 |
מנכ"ל Sony Computer Entertainment, קן קוטראגי, התראיין לשבועון העסקים היפני Nikkei Business ואישר את הידיעות לפיהן צרכנים החזירו לחברה כ-4800 יחידות תקולות של קונסולת המשחק הניידת ה-PSP. כמו כן, אישר קוטראגי כי התקלה העיקרית ב-PSP היא הכפתור המרובע הצמוד למסך ה-LCD השטוח של הקונסולה, וכי מכך נובעת הבעייתיות שלו לפי תלונות הצרכנים שהוא מגיב באיטיות, ולעתים לא מגיב כלל בעת לחיצה עליו.
קוטראגי גרס בראיון כי הסיבה לתקלה היא קירבתו הרבה של הכפתור למסך הקונסולה, אשר פוסלת את האפשרות האידאלית למיקומו הישר מעל חיישן התגובה שלו, דבר המחייב את החיישן להיות ממוקם מרחק מה הצידה ובכך לאבד ממהימנותו.
"מיקומו של הכפתור תוכנן מראש" הוסיף קוטראגי, "והונדס לפי דרישות שיצרנו והחלטנו לגביהן. לא מדובר כאן בטעות מכל סוג שהיא. יצרנו לדעתי את הדבר היפה ביותר בעולם, ותלונות לגבי מיקומו של הכפתור מבוטלות מכל וכל ונמשלות לכך שאף אחד לא יתלונן על מיקומו של שער מסוים בתרשים בנין של ארכיטקט נחשב".
עם זאת דווח, כי מתוך 800,000 יחידות PSP ששווקו, כ-6 אחוזים מתוכן כבר הוחזרו למעבדות החברה בשל כשלים טכניים. קוטראגי הגיב בביטול להאשמות על עיצוב לקוי של הקונסולה ואמר כי "זהו העיצוב שהחלטנו לגביו, ואין למתלוננים למיניהם אלא להשלים איתו".
|
 |
 |
 |
 |
|
|