 |
חברת נטאקשן הורידה מאתר הסחר האלקטרוני שלה ספקים שלא עמדו בהתחייבויות כלפי לקוחותיה, כגון אי עמידה במועדי המסירה של המוצרים, איכות ירודה ושירות לקוי ללקוחות. כך מדווח מוסף עסקים של מעריב. באחרונה הגיעו לידי מעריב מספר תלונות של לקוחות נטאקשן לגבי שירות לקוי. נטאקשן, שמחזיקה כיום כרבע משוק הסחר האלקטרוני בישראל, נוהגת להעביר לידי הספקים את הטיפול בלקוח לאחר ביצוע המכירה, וחלקם אינם ערוכים לכך. מתחילת השנה הסירה נטאקשן 13 ספקים בתחומים שונים, ביניהם מוצר 2000 המוכרת טלפונים ופקסים, דרים סופט וקשת מדיה המוכרות רהיטים וצעצועים, א.מ.ג מערכות מידע המשווקות מוצרי מולטימדיה וגאדג'טים ואבנט המוכרת מחשבים. עודד קרן, מנכ"ל נטאקשן, אמר שהורדת הספקים נובעת ממחויבות של נטאקשן כלפי לקוחותיה. קרן הוסיף כי החברה שוקדת על אמנת שירות שתחייב את כל ספקי האתר, ואשר תכלול קריטריונים מחמירים, כגון עמידה בזמנים, מחירים אטרקטיביים, איכות גבוהה של המוצרים ושירות לקוחות לאחר המכירה.
לאחרונה פרסם אתר וואלה שופס אמנת שירות חדשה, במסגרתה התחייב לערוב לכספי הקונים במידה שלא קיבלו את המוצר שקנו דרכו.
|
 |
 |
 |
 |
|
|