 |
מיקרוסופט הציגה בסוף השבוע מנוע חיפוש חדש, המחפש מידע במחשב המשתמש וברשת. חברת התוכנה הגדולה בעולם רמזה בעבר כי היא מעוניינת לספק יכולות חיפוש גם מחוץ לרשת, אבל הכרזתו של סגן נשיא מיקרוסופט, יוסף מהדי, היתה הקריאה הברורה ביותר ביציאה לשדה הקרב הבא של שירותי החיפוש.
"נוכל לחפש מעבר לרשת באופן מהיר מאוד", אמר מהדי. "עשינו התקדמות גדולה", הוסיף, אך סירב לספק תאריך השקה למוצר החדש.
מיקרוסופט, גוגל ויאהו מתכוונות להשיק בשנה הקרובה שדרוגים לשירותי החיפוש שלהן, כדי לנסות ולמשוך יותר גולשים ומפרסמים. המתחרות הגדולות הפנו את מאמציהן מהרשת לחיפוש בקרבי מחשביהם של הגולשים.
מוקדם יותר החודש רכשה מיקרוסופט את תוכנת Lookout, המאפשרת למשתמשי אאוטלוק למצוא מידע בתוך האימיילים ורשימות אנשי הקשר שלהם בקלות יתרה, ובמהירות. במיקרוסופט לא אמרו אם הטכנולוגיה של לוקאאוט תהיה בשימוש בשירות החיפוש החדש שלה.
בהדגמה שערך לאנליסטים ועיתונאים, הקיש מהדי מילות חיפוש לתיבת החיפוש האבטיפוסית, שהורכבה על דפדפן האקספלורר של החברה. תוצאות חיפוש, שכללו אימיילים, מסמכים ותמונות, הופיעו מיידית. תוצאות חיפוש מהרשת הופיעו בנפרד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|