשר פועלת כבר כחודשיים במתכונת ניסויית, כ-500 לקוחות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|