 |
/images/archive/gallery/187/590.jpg סט מצעים אילוסטרטיבי. הכי אין קשר לכתבה
 |
|
|
ליאור בסך הכל רצה שמיכה לחורף מהאינטרנט, אבל קיבל איחורים, תשלום מופרז ועקיצות |
|
|
 | דפדף בהרשת |  | |
ערן טל 14/12/2004 16:20 |
|
|
|
|
 |
ליאור גולדברנר רצה להתכונן לחורף ולרכוש שמיכה. הצטייד בכרטיס אשראי, הדליקו את המחשב וגלש אל וואלה שופס. "בתאריך 02/11/03 ביצעתי רכישה של שמיכת פוך יחיד באתר האינטרנט 'וואלה שופס'", הוא מספר, "כיוון שהייתי בין 20 הרוכשים הראשונים, הובטחה לי כרית נוצות אווזים במחיר של 20 שקלים בלבד".
השמיכה והכרית אמנם הגיעו, אבל לאחר 25 ימי עסקים, במקום 21 הימים שבתנאי העסקה. המוצרים הגיעו בדואר רגיל, שעלותו 17 שקלים, אבל מגולדברנר נגבו הוצאות משלוח בסך 39 שקלים.
גם השמיכה לא עמדה בציפיות של גולדברנר: "פרסומת השמיכה תפסה את עיניי משום שהיה רשום כי השמיכה תפורה בריבועים למניעת בריחת נוצות החוצה, וכי הנוצות עברו תהליך מיוחד שמונע מהן לדקור את המשתמש בשמיכה". שלושה חודשים אחרי הרכישה התחילה השמיכה להתפרק "והנוצות החלו לעקוץ
אותי בזמן השינה ולנשור החוצה מחוץ לשמיכה".
והכרית? "נשלחה אליי כרית 'הולופייבר' שזה חומר סינתטי, שבחנות רגילה בעיר עלותה לא מגיעה ל-15 שקלים. בשביל כרית זולה כזו אני לא צריך לשלם יותר באתר אינטרנט שאמור להוזיל את המוצר".
מועקה בחזהו העקוץ, ניסה גולדברנר להשמיע את תלונתו באזני מי שמכר לו את המוצרים הלוקים. "פניתי בהתחלה לחברת 'וואלה שופס', שם נאמר לי לפנות לספק, בטענה שהאתר רק מתווך ולא אחרי על העסקאות שמבוצעות דרכו. כאשר פניתי לחברה המשווקת, התייחסו אליי שם בזלזול".
"אני רואה את חברת וואלה שופס כאחראית הבלעדית אשר אינה יכולה להתנער מאחריות ללקוח, מאחר והיא מקבלת אחוזים מסוימים בעבור התיווך שהיא ביצעה, פרט לכך שמבחינת הלקוח אין הוא יודע שהעסקה לא מבוצעת מול האתר אלא מול חברה שהוא בכלל לא מכיר".
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
התגובה:
|
 |
|
 |
 |
 |
|
פנינו לוואלה שופס ולהלן תגובתם לנושא:"בפניה אלינו מיום 26.11.03 הלקוח התרעם על העובדה שהמוצר נשלח אליו בדואר - על שנגבו דמי טיפול ומשלוח - 39 ש"ח וביקש שיזכו אותו ב-22 ש"ח. הסברנו ללקוח כי הדבר צוין מפורשות במכירה, כי מחיר השילוח הוא 39 ש"ח, כמו כן צוין כי המוצר ישלח בדואר. חשוב לציין כי מחיר השילוח אינו תואם תמיד את מחיר המשלוח ברשות הדואר. מחיר שילוח כולל בתוכו גם דמי אריזה טיפול וביטוח שהרי אם המוצר יאבד בדואר הלקוח יקבל מיידית מוצר חדש. בנוסף, מאז דצמבר בשנה שעברה הלקוח מעולם לא פנה אלינו!!!"
"הלקוח לא פנה מעולם אלינו בנוגע להיותה של השמיכה פגומה. בוודאי שלא נאמר לו כי אנחנו מסירים אחריות!! זו אינה דרכנו. וואלה שופס תמיד לוקחת אחריות כלפי לקוחותיה כאשר במקרה זה באתר המכירה לא צוין כי ישנה אחריות על המוצר". "לפנים משורת הדין אנחנו נפעל מיידית להוציא לו שמיכה חדשה במקום השמיכה הפגומה על אף שאין אחריות על המוצר, על אחת כמה וכמה כאשר עברה יותר משנה".
לאחר כשבועיים, מר גולדברנר אכן קיבל את השמיכה אותה התכוון מלכתחילה לקנות בחורף שעבר. הכרית עדיין מטיילת ברחבי הרשת. המוצא הישר מתבקש לזכור כי מדובר במוצר סינטטי.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
נתקלתם בבעיה צרכנית? יש כתובת
|
 |
|
 |
 |
 |
|
המדור, המתפרסם מדי יום שלישי, מטפל בצרכנות רשת ומוצרי מחשוב. מעכבים לכם מוצר שהזמנתם ברשת? מסרבים לתמוך בתוכנה או מחשב? ספק האינטרנט שלכם מתעלל בכם? אין סיבה לוותר. שלחו אלי אימייל לכתובת erant@maariv.co.il ואבדוק את העניין בשבילכם. |  |  |  |  | |
|
|
|
|
 |
|
|
|
|