 |
 |
|
 |
"תסתכלו על התמונה הגדולה" |
 |
|
 |
 |
כך מבקש מנכ"ל Y&R אינטראקטיב, ממתחריו, הזועמים על המהלך של אורנג', שרוכשת את כל שטחי הפרסום ב-15 אתרים למשך ארבעה ימים |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
השבוע דווח על כוונתה של חברת פרטנר "להשתלט" על האינטרנט למשך כארבעה ימים, כמפרסם כמעט בלעדי בכ-15 אתרים, החל ב-30 בנובמבר. התגובות הזועמות של מפרסמים אחרים, שהזמינו קמפיינים לאותם תאריכים, לא איחרו לבוא. למערכת NRG הגיע מכתב אישי ששלח ערן גפן, מנכ"ל Y&R אינטראקטיב, האחראי על הקמפיין, ובו הוא קורא לעמיתיו ממשרדי האינטראקטיב להסתכל על הצד החיובי שבמהלך.
גפן כותב במכתב: "בקרוב עומד לעלות קמפיין אינטרנט ייחודי במסגרתו נרכשו כל שטחי הפרסום באתרים המובילים לטובת מפרסם אחד. מאחר ונשמעו מספר שאלות וטרוניות על המהלך, חשוב שנהיה מסונכרנים על התמונה הכוללת. "כולנו נלחמים כתף אל כתף מזה מספר שנים על מקומו של האינטרנט בעוגת הפרסום הישראלי. אכן עשינו יחד דרך ארוכה מהתקופה בה האינטרנט היה מדיום איזוטרי, לימים בהם ברור לכל כי מותג מוביל חייב להיות גם באינטרנט. אולם הקפיצה הגדולה עדין לפנינו. "הגיע הזמן שהאינטרנט יתפוס את מקומו כמדיום שווה בין שווים ביחס לערוצי המדיה האחרים. לקמפיין הקרוב יש את כל היסודות לסייע בפריצת הדרך שכן מדובר בראש ובראשונה בהבעת אמון חסרת תקדים בכוחו של האינטרנט ככלי פרסומי. "סוף סוף, הרים לקוח מוביל את הכפפה והחליט לתקשר את המותג שלו בצורה משמעותית ביותר באינטרנט וזאת לאחר שלמד את הנתונים והבין את הפוטנציאל האמיתי בביצוע אירוע רשת הפונה לשלושה מיליון גולשים. "מטבע הדברים מדובר בקמפיין מורכב מאוד המחייב את שריון המדיה לתקופה זו, ולכן תיתכן אי נוחות זמנית אשר יכולה להיגרם כתוצאה מאי זמינות המדיה ללקוחותינו בתקופה האמורה. "כולנו נוכל לראות את פירות מהלכו של הלקוח, אשר יסחוף אחריו את הענף כולו לשיאים חדשים ויפקח את עיני הלקוחות האחרים לעוצמתו של האינטרנט ויכולתו להיות מדיום יותר משמעותי בפעילותם". ערן גפן, למה החלטת להוציא את המכתב לחברות האינטראקטיב? "למרות שבאופן אישי קיבלתי תגובות חיוביות, חשבתי לשלוח מכתב מסודר, כי בסופו של דבר אנחנו חברים לאותו שוק ומדובר במהלך שהוא חשוב לכולם. חשוב לי להסביר לחבריי, שבמידה ומישהו נפגע כתוצאה מכך, רציתי שיהיה שותף לתמונה הגדולה".
|  |  |  |  | |
|
 |
 |
 |
|
 |
|
|

|
|
 |
|