 |
מיקרוסופט ישראל יוצאת בקמפיין פרסומי בהשקעה של מיליון דולר. הקמפיין, יעלה בטלוויזיה תחת הסיסמא "Your Potential. Our Passion". מסע הפרסום משודר בו זמנית ב - 24 מדינות בעולם, כאשר חמשת הסרטונים הותאמו לשוק הישראלי באמצעות מקאן אריקסון.
ליאור צורף, מנהל תחום תקשורת שיווקית במיקרוסופט ישראל אמר: "אני מאמין שהקמפיין יסייע לנו לשפר את תדמיתה של החברה כאמינה, אתית וכנה ולחזק את תדמיתה כחברה מובילה, בוגרת ואחראית בקרב קבוצות של בעלי השפעה שונים". עוד מסר צורף, "סקרים שנעשו במדינות בהן הקמפיין משודר מזה זמן מצביעים על שיפור תדמיתי ניכר בנקודות שהיו זקוקות לחיזוק וזו ציפייתנו גם מהקמפיין המקומי".
|
 |
 |
 |
 |
|
|