 |
מיקרוסופט עשויה להשיק את חנות המוזיקה המקוונת שלה כבר באמצע אוגוסט, מדווח ה-Financial Times. החנות, שתנסה לגזול נתח שוק מ-iTunes השלטת, תושק ככל הנראה כחלק מפורטל MSN, דרכו עוברים 350 מיליון גולשים בכל חודש.
ככל הנראה תתבסס החנות החדשה על המודל של iTunes, כלומר תשלום להורדת שיר, ולא על מודל המנוי החודשי, בו משתמשים שירותים מתחרים כמו נאפסטר.
מחיר שיר, על פי הנראה כרגע, יהיה זהה למחירים שהכתיבה תעשיית המוזיקה לאפל: 99-79 סנט לשיר, 9.99 דולר לאלבום.
על פי העיתון, מיקרוסופט צפויה להשיק את החנות בהשקה רכה ונטולת מסע פרסומי, כדי שתוכל לתקן את התקלות שעלולות להתגלות בשירות הצעיר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|